Permalänk
Avstängd

Letar bra spelare!

Letar lite bra spelare, vet att man inte ska bedömma utifrån k/d, men det ger ju ändå en nys om hur bra man är. Själv ligger jag på 1,9 ungefär, tyvärr funkade inte mina musinställningar sen MW3 och jag fick kämpa som fan i början för att ens gå plus, men så fort jag löste det började jag öka som vanligt. Hade lätt legat på 2,0+ om jag haft dessa inställningar från början. Bor i typ Uppland, vet inte om det spelar roll, men förut på PS3 flöt det på bättre när jag spelade med folk som bodde lite närmare. Någon som vill spela lite? Gärna någon med liknade k/d, men det är ju inget krav, bara du är bra, så man vinner mycket, gillar att vinna!

Steam id: RiHjD

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Avstängd

Kom igen, någon måste väl vilja köra med mig? Jag är INTE en sån som blir arg på folk när jag spelar, spelar för kul, är inte så mycket för "team chatt" men snackar gärna på skype, men vill bara mosa, orkar inte bry mig om taktik, så om vi ska prata, ska det vara om roliga saker, inte sitta och skrika på varandra att vi gör fel, och gör si och gör så, utan bara för kul, en och annan vän kanske man får på kuppen, kom igen nu, någon! Behöver inte ha 2 i KD, bara du har över 1 och känner dig som en VINNARE, spelade på PS3 med massa folk, var med i clan ett kortare tag, men den som var roligast att spela med och som mosade bäst och längst var en kille med 1.5 i KD, de i clanen hade 2-3+ KD, vilket ju bevisar att KD inte är allt. Killen jag snackar om vann jämt, men dog en hel del, och?

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

Varför bryr du dig om KD? Bara man vinner och har det kul.. Jag har dålig KD, (lallar mest runt, därför min KD är skit), men när jag spelar seriöst så går det alltid bra. Jag addar dig på Steam så kan vi spela

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Letar lite bra spelare, vet att man inte ska bedömma utifrån k/d, men det ger ju ändå en nys om hur bra man är. Själv ligger jag på 1,9 ungefär, tyvärr funkade inte mina musinställningar sen MW3 och jag fick kämpa som fan i början för att ens gå plus, men så fort jag löste det började jag öka som vanligt. Hade lätt legat på 2,0+ om jag haft dessa inställningar från början. Bor i typ Uppland, vet inte om det spelar roll, men förut på PS3 flöt det på bättre när jag spelade med folk som bodde lite närmare. Någon som vill spela lite? Gärna någon med liknade k/d, men det är ju inget krav, bara du är bra, så man vinner mycket, gillar att vinna!

Steam id: RiHjD

Är bara masa fuskare som har förstört spelet numera =/

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Madz:

Varför bryr du dig om KD? Bara man vinner och har det kul.. Jag har dålig KD, (lallar mest runt, därför min KD är skit), men när jag spelar seriöst så går det alltid bra. Jag addar dig på Steam så kan vi spela

Okej, det låter bra, jag spelar ju också för kul, men jag tycker det är kul när det går bra, alla är vi olika! Gör så, jag lallar ibland också, men light, typ pistol only eller hoppar omkring med sniper.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+