Max Payne 3 activation key?

Permalänk

Max Payne 3 activation key?

Min bror köpte sig Max Payne 3 via Steam igår och fick genast problem, då istället för att starta så sa den "Huvudservern kan inte kontaktas" så efter en del sökande flyttade vi Max Payne 3 mappen från Steamapps---> Common till Steamapps---> (användarnamn) och starta spelet som administratör, och mycket riktigt nu kom vi in på Max Payne 3 där den bad oss att logga in på Social Club vilket vi inte har så fick skapa ett sådant konto och när den var färdig och e-post adressen var validerad, så ville den att vi skulle skriva in nån Activation key.

Först och främst med "Activation key" menar dom då CD-nyckeln eller är det nån annan kod man ska skriva in? Och om det är CD-nyckeln hur får man fram den för när vi högerklickar på Max Payne 3 via Steam och sedan "View CD-key" så kommer återigen "Huvudservern kan inte kontaktas" fram, så är det något mer sattyg man måste göra bara för att få spela ett rackarns spel?

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Medlem

Jag själv gjorde bara View- Cd key och la in den nyckeln.

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

För mig var "Activation key" redan ifylld. Jag tröck bara "Next" eller vad det nu stod på knappen.

Permalänk

Samma sak

Jag har exakt samma problem. Det måste typ vara överbelastat hos steam eller någonting.

Edit# Jag ser nu att Steam har skrivit detta. "We are currently out of CD Keys. More CD Keys have been requested and will delivered once available."

Sanslöst..

Permalänk

Jaså så pass! Tur det.

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk

Vilket jävla junkspel. Det tog 20 minuter av registrering och social skit och titta på cutscenes innan man ens fick spela/bli handhållen, och naturligtvis går det inte att mappa om tangenterna. Kommer inte ihåg när något spel gjorde mig så förbannad senast. Fy fan vilken hög av hundbajs.

Visa signatur

~: När du vill skriva "dem", skriv "de" eller "dom" istället :~

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.