Permalänk

Halo 1 till Xbox classic

Tjenare Sweclockers!

Har nu burit upp mitt gamla xbox ifrån källaren och tänkte lira lite Halo men hittar fan inte skivan och hittar det inte någonstans att ladda ner... Har googlat i över en timme nu men hittar bara Halo 2.

Någon som vet någon gammal xbox-sida med alla spel som man kan ladda ner som iso?
Hade vart så jävla gött, är sjukt sugen på att lägga ner några timmar på denna sletna lördag på Halo.

Tack på förhand!

Permalänk

Du har ingen xboxx 360 då? Spelet finns på onlinetjänsten där annars.

Permalänk
Skrivet av Linusenen:

Du har ingen xboxx 360 då? Spelet finns på onlinetjänsten där annars.

Nope, har bara ett ps3 men spelar aldrig konsollspel så ville bara få lite nostalgikänsla.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kentagent123:

Nope, har bara ett ps3 men spelar aldrig konsollspel så ville bara få lite nostalgikänsla.

Har du inte kvar skivan, eller tillgång till digital nedladdning via Xbox Live så är det enda lagliga alternativet att köpa spelet begagnat.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem

Du kan ju chippa ditt x-box om du har grundläggande kunskaper inom lödning t.ex.. Åh, nostalgi! <3

Visa signatur

i5 6600k 4 Ghz , 8 GB DDR4-RAM , Asus Strix GTX980 , 1 TB HDD + 256 GB SSD , Asus moderkort av modell jag ej minns namn på, Corsair C70 Svart

Permalänk
Skrivet av Exxelent:

Du kan ju chippa ditt x-box om du har grundläggande kunskaper inom lödning t.ex.. Åh, nostalgi! <3

Det är chippat så att det är bara att bränna och spela men jag måste hitta spelet först..

Permalänk
Medlem

Du kan ju låna spelet av någon och göra en backup för att ersätta din orginalskiva.

Permalänk
Medlem

Har du ingen vän som du kan låna spelet av? Jag tycker personligen 2an är bättre än 1an. (:

Bryter inte detta reglerna?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Skrivet av kr0owe:

Har du ingen vän som du kan låna spelet av? Jag tycker personligen 2an är bättre än 1an. (:

Bryter inte detta reglerna?

Egentligen ja

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

tror nog denna tråd bryter mot reglerna en aning, men men, lite kul får man ju ha
kan du inte spela 2;an då? den är ju bra den med
annrs är det nog bara att leta och se glad ut, har ett xbox classic jag med
fin fina minnen från det:D
och då är jag bara 15 ändå ;D

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Har du ingen vän som du kan låna spelet av? Jag tycker personligen 2an är bättre än 1an. (:

Bryter inte detta reglerna?

Det som pågår är väl någon form av metadiskussion, inte en diskussion om det otillåtna (det-som-inte-får-nämnas-vid-namn) i sig:P
Iaf i svaren till TS.

Permalänk
Medlem

Spelet finns ju även till PC, dock vet jag inte alls vart man kan köpa det.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Avstängd

Köp ett begagnat från Gamestop för typ 10kr

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Att be om hjälp att piratkopiera är inte tillåtet enligt forumets regler.

För mer information om varför vi har denna regel, se denna tråd.