Outlook tar över Hotmail

Permalänk
Medlem

Outlook tar över Hotmail

Fick nästan en hjärtattack när jag öppna mitt Hotmail konto och såg Outlooks nya interface. Så himla fult! Tycks vara poppis med fula interface nuförtiden, Windows 8, Skype istället för MSN, Hotmail borta, Google tycks också leva på 70-talet speciellt med Gmail.

Permalänk
Skrivet av nicoliani:

Fick nästan en hjärtattack när jag öppna mitt Hotmail konto och såg Outlooks nya interface. Så himla fult! Tycks vara poppis med fula interface nuförtiden, Windows 8, Skype istället för MSN, Hotmail borta, Google tycks också leva på 70-talet speciellt med Gmail.

Ok?

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Gamla nyheter och mycket bättre utformat i dagsläget tycker jag personligen.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk

Hur kan man påstå att skype är fulare än MSN? Nog för att jag inte gillar 8:an och det nya interfacet, men att inte ens klara av det när man kollar sin mail? Give me a brake!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Hur kan man påstå att skype är fulare än MSN? Nog för att jag inte gillar 8:an och det nya interfacet, men att inte ens klara av det när man kollar sin mail? Give me a brake!

Skickades från m.sweclockers.com

Varsågod

Själv tycker jag att Outlook är lättare än gamla hotmail.com. Däremot hatar jag verkligen Skype.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...