Fuskare i Black Ops II.

Permalänk
Medlem

Fuskare i Black Ops II.

Hur vanligt tror ni det är med fuskare i Black Ops II? Hittills tycker jag inte jag stött på några direkt uppenbara fuskare men i dag hände det. Det var en spelare som gjorde en 90 graders sväng på ca 0.1 s och sköt mig när jag hoppade ut genom ett fönster trots att han höll på och skjöt åt ett helt annat håll innan jag hoppade ut. Han vann free-for-all rundan men 30-1.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Det är nog inte jätte vanligt, i början var det en del men inte sett några solklara på väldigt länge, iaf inte i hardcore TDM.
Dock vill vissa gärna skrika fusk så fort någon är bättre, det är dock många ggr de är mer bara att de inte kan förstå att de kanske inte är bäst, jag är inte ens vad jag anser bra och jag har blivit anklagad för att fuska när det gått lite bättre än vanligt.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Det är nog inte jätte vanligt, i början var det en del men inte sett några solklara på väldigt länge, iaf inte i hardcore TDM.
Dock vill vissa gärna skrika fusk så fort någon är bättre, det är dock många ggr de är mer bara att de inte kan förstå att de kanske inte är bäst, jag är inte ens vad jag anser bra och jag har blivit anklagad för att fuska när det gått lite bättre än vanligt.

Ja jag tycker inte det är mycket fusk ispelet med tydligen så är det helt möjligt att fuska så man undrar ju. Den jag stötte på var dock en uppenbar fuskare, det var inte en 90 graders sväng han gjorde utan en ögonblicklig 180 graders sväng när jag tänker efter.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Det kommer alltid finnas fuskare, men jag tycker ändå att det har varit väldigt få som jag stött på i BO2 (jämfört med de andra spelen).

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Det är inte alls vanligt med vanliga fusk såsom wallhack eller aimbot. Däremot tror jag utan tvekan att det finns en hel del som använder sig utav mer poäng än vad som ska vara möjligt, att bygga sin klass med dvs. Bara att googla så kommer det dyka upp såna grejer. Det är dock inget jag stör mig på och ens lägger märke till men jag gissar på att det är fler än man tror som använder det.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Det är inte alls vanligt med vanliga fusk såsom wallhack eller aimbot. Däremot tror jag utan tvekan att det finns en hel del som använder sig utav mer poäng än vad som ska vara möjligt, att bygga sin klass med dvs. Bara att googla så kommer det dyka upp såna grejer. Det är dock inget jag stör mig på och ens lägger märke till men jag gissar på att det är fler än man tror som använder det.

Det borde ju vara ganska lätt att programmera in en block för? Typ kolla varje respawn att det inte är mer än 10poäng och är det de så kickar servern? Känns ju som en larvig miss men som nämnt så inte direkt märkt av det något när jag kört.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fantomsmurfen:

Hur vanligt tror ni det är med fuskare i Black Ops II? Hittills tycker jag inte jag stött på några direkt uppenbara fuskare men i dag hände det. Det var en spelare som gjorde en 90 graders sväng på ca 0.1 s och sköt mig när jag hoppade ut genom ett fönster trots att han höll på och skjöt åt ett helt annat håll innan jag hoppade ut. Han vann free-for-all rundan men 30-1.

Jag har vunnit ffa med 30-1 utan fusk, så det är möjligt!

