Arma 3 tillkännagivet!

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=yLIPW0oIvm8&feature=youtube_gd...
Kan tyvär in bädda in den då jag sitter på mobilen.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Knappt 3h kvar på väntandet.

Vad har herrskapet för tankar om vad de skall pröva först? Själv slänger jag nog ihop ett pinsamt lätt mission med alla vehicles, ammo creates och några grupper fiender för att pröva lite allt möjligt. Jag är väldigt nyfiken på hur fordonen kommer att kännas nu med PhysX. Kommer man äntligen att kunna passera småsten utan att bli av med hjulen?

Permalänk

Lite mer gameplay;

http://zUPHT-GOrPM#

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Inaktiv

För några minuter sen hade jag ingen plan att kolla åt Arma 3, då jag aldrig ens kikat på Arma 2, då BF3 är det shooter jag nöjt mig med. Men sen så länkade Sweclockers en video ifrån Arma 3, och bam, det var ju hur snyggt som helst. Kollade vidare, och det här är verkligen ett spel som faller mig i smaken. När kommer det ut, och hur är kampanjen på dessa spel vanligtvis, även multiplayer? Shit.

Permalänk
Skrivet av anon168915:

För några minuter sen hade jag ingen plan att kolla åt Arma 3, då jag aldrig ens kikat på Arma 2, då BF3 är det shooter jag nöjt mig med. Men sen så länkade Sweclockers en video ifrån Arma 3, och bam, det var ju hur snyggt som helst. Kollade vidare, och det här är verkligen ett spel som faller mig i smaken. När kommer det ut, och hur är kampanjen på dessa spel vanligtvis, även multiplayer? Shit.

Alphan kommer om 2 timmar, fulla spelet någon gång under Q3 2013 (Förhoppningsvis).

Vad gäller kampanj och multiplayer så kan det formas och spelas precis hur du vill. Den stora grejen i Arma är att du har en kraftfull editor där du kan skapa uppdrag precis hur du vill, varesig det är singleplayer, coop eller kompetitivt multiplayer. Sen även alla möjliga mod-verktyg för att vem som helst ska kunna skapa och importera eget material.

Det finns inga gränser i Arma

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon168915:

Om du förväntar dig att gameplay kommer att var det minsta likt BF3 så kommer du bli mycket besviken. Om du inte förväntar dig att gameplay är likt BF3 och är villig att pröva nya spelsätt så kommer du nog bli glatt överraskad.

Jag har inte spelat igenom kampanjerna något större så jag kan inte riktigt uttala mig om det. Ofta har jag tröttnat pga buggar i uppdragen som gör att jag måste spela om dem för att komma vidare. Multiplayer varierar kraftigt mellan gamemodes och folk du spelar med. Warfare och Wasteland är ju två gamemodes som är rätt populära och som går snabbt att sätta sig in i. Sedan finns det många co-op-uppdrag som kan spelas med allt ifrån 2 till 50 spelare. Möjligheterna är många helt enkelt.

Permalänk
Medlem

30min kvar och jag kommer hem om tidigast 2 och en halv timme:(
Får fixa allt så att man har det nedladdat via teamviewer när man kommer hem åtminstone.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Lite mer gameplay;

zUPHT-GOrPM#

Holy Shit va bra det ser ut på 1:30 (Mulet) http://www.youtube.com/watch?v=zUPHT-GOrPM&feature=player_det...

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk

Så vilken tid kan man köpa spelet?

Permalänk
Skrivet av vickelito:

Klockan 14.00, antingen på Steam eller deras egna shop. BIS Store har dock varit ostabil hela morgonen och är nere, men hoppas att det fixar sig till deadline.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av vickelito:

8min

Visa signatur

Permalänk

1h 6 min kvar, TAGGAD!!!

Permalänk
Permalänk

Lite mer att kolla sålänge. en längre genomgång fast på tyska, och en snubbe som redan har lyckats porta över Chernarus och Takistan. Personligen ser jag dock inte fram emot att se gammalt material från A2/A1 i A3.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ser ju bra ut, inget snack om den saken. Fast jag hoppas verkligen att utvecklarna gör ngt åt ljudet. Alla vapen låter ju som ärtbössor. Tycker ljud överlag är ngt som det satsas lite på i spel. Vill man ha levande världar är ljudet från vågorna som slår mot stranden, vinden som viner, stenar som rullar ner när man springer osv minst lika viktigt som grafiken tycker jag. Annars blir det ingen bra eller komplett spelvärld, utan bara en snygg tavla.

Permalänk
Medlem

Ja det var ju inte helt oväntat att deras hemsida skulle gå ner, de har väll underskattat trycket som vanligt...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mr. Bravo:

Alphan kommer om 2 timmar, fulla spelet någon gång under Q3 2013 (Förhoppningsvis).

Vad gäller kampanj och multiplayer så kan det formas och spelas precis hur du vill. Den stora grejen i Arma är att du har en kraftfull editor där du kan skapa uppdrag precis hur du vill, varesig det är singleplayer, coop eller kompetitivt multiplayer. Sen även alla möjliga mod-verktyg för att vem som helst ska kunna skapa och importera eget material.

