Har bössan men inte mappsen till Revolution

Permalänk
Medlem

Har bössan men inte mappsen till Revolution

Har season pass men inga banor står enter store...

någon som vet hur man fixar detta!?

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem

Har du startat om steam sedan du köpt season pass? För att de nya banorna ska laddas ner måste man starta om steam. Om du högerklickar på Call of Duty: Black Ops II i listan Games List i steam och väljer Properties-> DLC så borde det stå att du har Season Pass.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Jag har flyttat min steam låda till en annan hd för den andra höll på att crasha. så jag har spelat dlc banorna tidigare men nu när jag fixade steam och om installerade cod så var dom borta. ?

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders7272:

Jag har flyttat min steam låda till en annan hd för den andra höll på att crasha. så jag har spelat dlc banorna tidigare men nu när jag fixade steam och om installerade cod så var dom borta. ?

Om du inte redan gjort det så avsluta steam och starta om det. Och som sagt syns det om du går in på properties på Call of Duty: Black Ops II och DLC att du har season pass?

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Testa att gå in på ditt bibliotek, högerklicka på black ops 2 multiplayer, egenskaper, lokala filer och sedan verifierar du spelfilerna.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Har testat allt som skrivits ... konstigt dock på mitt konto syns det att jag har köpt season pass men på steam så finns det inte med på dlc material

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem

Korkad fråga kanske,men när du går in och väljer ''Game Mode'' har du kollat under DLC där du väljer Core,Hardcore,Party games Etc.

Jag har icke detta DLC men det står Revolution och om 'jag' klickar på den så måste jag köpa det.

EDIT:Välj Public match sedan får du välja vad du vill spela som vanligt t.e.x Core,Hardcore,Party Games där nånstans ska det nya ''DLC '' finnas under namn Revolution.

Revolution finns för mig där fast jag icke kan spela det då jag ej har köpt det.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Korkad fråga kanske,men när du går in och väljer ''Game Mode'' har du kollat under DLC där du väljer Core,Hardcore,Party games Etc.

Jag har icke detta DLC men det står Revolution och om 'jag' klickar på den så måste jag köpa det.

EDIT:Välj Public match sedan får du välja vad du vill spela som vanligt t.e.x Core,Hardcore,Party Games där nånstans ska det nya ''DLC '' finnas under namn Revolution.

Revolution finns för mig där fast jag icke kan spela det då jag ej har köpt det.

Står Go to Store.. fast jag har peacekeepern och har spelat dlct innan jag flyttade steam lådan

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem

Är väl inte mycket annat att göra då än att kontakta steam-supporten.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Jo har kontaktat dom .. men som alla vet är steam supporten så in i helvete långsamma. fortfarande inte fått svar... btw när jag kollar egenskaper på Singel play delen så står där att jag har Season pass men på hämtningsbart innehåll på multiplay så står där bara nuketown. så jag börjar bli lite irriterad .... ;=)

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders7272:

Jo har kontaktat dom .. men som alla vet är steam supporten så in i helvete långsamma. fortfarande inte fått svar... btw när jag kollar egenskaper på Singel play delen så står där att jag har Season pass men på hämtningsbart innehåll på multiplay så står där bara nuketown. så jag börjar bli lite irriterad .... ;=)

Men har du startat om steam? Revolution-kartorna laddades ner för mig först efter att jag startat om steam.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Hade samma problem men det verkar fixat nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[CPU] I5 3770k @ 4.6ghz 1.2v [Moderkort] Asus p8z77-v [Minne] Kingston HyperX 1600mhz 12gb [Grafikkort] Asus GTX 780 DCII @ 1207 / 1706 [Hårddisk] Samsung 840 EVO 256gb (os) Ocz Vertex2 (spel) [Skärm] Benq XL2420T och en Benq G2420HDBL