Arma 3 Alpha Lite Keys!

Permalänk

Arma 3 Alpha Lite Keys!

Skrivet av Leifson:

*Tråd låst*

Det finns en samlingstråd där alla donationer av nycklar görs. Det är hemskt snällt att ge bort grejer, så fortsätt gärna med det här:

#13210134

OBS: Tiggeri av nycklar är inte tillåtet i någon tråd, speciellt inte i ovan länkad.

Inlägget redigerat av en moderator

Förtydligande om samlingstråden och att tiggeri inte är tillåtet
Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk
Medlem

Jag har ingen historia, har inte kört Arma alls och därför vill jag testa spelet helt enkelt. Det riktiga entusiasterna köper väl spelet så fort det kommer ut?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Avstängd

samma här vill testa

Permalänk
Medlem

Jag skulle också vilja testa

Permalänk
Medlem

Jag köpte spelet från steam men vet inte om jag får alpha inviters där, om jag får så säg gärna hur man gör så kan jag bidra med en

Visa signatur

Folk klagar på att deras katter ligger på deras tangentbord... Jag har ett större problem.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/483001_550044225013573_934747650_n.jpg

Permalänk
Skrivet av BassetX:

Jag köpte spelet från steam men vet inte om jag får alpha inviters där, om jag får så säg gärna hur man gör så kan jag bidra med en

Klicka på "Gemenskap", "Profil", "Förråd" (på högersidan) och där skall dem ligga!

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk
Inaktiv

Köpte Arma II för att köra Day-Z med en kompis, det blev väl ett par timmar och bittra svordomar om buggar och annat, så blev inte så mycket mer.

Ger gärna Arma 3 en ny chans.

Permalänk
Skrivet av El_Raspberry:

Köpte Arma II för att köra Day-Z med en kompis, det blev väl ett par timmar och bittra svordomar om buggar och annat, så blev inte så mycket mer.

Ger gärna Arma 3 en ny chans.

Om du blev sur på arma 2 för buggarna så ska du nog inte ge dig in i en alpha...

Visa signatur

Battlestation:Core i7 2600k kyld av en Corsair A70 | MSI P67A-C45 (skitbräda) | 4x4GB Corsair Vengance @1600 | Gainward GTX 570 | 80GB Intel X25M för OS. 64GB Crucial M4 för spel | NZXT H2 | Sony 40" EX720 | Win7 Ultimate x64

Och en Ipad gen3 för slösurf.

Permalänk

Denna tråd blir troligen låst.

Visa signatur
Permalänk

Blev ingen lång gaming session hos min kompis. Lirar Flight Simulator X och ville pröva på någon fighter jet bara sådär. Inte kan det vara så svårt. Synd att något så dyrt hamnar på havsbotten dock

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att prova 3an har både kört dayz och wasteland så vill gärna prova

Visa signatur

Haf 912 | I7 2600 | Phanteks PH-TC14PE | Asrock extreme 3 |
| LP 2x4GB | GTX 680 | Corsair Ax 650 | Qnix Qx2710 |

Permalänk
Medlem

vill gärna prova

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Okey, första personen till att PMa får en nyckel då. Lycka till

PM:a mig då, inte TS

Visa signatur

Folk klagar på att deras katter ligger på deras tangentbord... Jag har ett större problem.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/483001_550044225013573_934747650_n.jpg

Permalänk

Har tre, först till kvarn! Skicka PM

Permalänk
Inaktiv

Jag är intresserad av en key då jag vill testa något nytt bra shooterspel som har lite mer djup än BF3 o CoD.
Har ingen Arma story mer än att jag köpte tvåan enbart för DayZ , men har därefter inte orkat installerat modden. Så håller hårt i hatten inför trean

Permalänk

Jag vill väldigt gärna ha en key, har aldrig spelat arma men det ser verkligen kul ut.

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Det finns en samlingstråd där alla donationer av nycklar görs. Det är hemskt snällt att ge bort grejer, så fortsätt gärna med det här:

#13210134

OBS: Tiggeri av nycklar är inte tillåtet i någon tråd, speciellt inte i ovan länkad.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.