Det finns inga gränser i Arma

Åh fasen, häftigt! Så det är olikt Battlefield och andra shooters på den fronten då antar jag, men låter fett!

Skrivet av Murer:

Om du förväntar dig att gameplay kommer att var det minsta likt BF3 så kommer du bli mycket besviken. Om du inte förväntar dig att gameplay är likt BF3 och är villig att pröva nya spelsätt så kommer du nog bli glatt överraskad.

Jag har inte spelat igenom kampanjerna något större så jag kan inte riktigt uttala mig om det. Ofta har jag tröttnat pga buggar i uppdragen som gör att jag måste spela om dem för att komma vidare. Multiplayer varierar kraftigt mellan gamemodes och folk du spelar med. Warfare och Wasteland är ju två gamemodes som är rätt populära och som går snabbt att sätta sig in i. Sedan finns det många co-op-uppdrag som kan spelas med allt ifrån 2 till 50 spelare. Möjligheterna är många helt enkelt.

Egentligen förväntar jag mig ingenting, så självklart vill jag prova nya spelsätt. Co-op med en vän då exempelvis? Det är absolut något jag kan tänka mig. Får hålla utkik på det, och se om det kan vara något för mig. Men såg iallafall riktigt grymt ut på de videos jag kikade på förut.

Permalänk
Medlem

Faan :'(
ArmA 3 och medvetet smitta ner min fina burk med gonorré eller hoppas att det släpps som det är??

Decisions, decisions :0

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk
Medlem

Laddar ner det nu ÅH VA UNDERBART!

För er som tröttnat på+ Bohemias sega sida, finns direkt på Steam:

Går inte att hitta om man söker, man måste vara Ninja

http://store.steampowered.com/app/107410

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Skrivet av SuperSverker:

Går även om man går in på Store och klickar på News högst upp, så hittar man det.

Visa signatur

burk intel comet lake-s 10850k, asus rog strix oc 3090, asus z490 maximus xii hero, 2x16gb g.skill trident z 3600mhz cl16-16-16-36, kingston a2000 m.2 1tb, fractal design define 7 compact, corsair ax1000 v2 titanium, noctua nh-u12a
skärmar alienware aw2721d, panasonic tx-55fz800e
inputs logitech g pro wireless, logitech g915 tkl linear, xbox elite wireless controller series 2
ljud usb -> dac topping d70s -> amp arcam rhead -> sennheiser hd600 & 650, akg k712 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Dock verkar supporter edition inte finnas där:-(

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiral_Architect:

Går även om man går in på Store och klickar på News högst upp, så hittar man det.

Tyckte jag letade som en tok för att hitta det

Skrivet av upl8447:

Dock verkar supporter edition inte finnas där:-(

Iofs, Men utöver ARMA X ser jag inte fördelarna. Äger redan ARMA X så jag klarar mig med Collectors Edition

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Vem hinner lägga upp första skärmdumpen av gameplay?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Node 304. Moderkort: Asus P8Z77-I Deluxe. CPU: i5 3570K 4,6 GHz. RAM: Corsair Vengeance 2x4GB. Grafikkort: Asus GTX 660Ti DirectCUII. Hårddisk: 2x500 GB Seagate Barracuda 7200 rpm. PSU: FSP 650-80EGN 80+ Gold. CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO.

Permalänk

Hur fick ni eran steam kod när ni kköpte från bohemias hemsida och använde någon paypal?

Permalänk

Så nu fick jag mailet men ingen nyckel i det... finns ingen nyckel under "my games" heller... Blir väl att kontakta support xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av krythorian:

Så nu fick jag mailet men ingen nyckel i det... finns ingen nyckel under "my games" heller... Blir väl att kontakta support xD

Har äntligen fått det köpet genom fört och det enda jag får är.
No purchase of this product found in your account. Please contact support@bistudio.com
Fatal ERROR. Contact support@bistudio.com
När jag trycker på "downlaod link for stem"
Hade jag inte köpt support hade jag förmodligen redan spelat det ett tag nu....

Visa signatur

Permalänk

Har också ääääntligen fått igenom mitt köp av Supporter Edition, men kommer inte åt sidan för att få Steam koden. Fan kunde dom inte skickat det med mailet för Aja, borde släppa snart tycker jag.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av upl8447:

Har äntligen fått köpet genom fört och det enda jag får är
No purchase of this product found in your account. Please contact support@bistudio.com
Fatal ERROR. Contact support@bistudio.com
När jag trycker på "downlaod link for stem"

jag sitter med 2 kompisar på mumble 1 utav dom fick steam key i sitt mail men den andra fick likt som jag bara en länk som går till "this product isn't purchased blablabla" men det står klart och tydligt under my games att jag köpt supporters ed

Permalänk
Medlem
Skrivet av krythorian:

jag sitter med 2 kompisar på mumble 1 utav dom fick steam key i sitt mail men den andra fick likt som jag bara en länk som går till "this product isn't purchased blablabla" men det står klart och tydligt under my games att jag köpt supporters ed

exakt samma för mig. köpte ni båda support edition?

Visa signatur