Hur hämtar man hem spel ifrån Origin?

Permalänk
Medlem

Hur hämtar man hem spel ifrån Origin?

Jag har ominstallerat hela datorn och då har ju alla spel försvunnit! Hur hämtar man hem sina spel man har på Origin-kontot? Har gått in på beställnings historik ocg där ligger alla spel jag har köpt, men när jag trycker på spel-länken så händer det inget! Är bara en blå cirkel som snurra runt men inget mer!

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI FORMULA Z87 - Intel Core i7 4770K 4.7Ghz - EVGA GeForce GTX 980ti sc 6GB - Corsair Vengeance 24GB 1600Mhz DDR3 - Corsair SSD Force 3 120GB - SSD Samsung Pro 250 - Phanteks Enthoo Primo -

Permalänk
Medlem

Högerklicka > Download/Ladda ner

Visa signatur

i9 9900k / EVGA RTX 3080
Lian Li O11 Dynamic / EKWB Custom loop

Permalänk
Medlem

Ladda ner Origin-klienten och gå till My Games. Där kan du välja att ladda ner spelen som finns på ditt Origin-konto.

Permalänk
Medlem

Ja jag har gjort detta ni skriver, men det blir bara en blå cirkel som snurra runt! Händer inget mer! Och deras support suger!

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI FORMULA Z87 - Intel Core i7 4770K 4.7Ghz - EVGA GeForce GTX 980ti sc 6GB - Corsair Vengeance 24GB 1600Mhz DDR3 - Corsair SSD Force 3 120GB - SSD Samsung Pro 250 - Phanteks Enthoo Primo -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bango79:

Ja jag har gjort detta ni skriver, men det blir bara en blå cirkel som snurra runt! Händer inget mer! Och deras support suger!

Den snurrar ju tills spelet laddats klart...?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shauni:

Den snurrar ju tills spelet laddats klart...?

Borde det inte ha laddat klart efter 18 timmar!!

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI FORMULA Z87 - Intel Core i7 4770K 4.7Ghz - EVGA GeForce GTX 980ti sc 6GB - Corsair Vengeance 24GB 1600Mhz DDR3 - Corsair SSD Force 3 120GB - SSD Samsung Pro 250 - Phanteks Enthoo Primo -

Permalänk
Medlem

Jag har löst det! Satte i en ny hårddisk och ominstallerade Origin på den, så nu funkar allt som det ska. Tack för hjälpen alla.

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI FORMULA Z87 - Intel Core i7 4770K 4.7Ghz - EVGA GeForce GTX 980ti sc 6GB - Corsair Vengeance 24GB 1600Mhz DDR3 - Corsair SSD Force 3 120GB - SSD Samsung Pro 250 - Phanteks Enthoo Primo -