Permalänk
Medlem

Säljer *inget alls*

Tjena! Har blivit trött på mina *inget* samtidigt som min dator klarar inte av att köra *inget*, darför säljer jag nu *inget*

Det som ingår: *inget*

Kontakta mig här nedan eller skriv på skype: *inget*

Priset skulle ligga på *inget*

Permalänk
Medlem

Lite off topic, men synd att Heat förlorade mot bulls...

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Medlem

Tips: Du kan använda SweClockers "Marknad"-funktion som går ut på att köpa och sälja via annonser.

Permalänk
Medlem

Fint väder ute idag.

Permalänk
Medlem

Haha, Bulls är bättre än Heat bara darför ) Kan diskuteras på skype : kobebryant126

Permalänk
Medlem

vart hittar man den där marknadsfunktionen ?

Permalänk
Medlem

Det finns massa flikar längst upp på sidan; "Framsida", "Mässor", "Testcenter", osv. och däribland finns även "Marknad".

Permalänk
Medlem
Skrivet av mata621:

Haha, Bulls är bättre än Heat bara darför ) Kan diskuteras på skype : kobebryant126

Skrivet av mata621:

vart hittar man den där marknadsfunktionen ?

Du kan citera folks texter, så de kan se att du svarat på deras text. Så citera i framtiden

Och nja, jag kan inte hålla med om att Bulls är bättre än Heat... Spelar du själv basket?

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Jonsson:

Du kan citera folks texter, så de kan se att du svarat på deras text. Så citera i framtiden

Och nja, jag kan inte hålla med om att Bulls är bättre än Heat... Spelar du själv basket?

Ja, jag spelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aera:

Det finns massa flikar längst upp på sidan; "Framsida", "Mässor", "Testcenter", osv. och däribland finns även "Marknad".

Vad ska jag då göra om jag inte har varit medlem i 3 månader ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mata621:

Vad ska jag då göra om jag inte har varit medlem i 3 månader ?

Vänta helt enkelt om du vill annonsera.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av mata621:

Ja, jag spelar.

Trevligt, något lag eller bara med vänner? Hoppas att moderatorerna tillåter våran lilla diskussion om basket...

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Jonsson:

Trevligt, något lag eller bara med vänner? Hoppas att moderatorerna tillåter våran lilla diskussion om basket...

Med lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Vänta helt enkelt om du vill annonsera.

Jag vill få sålt det nu ju !

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Jag ser att du är helt nyregistrerad - välkommen till forumet!

Tyvärr bryter denna tråd mot §9 i våra forumregler, som förbjuder annonsering i forumet. Jag rekommenderar att du läser igenom våra regler, då vi är lite hårdare med vissa saker än många andra forum.

Tyvärr får du vänta tre månader - denna regel är till för att minimera risken för bedrägerier i marknaden. Du är alltså inte misstänkt på något sätt, utan denna regel gäller alla.

Edit: Tog bort lite så annonsen inte funkar. /Leifson