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Avstängd

En uppenbar fuskare är för mig en som står mitt på banan eller flyger runt i luften och med aimbot skjuter alla oneshot typ med wallbang, bara står och snurrar och tar alla, har misstänkt några andra några gånger, men ju bättre jag själv blir, desto mer inser jag att folk som spelar väldigt bra kan se ut som fuskare i andras ögon, finns massor av sätt att göra en sån där 180 graders snurr och döda dig, han kan ha hört när din gubbe gjorde ett ljud för att klättra över kanten på fönstret, du vet när gubben låter typ "Öuhh!!" sånt hör ju motståndare också, man kan ju också använda spindesinnet, det gör jag ibland, bara känner på mig att någon står bakom, vänder mig om, och ibland gör det det, men visst, det sägs ju att fusk finns, men jag vet inte, när det är uppenbart för mig, lämnar jag bara, och det händer väldigt, väldigt sällan, faktiskt inte en enda gång i bo2, i mw3 hände det mycket oftare, bbland hängde någon uppe i luften och skickade auto-ac130 skott på alla, eller ibland blev man teleporterad till utanför bananan och slaktad av någon, jag kommer ihåg andra fuskare som var odödliga också, kunde stå och kniva dom MED hit marker 5 gånger utan att dom dog, de fick typ 50-0 i varje match, vad mer, någon som gled omkring med en lmg och wallbangade alla från andra sidan banan, tycker bo2 är bra på det sättet, däremot stör jag mig på lagget, lagg ops, det laggar nästan jämt för mig, blir som fusk för dom andra spelarna, att jag hela tiden ska behöva sikta på en gubbe som hoppar fram på skärmen, känns som en dålig tecknad film ibland

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

Har inte sett någon uppenbar när jag spelat, visst blir man lite fundersam ibland.
Roligare att bli kallad fuskare

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

En uppenbar fuskare är för mig en som står mitt på banan eller flyger runt i luften och med aimbot skjuter alla oneshot typ med wallbang, bara står och snurrar och tar alla, har misstänkt några andra några gånger, men ju bättre jag själv blir, desto mer inser jag att folk som spelar väldigt bra kan se ut som fuskare i andras ögon, finns massor av sätt att göra en sån där 180 graders snurr och döda dig, han kan ha hört när din gubbe gjorde ett ljud för att klättra över kanten på fönstret, du vet när gubben låter typ "Öuhh!!" sånt hör ju motståndare också, man kan ju också använda spindesinnet, det gör jag ibland, bara känner på mig att någon står bakom, vänder mig om, och ibland gör det det, men visst, det sägs ju att fusk finns, men jag vet inte, när det är uppenbart för mig, lämnar jag bara, och det händer väldigt, väldigt sällan, faktiskt inte en enda gång i bo2, i mw3 hände det mycket oftare, bbland hängde någon uppe i luften och skickade auto-ac130 skott på alla, eller ibland blev man teleporterad till utanför bananan och slaktad av någon, jag kommer ihåg andra fuskare som var odödliga också, kunde stå och kniva dom MED hit marker 5 gånger utan att dom dog, de fick typ 50-0 i varje match, vad mer, någon som gled omkring med en lmg och wallbangade alla från andra sidan banan, tycker bo2 är bra på det sättet, däremot stör jag mig på lagget, lagg ops, det laggar nästan jämt för mig, blir som fusk för dom andra spelarna, att jag hela tiden ska behöva sikta på en gubbe som hoppar fram på skärmen, känns som en dålig tecknad film ibland

Å herregud människa, andas!

Ontopic: Har hittils inte stött på en enda fuskare i BO2, visserligen har jag nog bara lirat 18-19 timmar totalt, men har verkligen inte hittat något som varit out of the ordinary. Sen är jag inte personen heller som skriker fusk så fort jag dör. Har relativt lätt att identifiera fuskare eftersom jag själv lirat på väldigt hög nivå inom CoD-scenen. På det sättet har de "lyckats" med BO2, däremot är det inget höjdarspel i sig.

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Medlem

Fuskaren jag stötte på var iaf helt uppenbar så det är ju helt möjligt att spela BO2 med fusk.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Fuskare finns det tyvärr så gott som i alla multiplayer spel och kommer alltid att finnas finns även noobs som köper cheats till konsol. crysis 2 multiplayern och gta4 är extremt fullt med cheaters och hacks boys.

Visa signatur

ProcessorIntel core i7 3770 3,40ghz.Moderkort P8z77-V.Grafikort Gtx 1080 FTW.Ram 8gb.Strömkälla 630watt nexus.Hårdskivor 2tb hdd. Samsung 500gb ssd. Adx tangentbord.Box NZXT guardian 921.SkärmmonitorMus Adx

Permalänk
Skrivet av fantomsmurfen:

Ja jag tycker inte det är mycket fusk ispelet med tydligen så är det helt möjligt att fuska så man undrar ju. Den jag stötte på var dock en uppenbar fuskare, det var inte en 90 graders sväng han gjorde utan en ögonblicklig 180 graders sväng när jag tänker efter.

