Bilden "fastnar" när ja installerade windows 7

Permalänk
Medlem

Bilden "fastnar" när ja installerade windows 7

Hej! Ja skulle installera om windwos 7 på en kompis laptop då den blivit väldigt seg, allt gick fint med själva installationen och allt ja skrev in dator namn, tid etc. men sen när man kommer till "windows is finalizing your settings" så går det aldrig vidare den har stått där nu i 8 timmar och ja har startat om datorn och tagit ut batteriet men det funkar inte.... man kommer bara tillbaka till samma "windows is finalizing your settings" igen...
Någon som känner igen sig eller har en lösning?
(jag formaterade hårdisken när ja installera windwos)
Mkt tacksam för svar !

Kolla bildlänk!

Permalänk
Medlem

Börja om från början, börja om på nytt

Permalänk

Äkta windows 7 förmodar jag??

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem

Går inte börja om från början, finns det någon knapp som återsäller? Går lixom inte boota om skivan på nytt! Ja äkta anvädner koden som sitter under laptopen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sputtw:

Går inte börja om från början, finns det någon knapp som återsäller? Går lixom inte boota om skivan på nytt! Ja äkta anvädner koden som sitter under laptopen!

men är nyckeln till Ultimate? rätt ovanligt med laptops som har en ultimate nyckel gissar jag..

Permalänk
Medlem

Denna har det tyldigen, lite hjälp istället för att ifrågasättning?

Permalänk
Medlem

starta om installationen, om det inte går som du säger så får du försöka formattera disken med något tredjeparts verktyg finns mängder bara och googla rescue boot cds (typ hirens boot cd)

sen köra om installation.