Permalänk
Medlem

En ung mans hörna v2

Nu är jag tillbaka igen! denna gången har jag flyttat och fick nu ett eget rum till mina datorer och elektronikintresse. Byggde därför ett nytt skrivbord med stor arbetsyta som jag kan bygga och modda daorerna på. Är även plats för en person till ifall någon polare kommer och vill dra med sig sin dator, eller om sambon känner för att låna laptopen så finns den möjligheten.

När jag ändå höll på passade jag på att gömma undan alla räkningar och andra papper och klumpen till skrivaren. Mycket mätande, tid och pengar har gått till detta arbete.

Enjoy!

En ung mans hörna v2

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

ser trevligt ut, men tror datorn har lite svårt med vänster o höger... fast vem vet du kanske hade platsen bredvid den med bärbar framför dig hehe..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4790K, BeQuiet! SR2, Asrock z97e-itx/ac, HyperX FURY 16GB,
R9 380 4G, Raid-0 3xKingston ssdNOW300V 120GB,
Bitfenix Prodigy, OCZ ZT 750W

Twittwit@enRodjavel

Permalänk
Medlem

Ser fint ut, stort bord men ser lite trångt ut ändå.

Fräckt med hängmappar år 2013 :)!!

Bra jobbat! Ek är fint!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

haha skön du e, snöblask ute perfekt väder för att bygga skivbord

btw vrf inte bygga bordet med såna ben? http://www.ikea.com/se/sv/images/products/fredrik-skrivbord__... då finns det mer plats för benen...

coolt med butterfly och Pop-up uttag!! var köpte du Pop-up uttaget ifrån?

Permalänk
Medlem

Som föregående sade. Vart köper man pop-up uttag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av enRödjävel:

ser trevligt ut, men tror datorn har lite svårt med vänster o höger... fast vem vet du kanske hade platsen bredvid den med bärbar framför dig hehe..

Skickades från m.sweclockers.com

ojdå xD, fetingmissen, det ska ändras! :]

Skrivet av MrMadMax:

Ser fint ut, stort bord men ser lite trångt ut ändå.

Fräckt med hängmappar år 2013 :)!!

Bra jobbat! Ek är fint!!

Tack!

Det blir fort trångt med två skärmar och en laptop.

Skrivet av Gulbanan:

haha skön du e, snöblask ute perfekt väder för att bygga skivbord

btw vrf inte bygga bordet med såna ben? http://www.ikea.com/se/sv/images/products/fredrik-skrivbord__... då finns det mer plats för benen...

coolt med butterfly och Pop-up uttag!! var köpte du Pop-up uttaget ifrån?

Skulle kanske tagit undan min butterfly..

Jag vill inte ha några ben alls egentligen

pop-up uttaget köptes på kjell o company.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Som föregående sade. Vart köper man pop-up uttag?

kjell o company

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Vart har du köpt ek-skivorna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

kjell o company

Hittar den inte :/ borde den inte vara här?
http://www.kjell.com/sortiment/el/el-produkter/starkstrom/grenuttag?showall=&query=&sort=sales_relevancy&listingStyle=grid

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk

Verkar som de tagit bort den produkten : http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:UPWuSVc1...

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evilmonkey:

ja, det ser så ut :/ de hade i butiken här i växjö när jag köpte, men kan ha varit utgående.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Snyggt! 4/5

Visa signatur

Dator: Chassi: Anidees Crystal Cube Lite CPU: 5900x & Noctua NH-D15 RAM: 32GB DDR4 GPU: Asus RX 7900 XT OC Nätagg: Corsair RM 1000X OS: Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

ojdå xD, fetingmissen, det ska ändras! :]

Tack!

Det blir fort trångt med två skärmar och en laptop.

Skulle kanske tagit undan min butterfly..

Jag vill inte ha några ben alls egentligen

pop-up uttaget köptes på kjell o company.

aha ok min kjell har inte det... men 250kr är lite för mycket men e en bra lösning i alla fall....

Permalänk
Medlem
Skrivet av lintto1:

Snyggt! 4/5

Tack, vad ska ändras för 5p?

Skrivet av Gulbanan:

aha ok min kjell har inte det... men 250kr är lite för mycket men e en bra lösning i alla fall....

Personligen tycker jag det är värt det perfekt om man har polare eller ska ha laptopen inkopplad på det hållet, likadant när jag bygger dator så gör jag det precis jämte, och då kan man med lätthet funktionskontrollera. Laddar även telefonen därifrån ^^ skönt att slippa krypa under bordet för det.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralfan:

Vart har du köpt ek-skivorna?

Ikea, billiga och fått bra recensioner på bygghemma.Se (tror sidan hette så)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

aha ok min kjell har inte det... men 250kr är lite för mycket men e en bra lösning i alla fall....

Dem kan kosta 1000kr+ på andra ställen så får du tag på ett pop-up grenuttag för 250kr så bör du köpa minst 2st

Permalänk
Medlem
Skrivet av wRRM:

Dem kan kosta 1000kr+ på andra ställen så får du tag på ett pop-up grenuttag för 250kr så bör du köpa minst 2st

ja det e nog värt, men den som kostar 1k är säkert mindre plastig än den som e för 250
men har faktiskt slutat leta :/

men löst mina problem genom att fästa en grenuttag högst upp på bordets ben, funkar underbart:)

Permalänk

vad gav du för ek skivorna?