Permalänk

Brutit benet i skogen

Jag har råkat bryta benet mitt ute i skogen, det är väl bara morfin som hjälper för detta va?
Finns det nån "worldchat" knapp där man kan kalla på hjälp annars?

Har ju sprungit och lekt samlarråtta i flera dagar nu så vore ju kasst och starta om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av devildenied:

Jag har råkat bryta benet mitt ute i skogen, det är väl bara morfin som hjälper för detta va?
Finns det nån "worldchat" knapp där man kan kalla på hjälp annars?

Har ju sprungit och lekt samlarråtta i flera dagar nu så vore ju kasst och starta om.

Det är mofrin som gäller, men om det är så, så kan du bara dö och springa tillbaka till din kropp.

Permalänk
Skrivet av devildenied:

Jag har råkat bryta benet mitt ute i skogen, det är väl bara morfin som hjälper för detta va?
Finns det nån "worldchat" knapp där man kan kalla på hjälp annars?

Har ju sprungit och lekt samlarråtta i flera dagar nu så vore ju kasst och starta om.

Haha, kollade inte vilken forumsdel det var, så trodde du hade brutit benet på riktigt och var ute i skogen

Visa signatur
Permalänk

Jo det skulle ju gå det är bara det att jag är så jävla dålig på att hitta i spelet, springer mest på random.

Har iofs karta nu så jag kan ju krypa till nått bra riktmärke och avlida lite snyggt:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Haha, kollade inte vilken forumsdel det var, så trodde du hade brutit benet på riktigt och var ute i skogen

Haha samma här, tänkte: öhhh ring ambulans xD

Permalänk
Medlem

Trodde vi hade att göra med världens sämsta troll....

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Haha Rambo!
Fasen nu blev man lite sugen på daySäta!

Visa signatur

Citera för att få svar