Permalänk
Medlem

Blev bättre än vad jag förväntade mig, mycket snyggt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

HELT SJUUUUKT, satan vad snyggt gjort, sjukt att du lyckades få den finishen du har på lådan..

Grymt imponerande

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk

Jag måste säga att jag är GRYMT imponerad!!!!
Helt och hållet fantastiskt bra bygge
10/10

Hur lång tid spenderade du på detta?

Permalänk
Medlem

tokgrymt!

Du borde posta ett nytt album med "resultat" så lite fler folk får se detta!

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

ett konstverk ! fast fronten var det ända som ja tyckte var lite mindre snyggt, även fast dödskallen var grym!

Permalänk
Medlem

Du har lyckats extremt bra med målningen av lådan! Helt klart ett verk som kräver att man lägger handen på för att inte luras av metallimitationen, det ser ut som att du verkligen lagt ned rikligt med tid på varenda detalj vilket ger ett slående helhetsintryck.

Jag har gjort ett par egna marmoreringar och det kräver en viss talang för att skapa ett autentiskt resultat, en talang du uppenbarligen besitter.

Kort sagt så är jag imponerad, fem stjärnor!

Permalänk

Jag lirade också Skyrim then I took an arrow in my knee snyggt bygge måste jag säga, ser fram emot framtida projekt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk

Underbart roliga kommentarer, gör mig riktigt glad att ni tycker om mitt verk, ledsen för att jag svarar lite sent, har varit lite upptagen med ett nytt jobb, har int haft tid att spela nå ens.

Grymt roligt med så positiva människor, epic bro fist!

Permalänk

mycket imponerande!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ryzen 5600X, 32Gb ram, 3070Ti

Permalänk
Medlem

Sjuk nice
men väntar fortfarande på grön/röd belysning

Permalänk

Orange ljus i döskallen skulle vara suveränt!

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

Riktigt Grymt

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

riktigt bra gjort! naturbegåvning?

Permalänk

Tackar!, coolt att folk fortfarande postar här, jag ska uppdatera projektet så fort jag kan, har bara haft ont om pengar så har int kunnat lägga ut till belysningen jag ville ha än, Men det kommer

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonSaysBaka:

Tackar!, coolt att folk fortfarande postar här, jag ska uppdatera projektet så fort jag kan, har bara haft ont om pengar så har int kunnat lägga ut till belysningen jag ville ha än, Men det kommer

Grymt coolt. Tycker också det blir bra med grönt Julklappa till dig dat shit!

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Fan va badass

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk

Herrejösses!

Permalänk
Medlem

Påminner mig om mina wahammerdagar, när man satt och målade och highlightade osv.
Rolig och annorlunda mod med snygga detaljer.

Visa signatur

/Ralekk

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt modd! tycker dock du ska ändra leden till röda ist för blåa!
men projektet är värt en femma i betyg!

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder."

Permalänk
Medlem

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt 5/5

Visa signatur

ASRock 970 Extreme4 | Gigabyte 560ti 1GB | 2st OCZ Agility 3 120GB | Samsung spinpoint 1TB | Corsair TX 650W | Corsair vengeance 2x4GB | AMD 965BE | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt! Helt klart 5/5!

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." -Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Medlem

Gaaalet!! 4567898/4567898

Permalänk
Medlem

Sjuuuukt snyggt jobb!

Visa signatur

|Chassi: Phanteks P400S | CPU: i9 9900k, Corsair H90 | GPU: 2x GTX 980 @ 1450/8000MHz | RAM: 16GB Corsair LPX @ 2400mhz | PSU: Corsair AX850 med MDPC-X sleeve | Mobo: Asus Z390-F | SSD: Samsung 840 Pro 256GB, Samsung 860 EVO 500GB| HDD: Samsung F1 640GB, WD Blue 1TB |

Permalänk
Medlem

Jätte fin!

Visa signatur

ProcessorIntel core i7 3770 3,40ghz.Moderkort P8z77-V.Grafikort Gtx 1080 FTW.Ram 8gb.Strömkälla 630watt nexus.Hårdskivor 2tb hdd. Samsung 500gb ssd. Adx tangentbord.Box NZXT guardian 921.SkärmmonitorMus Adx

Permalänk
Medlem

Sjukt imponerad! Den ser inte ens verklig ut, finns den verkligen?

Visa signatur

Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3 | G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming | Intel Core i5 2500K @ 4,2GHz | Gigabyte GeForce GTX 670 2gb OC @ 1100 | Samsung SSD EVO 840-Series 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Corsair HX 750W 80+ Silver Modulär.

Battlefield 3 profil: Brexour

Permalänk

Otroligt välgjort 5/5

Permalänk

Bra jobbat!

Permalänk

Tackar för all feedback glädjer mig

Permalänk
Medlem

Jävlar alltså! Helt otroligt! 5/5!

Visa signatur

Intel core i5 4670k 4,4GHz ASUS MAXIMUS VI GENE mATX PRO EVGA GTX 680 Hydro Copper Classified SLI Custom vattenkylning.