Permalänk

Webhallen

Skickar dagens ros till Alexandra på Webhallen i Gbg.

Ett reklamationsärende som hon hanterade med kundens bästa för ögonen, i det här fallet mitt även om hon kunde stått på sig och hävdat annorlunda.

Tack!!

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk
Medlem

Såna trådar gillar vi!

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

Såna trådar gillar vi!

Verkligen! Webhallen har alltid behandlat mig som kund på ett ypperligt sätt, älskar supporten och att dom sätter kunden i fokus, hoppas dom fortsätter såhär Btw, jag handlar också i butiken i gbg, dom är sjukt bra, dom i sisjön är ju nyanställda så dom har fortfarande en del brister, men det löser sig nog snart Fortsätt såhär Webhallen!

Permalänk
Medlem

Bra att folk kan ge beröm också. Inte bara vara negativa.

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk
Inaktiv

Bra Webhallen! Saknar lite att handla därifrån, men deras spel är så dyra jämfört med andra, innan köpte jag alla mina spel därifrån. Vore nice om dom började med billiga keys (nu jämför jag med GMG o liknande seriösa butiker, inte ryska VPN keys)

Citat redigerat
Permalänk
Medlem

Jag måste också fylla i med en "Ros", eller jag väljer nog att kalla det en "tumme upp" för webhallen.

Som flashade mitt bios på moderkortet jag köpte hos dem på en timme, gratis och utan tjafs. +1 webhallen

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem

Jag skulle ge många + till webhallen med tanke på hur bra dem har skött mina ärenden där. Med lite förarbete innan man kommer till butiken byter dem ofta ut sakerna direkt utan RMA. Hade ett nätagg t.ex en gång i tiden som fläktkontrollern i inte funkade speciellt bra på och det agget byttes ut direkt i butik utan några problem alls.

Permalänk

Väldigt kul att läsa en tråd som handlar om hur bra upplevelse man har haft hos en butik och inte ännu en gnäll tråd

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

Haha, tänkte "en till whinetråd för att gnälla och sätta press på företag [X]", kul att finna något annorlunda:)

Permalänk
Webhallen

Tackar, det värmer.

Alexandra hälsar och önskar en trevlig helg!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av vittfarne:

Skickar dagens ros till Alexandra på Webhallen i Gbg.

Ett reklamationsärende som hon hanterade med kundens bästa för ögonen, i det här fallet mitt även om hon kunde stått på sig och hävdat annorlunda.

http://boatpastor.files.wordpress.com/2008/11/a_red_rose_for_...

Tack!!

Bra initiativ, mycket negativ feedback här oftast.
Företagen behöver även höra att dom gör bra saker också, så att dom kan fortsätta med det

Samt att webhallen faktiskt förtjänar lite beröm

Visa signatur

Jag dricker öl med sugrör, och litar inte på betong

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Webhallen är jävligt trevliga, bra & trevlig personal, bra sortiment, går rätt fort att få hem saker.

Iofs var det väl inget nytt som behöver uppmärksammas men rosor skall de ha!;)

Permalänk
Medlem

en ros till alla från meastro denna härliga fredag! Firar dagen med en öl!

Permalänk
Medlem

Fick ett jättebra bemötande av Alexandra för två veckor sedan över disk. Tack.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

…på lite off-topic.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.