Om detta skedde på PC så använde nog personen sig av yaw_speed. Det man gör är att binda en valfri knapp till att snurra vänster eller höger och sedan ändrar man hur snabbt man snurrar med hjälp av yaw_speed. Detta är inbyggt i CoD-spelen men man måste leka lite i inställningarna för att ändra hastigheten. Självklart finns det en möjlighet att personen använde sig av hack.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 SSD: Kingston SSDNow V300 120GB HDD: 1 TB 7200 RPM Moderkort: Asus Z87-A CPU: Intel Core i7 4770k 3,5GHz RAM: Kingston HyperX Beast 16GB DDR3 2400MHz GPU: Sapphire Radeon HD7950 Boost 3GB PSU: Cooler Master GX Lite 600W Tangentbord: Logitech Gaming Keyboard G110 Mus: Logitech G500 Webbkamera: Logitech HD Webcam C310 Mikrofon: Logitech USB Microphone Hörlurar: SteelSeries Siberia V2 Hörlurar: Pioneer HDJ-1500

Permalänk
Medlem

mjaaa, kanske inte så mycket fusk men det finns definitift dom som kör med esp aka wallhack,
oftast när jag misstänker nån så kollar jag dom i theater mode och där är det ganska lätt att
se om dom är bra spelare eller fuskare.
jag kör mest core domination och i killcam kan man ju se om dom antinge pre-aimar eller om
man råkar ut för den underbara gummibandseffekten ( du tycker du springer safe runt hörnet, men
för den som skjuter dig är du inte ens nära hörnet) med preaim menar jag att ingen vsat är uppe du har
inte skjutit samt rört dig så du inte syns på minimappen ändå håller dom dig i sikte 5 meter innan
du rundar hörnet och skjuter samma sekund du tittar fram.
dom fusk jag hör talas om från folk ingame och på steam är esp som är wallhack.
aimbot som typ ingen vågar använda (för uppenbart tydligen)
soft aimbot vet inte riktigt hur det funkar heller men kan ju alltid anta att den tar target åt dig sen
får man klara sig själv typ.
samt lagswitching vilket jag inte kan förstå hur man gör på PC (mindre trovärdigt i mina ögon) men
mer känt på konsoller.
samt tab targeting, targetar närmsta fiende.
men som många säger, att det är lätt att tycka många fuskar bara för att dom är bättre.
har kollat en del på tbnrfrags som i mina ögon är helt klart grym och definitivt får en att haja
att många är en liten nivå bättre än en annan ^^
http://www.youtube.com/watch?v=ZH454qS65p0

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Murvel:

Å herregud människa, andas!

Ontopic: Har hittils inte stött på en enda fuskare i BO2, visserligen har jag nog bara lirat 18-19 timmar totalt, men har verkligen inte hittat något som varit out of the ordinary. Sen är jag inte personen heller som skriker fusk så fort jag dör. Har relativt lätt att identifiera fuskare eftersom jag själv lirat på väldigt hög nivå inom CoD-scenen. På det sättet har de "lyckats" med BO2, däremot är det inget höjdarspel i sig.

Förlåt, jag glömmer bort att alla datanördar inte kan läsa längre än 3 rader max, jag spottar ut en lång text utan att blinka, ingen andnöd här!

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Avstängd
Skrivet av henxon:

jag kör mest core domination och i killcam kan man ju se om dom antinge pre-aimar eller om
man råkar ut för den underbara gummibandseffekten ( du tycker du springer safe runt hörnet, men
för den som skjuter dig är du inte ens nära hörnet) med preaim menar jag att ingen vsat är uppe du har
inte skjutit samt rört dig så du inte syns på minimappen ändå håller dom dig i sikte 5 meter innan
du rundar hörnet och skjuter samma sekund du tittar fram.

