Permalänk
Avstängd

Värt att mina bitcoins nu?

Bitcoinforumet är stängt men jag undrar om det är möjligt att mina bitcoins eller om det är omöjligt nu?

De har tydligen gått upp mycket de senaste månaderna och valutan används nu för att köpa knark,vapen,stulna kreditkort, poker och förmodligen mycket mer.

Har en 7950 nu och använder för tillfället datorn för värme då de stänger av elementen när det inte är "kallt" ute längre.
Eller är det bättre att folda t.ex istället kanske?

Permalänk
Medlem

Kort svar, nej. Din insats för valutan är som störst om du handfast handlar btc för en traditionell valuta. För din egna del så går du genom mining möjligtvis plus om någon annan betalar för elen.
För att hålla temperaturen uppe så funkar folding lika bra och ger på sätt och vist mer än några ynka btcc.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gabriel15:

Bitcoinforumet är stängt men jag undrar om det är möjligt att mina bitcoins eller om det är omöjligt nu?

Trots värdeökningen lönar det sig inte mycket mera nu än det senaste året (se den nedre grafen):

Permalänk
Avstängd

Bump!
Från 450-500kr när jag gjorde tråden men nu ligger de på 1250-1300kr.

Mer värt att mina nu eller kan det ha blivit svårare att mina?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gabriel15:

Bump!
Från 450-500kr när jag gjorde tråden men nu ligger de på 1250-1300kr.

Mer värt att mina nu eller kan det ha blivit svårare att mina?

Grafen ovan uppdateras automatiskt.

Permalänk
Medlem

Bara leta lite pantflaksor pa vagen till jobbet om man behover de extra kronorna varje dag

Permalänk

http://gherghetta.se/howmuchmoney

Du borde nog hålla hårt i de där bitcoinsen.