Permalänk
Medlem

MW2 utan fuskare.

Hejsan! Finns det nåt sätt att spela MW2 med folk som INTE laggar och INTE fuskar. I ren frustration över sådant har jag redan slagit sönder en kontroll :/ är det helt enkelt pga att det inte finns dedikerade servrar? Fast ändå kvaratår fuskarna :/ hatar då det kommer nån som inte ens går att trolla.

Så. Några tips?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kanske får ta å inse att det inte är många seriösa spelare på ett gammalt spel! :/

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Kanske får ta å inse att det inte är många seriösa spelare på ett gammalt spel! :/

kanske jo. Synd på annars bra spel, förövrigt det enda spel jag har just nu o då endast till PS3...suck...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Problemet med fuskare vore inget problem om man på enkelt sätt bara kunde få dem att försvinna. Det enda sättet skulle väl vara om du spelar på någon server med lösenord, men när spelet är så gammalt lär det väl inte finnas så många som är aktiva.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

PS3, och fusk, hade man inte kunnat ana.. Men återigen bevisar ju Sony med sin gratis onlinetjänst att de inte är beredda att stå emot fuskare.

För övrigt är det ju ett gammalt spel som de flesta av spelarna antagligen tappat tron i och låtit fuskarna stanna kvar medans de icke fuskande bytt upp sig till t.ex Blops II, eller nåt annat av de senare CoD spelen som bara är en ren dynga. Tragiskt.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

Jag misstänker att det är rätt kört. Jag drog igång det på PC häromdagen för att kolla om det fanns några som lirade. Slutade ju själv spela när fuskarna började komma för några år sedan. Det var dock exakt samma upplevelse för mig som du beskriver. Fuskare samt en massa lagg. Jag tror det är att släppa och gå vidare. Personligen gillar jag inte BO2 och knappt MW3 heller, spelen blir enklare och enklare ju fler titlar som kommer och det tilltalar tyvärr en viss publik. Jag tycker det är lite synd att MOH serien lades ner då de hade tagit ett något mer realistiskt spår, men det uppskattades visst inte av den breda massan.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk

Fuskarna kommer antagligen att finnas kvar. Jag förvånas dock över att du uppskattar MW2. Det var ett av de vidrigaste CoD-spelen i historien. Vi fick bara ett halvt år av speltid det release-året. Infinity Ward-syndrom

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

Fuskarna kommer antagligen att finnas kvar. Jag förvånas dock över att du uppskattar MW2. Det var ett av de vidrigaste CoD-spelen i historien. Vi fick bara ett halvt år av speltid det release-året. Infinity Ward-syndrom

jo du är inte den enda som är förvånad över det xD gillar bara Soap och Price lite mycket ändå, är lite p12 av mig o gillar att quickscopa

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

kör cod4 ist

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

kör cod4 ist

har det inte gillar storyn mer, har dock endast haft det lånat. Köper jag det så blir det nog till dator. Var vid en kompis som har det på dator, de har en 7~ år gammal dator, och en ännu äldre skärm, och körde på medium tror jag. Grafiken var bättre än på PS3 an med FULL-HD. Konsoll är överskattat. Bara att datorn har varit hos CDON i en månad nu. Suck.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TontteJooi:

jo du är inte den enda som är förvånad över det xD gillar bara Soap och Price lite mycket ändå, är lite p12 av mig o gillar att quickscopa

Skickades från m.sweclockers.com

Det är ännu lättare i Black Ops 2. Att quickscope alltså Jag hade problem med det i MW2 lol

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

Det är ännu lättare i Black Ops 2. Att quickscope alltså Jag hade problem med det i MW2 lol

ursäkta för offtopic, men jag är ju ändå TS, men du bor då också i Finland? Var månntro

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TontteJooi:

ursäkta för offtopic, men jag är ju ändå TS, men du bor då också i Finland? Var månntro

Skickades från m.sweclockers.com

Jag bor i Nykarleby, som det står Det är i närheten av Vasa/Jakobstad

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

Jag bor i Nykarleby, som det står Det är i närheten av Vasa/Jakobstad

men sidu tå. Naar som boor i närheitn. Bor i kokkola, så ja kan ju koma o häls på de

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TontteJooi:

men sidu tå. Naar som boor i närheitn. Bor i kokkola, så ja kan ju koma o häls på de

Skickades från m.sweclockers.com

Haha ja jysså

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Geeks Gaming

fel skrivit

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

fel skrivit

?

Skickades från m.sweclockers.com