http://www.youtube.com/watch?v=ZH454qS65p0

Jag blir kallad "wh" några gånger, och jag tror det beror på att jag pre-aimar, beror helt på vilka vapen jag har, men tex med assault pre-aimar jag som bara fan, för att springa runt och bara sikta när man ser någon är ganska kasst med just dom vapnena, men rent allmänt så har jag rätt bra koll på var folk kommer ifrån, och om du är mer eller mindre säker på att det kommer att komma en person runt ett hörn är det ju bara dumt att INTE pre-aima, sen att motståndaren tycker att det ser ut som jag följer honom exakt efter väggen är nog bara inbillning från hans sida, jag följer ju där jag tror att han är ungefär, ibland är det väl rätt, men ibland är det ju helt fel också, och gubben som kommer ut runt hörnet skjuter mig istället för att jag hinner skjuta han.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Jag blir kallad "wh" några gånger, och jag tror det beror på att jag pre-aimar, beror helt på vilka vapen jag har, men tex med assault pre-aimar jag som bara fan, för att springa runt och bara sikta när man ser någon är ganska kasst med just dom vapnena, men rent allmänt så har jag rätt bra koll på var folk kommer ifrån, och om du är mer eller mindre säker på att det kommer att komma en person runt ett hörn är det ju bara dumt att INTE pre-aima, sen att motståndaren tycker att det ser ut som jag följer honom exakt efter väggen är nog bara inbillning från hans sida, jag följer ju där jag tror att han är ungefär, ibland är det väl rätt, men ibland är det ju helt fel också, och gubben som kommer ut runt hörnet skjuter mig istället för att jag hinner skjuta han.

jag menar med preaim att dom har dig i target redan flera meter innan du passerar för att skjuta på microsekunden du rundar
där är en klar skillnad

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Medlem

Mötte en italienare med aimbot

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

Det är mer fuskare än man tror, men det är en annan sak om det är en uppenbar fuskare eller ej.
Inte alla som fuskar för att dom har bra score, men söker du på ett spel sedan "cheat" eller något
kommer det säkert tusentals träffar och fuskforum där många tusen personer har laddat ner
eller frågar efter fusk. Det finns fusk som inte är aimbot eller wallhack, aimbot är den mest uppenbara,
men det finns även andra fusk som är svårare att se om personen fuskar eller ej.
Ett äldre spel jag spelade tidigare hade fusk som gjorde att vapnen hade mindre recoil
och mer damage, det hjälper ganska mycket. Sen om det finns till BO2 vet jag inte,
men skulle inte förvåna mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Förlåt, jag glömmer bort att alla datanördar inte kan läsa längre än 3 rader max, jag spottar ut en lång text utan att blinka, ingen andnöd här!

Han menade att du inte använder punkt. Inte att du skrev långt.

OnT: Tror det har blivit vanligare med fusk som gör att man ser alla hela tiden etc. än aimbots som hsar över hela banan. De flesta vill ju inte bli upptäckta.

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem

Har faktiskt inte sett någon uppenbar fuskare i Black ops 2, vilket jag är glad för

Blir dock själv kallad för "Hacker" lite då och då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffen:

Har faktiskt inte sett någon uppenbar fuskare i Black ops 2, vilket jag är glad för

Blir dock själv kallad för "Hacker" lite då och då

Badass!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

En uppenbar fuskare är för mig en som står mitt på banan eller flyger runt i luften och med aimbot skjuter alla oneshot typ med wallbang, bara står och snurrar och tar alla, har misstänkt några andra några gånger, men ju bättre jag själv blir, desto mer inser jag att folk som spelar väldigt bra kan se ut som fuskare i andras ögon, finns massor av sätt att göra en sån där 180 graders snurr och döda dig, han kan ha hört när din gubbe gjorde ett ljud för att klättra över kanten på fönstret, du vet när gubben låter typ "Öuhh!!" sånt hör ju motståndare också, man kan ju också använda spindesinnet, det gör jag ibland, bara känner på mig att någon står bakom, vänder mig om, och ibland gör det det, men visst, det sägs ju att fusk finns, men jag vet inte, när det är uppenbart för mig, lämnar jag bara, och det händer väldigt, väldigt sällan, faktiskt inte en enda gång i bo2, i mw3 hände det mycket oftare, bbland hängde någon uppe i luften och skickade auto-ac130 skott på alla, eller ibland blev man teleporterad till utanför bananan och slaktad av någon, jag kommer ihåg andra fuskare som var odödliga också, kunde stå och kniva dom MED hit marker 5 gånger utan att dom dog, de fick typ 50-0 i varje match, vad mer, någon som gled omkring med en lmg och wallbangade alla från andra sidan banan, tycker bo2 är bra på det sättet, däremot stör jag mig på lagget, lagg ops, det laggar nästan jämt för mig, blir som fusk för dom andra spelarna, att jag hela tiden ska behöva sikta på en gubbe som hoppar fram på skärmen, känns som en dålig tecknad film ibland

