Kolla viket bf3 man har

Permalänk

Kolla viket bf3 man har

Tjena jag tänkte kolla vilket bf3 jag har. Tänkte sälja till en vän men Vet ej vilken har bara koden kvar.

Jag har bara koden i datorn inte papper så kan inte kolla baksidan.

Ps Vann koden på en giveaway

Permalänk
Skrivet av biominbio:

Tjena jag tänkte kolla vilket bf3 jag har. Tänkte sälja till en vän men Vet ej vilken har bara koden kvar.

Jag har bara koden i datorn inte papper så kan inte kolla baksidan.

Ps Vann koden på en giveaway

Vad menar du? Ifall koden tillhör xbox,ps3 eller PC? Eller om det är premium eller liknande?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Jag antar att du har använt koden ?, isf måste du sälja ditt acc. Har jag rätt nu ?

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

Skriv mer information.

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Avstängd

Du kan skriva in koden i Origin, då kommer det stå typ "tryck här för att bekräfta att du vill lägga till BF3 till ditt konto" och då står det också vilken version det är. Sen är det bara att trycka cancel så har inte nyckeln lagts till

Permalänk
Skrivet av Sometime:

Du kan skriva in koden i Origin, då kommer det stå typ "tryck här för att bekräfta att du vill lägga till BF3 till ditt konto" och då står det också vilken version det är. Sen är det bara att trycka cancel så har inte nyckeln lagts till

Precis så jag menar