Hjälp Radio Startas på datorn

Permalänk

Hjälp Radio Startas på datorn

hej! behöver hjälp.
Ibland när jag sitter o kollar på film eller kollar internet
Så Startat det någon form av utländsk radio program o musik och jag hittar fan inte vart det kommer ifrån! har testat o stänga av Internet fönstret men är inte det, Spotify är avstängt och har ingen radio på datorn. allt har jag stängt av igenom Aktivitetshanteraren. börjar bli fett jobbigt. har sökt efter virus har hittat och tagit bort dom.

Permalänk
Medlem

Du ha inte nån gadget såsom Computer status för den ha radio.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av Macke074:

Du ha inte nån gadget såsom Computer status för den ha radio.

nä har ingen sån heller! det ä skit skumt vet inte vart skiten kommer ifrån

Permalänk

Provat att kika i mixern, den som finns om du vänsterklickar på ljudikonen nere till höger?
Där brukar man kunna se vad som ger ifrån sig ljud.

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Skrivet av Evilmonkey:

Provat att kika i mixern, den som finns om du vänsterklickar på ljudikonen nere till höger?
Där brukar man kunna se vad som ger ifrån sig ljud.

tack ska se om jag hinner med nästa gång det börjar..

Permalänk
Medlem

Det är sladden till högtalarna som får in en radiosignal. Inte datorn i sig. Om det är som jag tror.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _Rabbit_87:

hej! behöver hjälp.
Ibland när jag sitter o kollar på film eller kollar internet
Så Startat det någon form av utländsk radio program o musik och jag hittar fan inte vart det kommer ifrån! har testat o stänga av Internet fönstret men är inte det, Spotify är avstängt och har ingen radio på datorn. allt har jag stängt av igenom Aktivitetshanteraren. börjar bli fett jobbigt. har sökt efter virus har hittat och tagit bort dom.

Har du ett par Logitech högtalare?