Permalänk

Hjälp med sleevning

Jag har sån lust att sleeva mina kablar men vet inte hur man gör och känner inte att jag vågar mig på det om jag inte vet vad jag gör. Finns det någon som kan hjälpa mig med det? Ja bor i värmland så om någon bor där helst i karlstad som kan hjälpa mig vore det jätte snällt !

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk
Medlem

Ta en titt på lutro0 customs på youtube så hajjar du lite mer.
Annars är väl ditt inlägg mer en köpesannons som hör hemma i marknaden tycker jag, testa det om du inte vill sleeva själv

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Vet att käre KoSoVaR här på Sweclockers brukade iaf hjälpa folk (i utbyte mot en slant antagligen men vet inte hur mycket) men du kan ju alltid kolla med honom hur mycket han vill ha eller om han ens gör det.

Annars är la mitt andra tips att testa på själva det är inte så svårt som man tror sålänge man har rätta verktygen och orken att pilla lite så ska du allt få det till att funka.

MVH
jensen.

Permalänk
Medlem

Tycker de räcker med att en person rättar OTn angående stavningen...
Men angående din fråga, OT, så finns de massa guider på youtube, om hur man arbetar sig fram.
De finns också färdiga sleeving kits, http://www.inet.se/sok/sleeved

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensen.:

Vet att käre KoSoVaR här på Sweclockers brukade iaf hjälpa folk (i utbyte mot en slant antagligen men vet inte hur mycket) men du kan ju alltid kolla med honom hur mycket han vill ha eller om han ens gör det.

Annars är la mitt andra tips att testa på själva det är inte så svårt som man tror sålänge man har rätta verktygen och orken att pilla lite så ska du allt få det till att funka.

MVH
jensen.

Jodå jag håller på med det fortfarande, i full fart tom
Dock tas sådant upp i PM.
Ifall TS eller någon annan är intresserad så är det PM som gäller!

Permalänk
Skrivet av jensen.:

Vet att käre KoSoVaR här på Sweclockers brukade iaf hjälpa folk (i utbyte mot en slant antagligen men vet inte hur mycket) men du kan ju alltid kolla med honom hur mycket han vill ha eller om han ens gör det.

Annars är la mitt andra tips att testa på själva det är inte så svårt som man tror sålänge man har rätta verktygen och orken att pilla lite så ska du allt få det till att funka.

MVH
jensen.

Venhar sleevar fortfarande, han sleevade min dator nyligen. Gå in o kolla mitt galleri MultiCamo för att se sleeven, sjukt duktig är han, bästa sleeveresultaten jag sett

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KoSoVaR:

Jodå jag håller på med det fortfarande, i full fart tom
Dock tas sådant upp i PM.
Ifall TS eller någon annan är intresserad så är det PM som gäller!

Nu när du ändå är här i tråden hoppas jag inte att du tar illa upp om jag skickar folk till dig
Vill bara säga nu när jag har chansen att jag beundrar dina arbeten väldigt mycket! allting som kommer från dina händer är helt 100% perfekta

MVH
jensen.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

OT raderat.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

En bild eller video gör det hela lite lättare att förstå!
Här är en How To Video av Linus

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensen.:

Nu när du ändå är här i tråden hoppas jag inte att du tar illa upp om jag skickar folk till dig
Vill bara säga nu när jag har chansen att jag beundrar dina arbeten väldigt mycket! allting som kommer från dina händer är helt 100% perfekta

MVH
jensen.

Ja duu...Man gläds av tanken att det finns hjälpande personer som dig, i would be more than happy , så att säga :D!
Jag tackar hemskt mycket för komplimangen!
Jag finns här ifall det finns någon som har frågor att ställa

Permalänk

Tack för alla tips och råd !

Visa signatur

Adam Mcintosh