Unreal Engine 4 får inte stöd för Nintendo Wii U

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Okej, om du så gärna vill ha källor så kan du få det
http://www.fz.se/forum/artikelkommentarer/lego-city-undercove...
http://www.fz.se/forum/artikelkommentarer/zombiu-301824
http://www.fz.se/forum/artikelkommentarer/monster-hunter-3-ul...

Några citat
"Verkar ju intressant, dags att dom släpper det till PC."
"Skulle gärna vilja också sett detta på t,ex PC, problemet är att jag tror man skulle sakna wii u dosan."
"Hade älskat att spela det här på PC"
"Monter Hunter Pc utgåva med oculus rift stöd hade definitivt varit intressant."
"Skulle gärna ha det här, men har svårt att motivera ett köp av en till konsol för det. Hoppas ni som har en Wii får kul!"
"Tycker det är synd att det bara släpps till WiiU somsagt, verkar jäkligt kul. Hade köpt det annars."

Räcker det som exempel, eller vill du ha fler?

Med din första kommentar så svarade du för alla genom att få ditt tycke att spegla av sig på vad alla andra tycker. Du dumförklarade alla som spelar på ett Wii U helt utan anledning, och förmodligen helt utan att ha rört ett Wii U. Jag tycker att du ska ta en funderare till nästa gång. Du påstår att jag bara tror att det finns meningslösa shooters på allt annat än Wii U, vilket jag aldrig har sagt. Återigen så är det DU som bildar en egen uppfattning. Allt jag sa var att dom som bara spelar dessa meningslösa shooters, framför allt BF och COD, inte kommer att se Wii U som en lämplig konsol, hur bra spelen än kommer att vara.

Jag citerar mig själv.
"Klart att om man är 100% uppkåtad på BF eller COD så spelar det ingen roll hur många bra spel Wii U får"

Exakt hur du kan misstolka detta har jag svårt att förstå. Jag tycker det är ganska så uppenbart vad jag menar med min text. Så nu återstår det bara en sak. Ska vi lägga ner denna meningslösa diskussion, eller ska du hitta källor på att ingen vill spela på Wii U?

Det räcker tyvärr inte som källhänvisning, jag vet inte om du har studerat detta alls i Svenskan på gymnasiet eller ej? =/
Det som skulle räcka till källhänvisning är siffror som är statistiskt säkerställda, detta är mer eller mindre en omöjlighet, och det är också av den anledningen som jag har försökt få dig att diskutera för vad du tycker och för vad du har för åsikter, istället för att gömma dig bakom det som andra säger.

Åter igen, denna diskussioner leder ingen vart då du mer eller mindre kopierar det jag har skrivit och skriver det i dina inlägg, det är dock inget nytt och det är många som har fått för sig att det är såhär man argumenterar, men åter igen så leder det till att man förlöjligar sig själv mer och mer för varje inlägg.
Jag bildar min uppfattning baserat på det du skriver, om du vill att man bildar sig en annan uppfattning så får du formulera om dig istället för att ge dig på att diskutera huruvida en person måste tolka saker och ting så som du vill, utan att du lyckas med en korrekt formulering av saker och ting.

Jag föreslår att du läser det du själv har skrivit, även din citat och sedan ställer dig frågan hur andra skulle tolka detta. Om du vill ha en diskussion kring det i sig så föreslår jag att du tar det med någon annan då jag inte är en lärare i Svenska men i övrigt så hoppas jag att du har tagit till dig lite av det jag har sagt.
Något positivt i det hela är att du har lärt dig styckeindelning i alla fall, och det är alltid bättre än ingenting.

Fotnot: Jag har aldrig påstått att ingen vill spela på ett Wii U, jag har däremot ställt frågan vem det är som vill spela på ett Wii U, och än så länge (inte tack vare dina meningslösa inlägg) har jag endast hittat en liten minoritet av spelintresserade som finner Wii U en intressant plattform. Något säger mig att jag inte är den enda personen som kan lyckas hitta denna information* efter några minuters sökande på valfri sökmotor.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2