Lol, inte kan läsa 3 rader. Du kanske ska ta och lära dig skriva korrekt innan du säger något sådant, du använder knappt punkter och du skriver ihop allting, testat göra ett mellanrum då och då?

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Skrivet av RiHjD:

Förlåt, jag glömmer bort att alla datanördar inte kan läsa längre än 3 rader max

Det är inte längden på texten, det är bristen på skiljetecken. Henxon påpekade på ett fint sätt att du skriver dålig svenska.

Visa signatur

~: När du vill skriva "dem", skriv "de" eller "dom" istället :~

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Förlåt, jag glömmer bort att alla datanördar inte kan läsa längre än 3 rader max, jag spottar ut en lång text utan att blinka, ingen andnöd här!

Jag läser böcker på 800-900 sidor så det är inte där problemet ligger, utan att du skriver en enda A4-lång mening utan att använda styckeindelning eller ens en enda punkt. Det blir tyvärr inte speciellt läsbart, se detta som konstruktiv kritik och inget påhopp.

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Murvel:

Jag läser böcker på 800-900 sidor så det är inte där problemet ligger, utan att du skriver en enda A4-lång mening utan att använda styckeindelning eller ens en enda punkt. Det blir tyvärr inte speciellt läsbart, se detta som konstruktiv kritik och inget påhopp.

Skrivet av Bananas2thebeat:

Det är inte längden på texten, det är bristen på skiljetecken. Henxon påpekade på ett fint sätt att du skriver dålig svenska.

Skrivet av SwedZi:

Lol, inte kan läsa 3 rader. Du kanske ska ta och lära dig skriva korrekt innan du säger något sådant, du använder knappt punkter och du skriver ihop allting, testat göra ett mellanrum då och då?

Skrivet av Blupparen:

Han menade att du inte använder punkt. Inte att du skrev långt.

OnT: Tror det har blivit vanligare med fusk som gör att man ser alla hela tiden etc. än aimbots som hsar över hela banan. De flesta vill ju inte bli upptäckta.

Skrivet av henxon:

jag menar med preaim att dom har dig i target redan flera meter innan du passerar för att skjuta på microsekunden du rundar
där är en klar skillnad

jo visst, men för att kunna komma ett steg vidare så krävs det att ni fusk-misstänkare börjar inse att det OFTAST inte är fusk, utan att ni blir utspelade, träna, träna

och, förlåt, skriver så där i korta sms, meddelanden, ren vana, kan skriva normalt också, vilket jag inte bevisar ett dugg nu

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

jo visst, men för att kunna komma ett steg vidare så krävs det att ni fusk-misstänkare börjar inse att det OFTAST inte är fusk, utan att ni blir utspelade, träna, träna

och, förlåt, skriver så där i korta sms, meddelanden, ren vana, kan skriva normalt också, vilket jag inte bevisar ett dugg nu

Du bör nog läsa vad jag har skrivit en gång till, eftersom jag förmodligen är den sista att skrika om fusk. Jag har lirat på minst sagt hög nivå inom CoD även om jag har lagt min aktiva karriär bakom mig. Har med andra ord relativt lätt att identifera fusk så jag har inget behov av att varken fuskanklaga eller träna mer.

För övrigt är det en dålig (o)vana du har när du skriver en solid textmassa som är så pass oförståelig som den är. Det är inte mycket begärt att använda stor bokstav, skiljetecken och styckeindelning. Förutom den uppenbara fördelen med att det är mycket lättare att läsa för andra så uppfattar även folk dig på ett helt annat sätt, ett mycket mer positivt sådant. För att citera ett gammalt internet fantom-uttryck;

"På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan."

