Permalänk

Behöver hjälp med Seedbox och RSS!

Hej! Jag har igår skaffat en seedbox från seedboxes.cc och det är ett helt nytt område för mig och jag har inte riktigt greppat allt ännu.
För att det ska bli effektivt med en seedbox så vill jag ju använda RSS-Feeds, jag vet ju vad det är men jag har aldrig använt RSS-Feeds så det är även det ett helt nytt område för mig.

Jag använder mig av ruTorrent i webbläsaren via seedboxen, och jag vet inte vad jag ska skriva och eller gå till väga för att saker ska hämtas av sig själv via RSS. Prövade med ett filter i natt

/^Spartacus.*S03.*720.*/i

Dold text

som failade. Vad jag är ute efter är att den skulle ta hem kommane avsnitt i 720p.

När jag startade min dator idag så fick jag tyvärr se att det inte hade fungerat, vad har jag gjort för fel?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst.*

Citat:

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.