Cisco anlitar Intel för kretstillverkning

Permalänk
Melding Plague

Cisco anlitar Intel för kretstillverkning

Intel bereder plats för andra kretsar än företagets egna och fortsätter satsa på kontraktstillverkning. Nu avslöjas att nästa kund är nätverksjätten Cisco.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Håller på en del med Cisco så detta låter som något som båda parter tjänar på.

Permalänk
Medlem

Det är nog rätt väg för Intel att dela med sig av kapaciteten.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Håller på en del med Cisco så detta låter som något som båda parter tjänar på.

Läste du ens artikeln?

Känns som det var ett "globalt" svar som skulle passa bra så du kunde få en av topp kommentarerna ^^ (Jag menar inte att vara otrevlig nu )

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Läste du ens artikeln?

Känns som det var ett "globalt" svar som skulle passa bra så du kunde få en av topp kommentarerna ^^ (Jag menar inte att vara otrevlig nu )

Jag läste artikeln, ja. Varför skulle det inte vara bra med kretsar från Intel i Ciscos produkter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Läste du ens artikeln?

Känns som det var ett "globalt" svar som skulle passa bra så du kunde få en av topp kommentarerna ^^ (Jag menar inte att vara otrevlig nu )

Håller med, förstår mig inte på folk som är ute efter att få första kommentaren.

OnT: tycker detta är bra, att Intel börjar tillverka till andra och att nvidia tittar på andra tillverkare som Samsung. Inte bara för konkurrensen utan att släppa allt ansvar på ett få antal tillverkare till lite fler så i slutändan kan produkter kommer ut i handeln fortare.

I teorin borde det bli så.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tog bort inlägg som var off topic eller inte tillförde till trådens ämne.

MVH
Moderator Shimonu