Permalänk
Medlem

Skorpion EVO Bugg?

Inser att jag aldrig kommer få guld camo på skorpion EVO puffran. Allt som behövs är 3 bloodthirsty medals, men de är där de blir stopp. Har sen i fredags fått 8 bloodthirsty (har till och med kollat mina demos, som klart å tydligt visar detta.. men likt förbannat står de 7/10).
Inte för att jag egentligen bryr mej så mycket, men va fasen de är iallafall 7500 poäng som jag aldrig kan få samt redan borde fått?

Att installera om spelet kanske hjälper vad vet jag?

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Prova att välja bort både Tacticals, Secondary och Killstreaks och kör med det. Funkar inte det, ta bort attachments också. Ibland funkar saker och ting inte riktigt som de ska. Varit med om samma sak på andra vapen. Prova iaf, Hoppas det löser sig! Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Garen:

Prova att välja bort både Tacticals, Secondary och Killstreaks och kör med det. Funkar inte det, ta bort attachments också. Ibland funkar saker och ting inte riktigt som de ska. Varit med om samma sak på andra vapen. Prova iaf, Hoppas det löser sig! Mvh

Värt å prova De funka för sambon att få guld till "skorpan" - känns som jag ligger i underläge i hushållet just nu så alla förslag ska provas

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Uppdatering:

Har inte brytt mej om Skorpan alls sen sist. (tröttna).

Så igår när vi skulle lira stod de "New" på skorpan å ta mej tusan, då fast de minsann guld camo haha, snacka om retroaktiv utdelning lol

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club