Permalänk

Nytt headsett ca 1000kr

Hej, jag sitter just nu på ett väldigt enkelt headset och känner att det inte räcker till. Så nu har jag bestämt mig för att köpa ett nytt. Min budget är ca 1000kr. Jag vill att det ska ha en bra mick för jag skypar väldigt mycket och jag tänkte börja youtuba lite ;). Vad rekommenderar ni?

Visa signatur

Prolle: Intel i5 2500k @4.3ghz CPU-kylare: Cooler Master 212 Hyper EVO Mobo: Gigabyte Z68X-UD3H-B3 RAM: G.Skill Ripjaws Gaming 2x4GB Graffe: Sapphire Radeon 7950 Nätaggregat: Corsair CX 600w SSD: Samsung EVO 250GB (systemdisk), Intel 320 80GB HDD: Seagate Barracuda 1TB Skärm: LG IPS237 Tangentbord: Qpad MK-85 Mus: Qpad OM-75 Headsett: Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

logitech g35 är riktigt nice!

Visa signatur

|CPU: Intel Core i7 8700K |GPU:MSI RTX 2070 |Mobo: ASUS PRIME Z390
|Chassi: Fractal Design |Ram: Corssair 12gb ram |HDD: 500GB samsung SSD
|PSU:
Be quiet! 600W|

Permalänk

De jag har funderat på är logitech g35, Corsair vengeance 1500 och Qpad QH-90. Vilken har den bästa micken och vad är bra/dåligt med dem?

Visa signatur

Prolle: Intel i5 2500k @4.3ghz CPU-kylare: Cooler Master 212 Hyper EVO Mobo: Gigabyte Z68X-UD3H-B3 RAM: G.Skill Ripjaws Gaming 2x4GB Graffe: Sapphire Radeon 7950 Nätaggregat: Corsair CX 600w SSD: Samsung EVO 250GB (systemdisk), Intel 320 80GB HDD: Seagate Barracuda 1TB Skärm: LG IPS237 Tangentbord: Qpad MK-85 Mus: Qpad OM-75 Headsett: Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

Hur gick det med hörlurs köpet? hittade du något bra av de där tre? Mina steel series V2 har gått sönder igen och nu har garantin gått ut så jag är på jakt efter ett par nya. funderar på sennheiser PC 360 som fick bra omdöme här på sweclockers egna tester. är väl lite i överkant på vad jag är villig att betala men om de är de bästa man får för pengarna så är de ju värt det! man kanske ska gå och prova lite i en butik..

Permalänk
Medlem
Skrivet av felix6:

Hur gick det med hörlurs köpet? hittade du något bra av de där tre? Mina steel series V2 har gått sönder igen och nu har garantin gått ut så jag är på jakt efter ett par nya. funderar på sennheiser PC 360 som fick bra omdöme här på sweclockers egna tester. är väl lite i överkant på vad jag är villig att betala men om de är de bästa man får för pengarna så är de ju värt det! man kanske ska gå och prova lite i en butik..

Om du inte vill betala för pc360 men e okej med ~1000kr så e qh-90/85 det självklara köpet.