Återigen, ta det här på rätt sätt, önskar att du kan se det som konstruktiv kritik och inget annat.

Mvh Kenneth

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Medlem

visst finns de många pros och många som är bättre än mig men
man märker oftast skillnad på grym spelare eller fishy. så mkt nytt
skit som går nu oxå.
soft aimbot för att inte de ska märkas och tro att man är "skillad"
tab target, lokalisera varifrån närmsta fi kommer ifrån, märks oftast när man ser
att den som dödar snurar 210 grader rakt mot dig sen springer runt och enkelt
möter upp sitt byte då han redan vet varifrån man kommer, oxå ett fusk för
att verka mer skillad än vad man är.
Sen finns det reducerad recoil.
Och increased damage.
Mer HP.
det är dom som är jobbiga.

Uppenbara fuskare är lättare som aimbotters som
bara står o sprayar och träffar allt omkring sig.
till och med sett flying i bo2, finns dom som lagswitchar men det
är väl nästan bara på konsoll.
Även något som gör att man har "friendly tag" ovanför huvudet (aldrig sett själv men det skrivs om det på steam)
sen dom som gör att de inte går att rapportera dom för att dom kör
med krypterade nick´s samt inte går o kolla theater då det blir error
på den.

Dom som forskat i reggade steamacc´s som även gillat eller gått med
på cheat-sites så va det typ c:a 18miljoner st.

Så att använda l2p eller du suger din noob eller whatever är nog
precis lika obefogat som befogat.

Så låt säga att 1-5% av 20.000 fuskar så blir det upp till 1000st per daglig basis.
dela detta sedan mellan alla spelmodes samt antal i lobbies så blir risken ganska
stor att det många tycker är ett "pro" likväl kan va en "cheater".

Tråkiga är att ingen hittills lyckats göra ett anti-cheat eller engine som är 100% vattentät.
Den dagen dom lyckas med det så skulle nog även mycket "whine" försvinna.

Det händer att jag blir kallad hacker och det händer även att jag rapporterar folk för cheating.
Jag personligen rapporterar den jag tycker varit väldigt fishy och överlåter till treyarch att avgöra
om han/den/hon är clean eller inte.

vill man se riktiga proffs så kolla in svenske incredibleorb eller roliga TBNRfrags, jösses dom gossarna
kan definitift spela brallorna av vilken "cheater" som helst, så ja det finns definitift riktiga pro´s av en
kaliber jag inte ens kan bli hälften av.

cheers // henx

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Murvel:

Du bör nog läsa vad jag har skrivit en gång till, eftersom jag förmodligen är den sista att skrika om fusk. Jag har lirat på minst sagt hög nivå inom CoD även om jag har lagt min aktiva karriär bakom mig. Har med andra ord relativt lätt att identifera fusk så jag har inget behov av att varken fuskanklaga eller träna mer.

För övrigt är det en dålig (o)vana du har när du skriver en solid textmassa som är så pass oförståelig som den är. Det är inte mycket begärt att använda stor bokstav, skiljetecken och styckeindelning. Förutom den uppenbara fördelen med att det är mycket lättare att läsa för andra så uppfattar även folk dig på ett helt annat sätt, ett mycket mer positivt sådant. För att citera ett gammalt internet fantom-uttryck;

"På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan."

Återigen, ta det här på rätt sätt, önskar att du kan se det som konstruktiv kritik och inget annat.

Mvh Kenneth

hehe, hittade ett gammalt citat från dig tydligen, jo fusk ser man ju oftast direkt, håller med, har fortfarande INTE sett nått fusk i BO2, peppar peppar, vilket är lite konstigt med tanke på i MW3, din konstruktiva kritik är alltid bra, men jag betraktar inte folk som dom stavar eller skriver, så mig spelar det ingen roll, vad än alla jobbiga ordpoliser säger, så fattar dom ju direkt vad man menar, om de inte förstår är de väl dom som är idioterna antar jag *:)

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+