Billigaste hemsidan att köpa Black Ops 2 på?

Permalänk
Medlem

Billigaste hemsidan att köpa Black Ops 2 på?

ska köpa black ops 2 till pc och tänkte höra lite här om någon vet nåt billigare ställe att köpa black ops 2 (med kod via email) på än spelbutiken.se?
(där kostar det 398)

Visa signatur

GeForce GTX 275. AMD Phenom II X4 640 3ghz. Gigabyte m720-us3. 4GB Ram. Samsung Syncmaster 24" 2ms. Astro A40. Razer Lycosa. Razer Deathadder.

Data = Information, inte dator.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kod via email som jag skrev...

Visa signatur

GeForce GTX 275. AMD Phenom II X4 640 3ghz. Gigabyte m720-us3. 4GB Ram. Samsung Syncmaster 24" 2ms. Astro A40. Razer Lycosa. Razer Deathadder.

Data = Information, inte dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flawzeh:

kod via email som jag skrev...

Det är dyrare om du ska köpa spelet online för att sedan ladda ner.
Och då köper jag hellre på Steam, men allra helst en fysisk skiva då det i detta fallet är billigast

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Det är dyrare om du ska köpa spelet online för att sedan ladda ner.
Och då köper jag hellre på Steam, men allra helst en fysisk skiva då det i detta fallet är billigast

ja fast det är ju ca 50kr skillnad bara och då köper jag det hellre idag och låter det ladda över natten så kan jag spela direkt imorn

Visa signatur

GeForce GTX 275. AMD Phenom II X4 640 3ghz. Gigabyte m720-us3. 4GB Ram. Samsung Syncmaster 24" 2ms. Astro A40. Razer Lycosa. Razer Deathadder.

Data = Information, inte dator.

Permalänk
Medlem

http://www.g2play.net/store/Call-Of-Duty-Black-Ops-II-Uncut-S...

vet inte vad uncut versionen innebär, men g2play.net burkar ha dom flesta spelen till bra priser.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //