Tips addons till Rogue?

Permalänk

Tips addons till Rogue?

Tjena!

Jag har en 90 lvl rogue och jag raidar tre gånger i veckan.

Jag har några addons

Skada
Bartender 4 (om jag skriver rätt)
DBM
Roguepowerbar
combo points
grid2
X-perl

Jag har fundera på Eluvi men vet inte dock om den addons passa bra för Rogue? Jag ha även alts DK, Warrior, Paladin och priest.

Jag såg någon på twitch, han ha typ blinka skärm när något ska dyka upp. Om ni vet något den addon?

Be om ursäkt för min svenska. Jag är döv. Så teckenspråk är min första språk och svenska min andra språk. Hoppas ni förstår vad jag skrev

Mvh Dennis

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

www.curse.com ta en kik där. Finns massor

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Skrivet av Jappse:

www.curse.com ta en kik där. Finns massor

Jo jag vet att det finns massor. Men jag skulle uppskatta att folk skulle ge mig tips om rogue

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

Ha inte addons bara för att ha addons, med det sagt..nu spelar jag inte WoW längre..men du har DBM ,

Poweauras
Omnicc
Tidyplates
Classtimer
extracd

är väl de jag kan i huvet som hjälpte mig mycket.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Kör med så lite som möjligt, helst utan om du fixar det Mycket bättre att lära sig på det viset.

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mixe:

Kör med så lite som möjligt, helst utan om du fixar det Mycket bättre att lära sig på det viset.

va, varför då? Enda anledningen att lira utan är om man kör competetive arena, dummaste jag hört!

Hur som helst, jag vill slå ett slag för elvui, finns att ladda hem http://tukui.org/dl.php där, fruktansvärt skönt ui! Sedan lägger man bara till dbm, omen och skada så är det ett optimalt ui!

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Skrivet av NisseG91:

va, varför då? Enda anledningen att lira utan är om man kör competetive arena, dummaste jag hört!

Hur som helst, jag vill slå ett slag för elvui, finns att ladda hem http://tukui.org/dl.php där, fruktansvärt skönt ui! Sedan lägger man bara till dbm, omen och skada så är det ett optimalt ui!

Kör du med Elvui? Bör jag kör med Elvui?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

När jag körde med min rogue, hardcore raiding samt lite PVP, så körde jag bara TukUI samt Tellmewhen för några timers samt bättre överblick över mina cds.