BO2 (PC) softcore klan?

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog kunna vara på och spela lite! Har inga direkta personer att köra BO 2 med då de flesta spelar MW2. Lägg till anton_hj om ni vill spela!

Edit: Inte anton_hj som kommer upp som steamprofil utan det är PlutteN!

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anton.hj:

Jag skulle nog kunna vara på och spela lite! Har inga direkta personer att köra BO 2 med då de flesta spelar MW2. Lägg till anton_hj om ni vill spela!

Med risk för att låta som en gammal grinig gubbe, alla våra namn finns tidigare i tråden så det är bara att adda på!

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Med risk för att låta som en gammal grinig gubbe, alla våra namn finns tidigare i tråden så det är bara att adda på!

Har addat de flesta nu tror jag.. kom på nu att namnet som kommer upp för mig är PlutteN..

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton.hj:

Har addat de flesta nu tror jag.. kom på nu att namnet som kommer upp för mig är PlutteN..

addat dig, och de va kul att lira tillsammans ikväll om än jag hade min sämsta kväll på länge va partyt riktigt bra ^^

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Medlem

HerrLiljegren var den enda jag lyckades hitta och adda på steam. Om ni andra är sugna så får ni gärna adda "Palooka". Jag är den Palooka med en svartvit avatar föreställandes en ung lillbabs med blommor i håret.

Permalänk
Medlem
Skrivet av palooka:

HerrLiljegren var den enda jag lyckades hitta och adda på steam. Om ni andra är sugna så får ni gärna adda "Palooka". Jag är den Palooka med en svartvit avatar föreställandes en ung lillbabs med blommor i håret.

Jag la till dig.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

Då har man precis lirat de två mest intensiva Domination-matcherna hittils. Fullt party av Swec-folk mot Bruce o hans party, fan vad skoj det var! Speciellt som vi vann båda matcherna... Revansch någon?

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Nu tröttnade jag och lade Black Ops 2 på hyllan och ska fokuserar lite på andra lir som man inte hunnit med så mycket pga BO2 vart sån tidslukare sen känns det som PC versionen långsamt men sakta håller på dö lite för var dag som går :/

Game on Dudes and dudettes har vart kul iaf!

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Nu tröttnade jag och lade Black Ops 2 på hyllan och ska fokuserar lite på andra lir som man inte hunnit med så mycket pga BO2 vart sån tidslukare sen känns det som PC versionen långsamt men sakta håller på dö lite för var dag som går :/

Game on Dudes and dudettes har vart kul iaf!

äsch fan va tråkigt, kommer bli saknad, bara hoppas våra spel krockar i framtiden då

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Skrivet av henxon:

äsch fan va tråkigt, kommer bli saknad, bara hoppas våra spel krockar i framtiden då

Ja indeed, hoppas du ångrar dig snart Nexium

Permalänk
Avstängd
Skrivet av snozan:

Känns inte direkt som man behöver aim i COD. Mer reaktion.

För headshots dödar inte snabbare, menar du?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hur jävla svårt kan det vara att inte särskriva?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Då har man precis lirat de två mest intensiva Domination-matcherna hittils. Fullt party av Swec-folk mot Bruce o hans party, fan vad skoj det var! Speciellt som vi vann båda matcherna... Revansch någon?

VI VAR INTE FULLT PARTY!!!111ONEONE! Haha

Men ja, det var fruktansvärt jävla intensivt och förbannat kul! Revansch - ja tack

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kevve1:

VI VAR INTE FULLT PARTY!!!111ONEONE! Haha

Men ja, det var fruktansvärt jävla intensivt och förbannat kul! Revansch - ja tack

Haha my bad! Är dock rätt säker på att det var 6v6 så utifrån vanlig Domination sätt så var ni väl det?

Du/ni får gärna adda mr_svahn på steam. Alltid kul med nytt folk att lira med.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Haha my bad! Är dock rätt säker på att det var 6v6 så utifrån vanlig Domination sätt så var ni väl det?

Du/ni får gärna adda mr_svahn på steam. Alltid kul med nytt folk att lira med.

Var 5 i partyt men sen var det ju 6v6 så det stämmer. Oavsett var det roligt som fan och man kunde ju slänga ihop lite 6v6 customgames nångång, det är bra mycket roligare än allt annat randoms man möter.

Eller nu blev jag osäker. Skitsamma. Funkar steam för er nu förresten?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Vad heter ni på steam? Tänkte lägga till lite spelare har ingen som spelar bo2 på min lista . Känns trist att alltid spela med random spelare;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dempster:

Vad heter ni på steam? Tänkte lägga till lite spelare har ingen som spelar bo2 på min lista . Känns trist att alltid spela med random spelare;)

Bara att följa tråden från start så får du nog ihop 10 namn att adda

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Medlem

Jo det är iofs sant . Addar er då så får ni ignorera mig om ni inte tycker det e ok;) jag heter Genesis[swe]

Permalänk
Medlem
Skrivet av trolliban:

För headshots dödar inte snabbare, menar du?

Skickades från m.sweclockers.com

Jo headshots dödar snabbare.

Min fråga till dej, kan du ENBART gå på HS? Kan svara åt dej. Nej de kan du inte. Hitboxarna har en sån otrolig spread å slumpmässighet att de är omöjligt att träna upp en aim.

I RtCW som ja lira i 9 år kunde man träna upp en aim. Där var aim allt... (hyfsad grafik för att vara ett spel som är 12 år )

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Häääääj, är grymt sugen på o lira, har lagt till mr_svahn och HerrLiljegren men jag lyckas inte hitta trådskaparens steam!
Är långt ifrån den bästa spelaren, har lirat väldigt mycket cod på xbox men inte alls lika mk på pc, men tycker nästan att bops2 är roligare på pc, så lägg till mig om ni vill!
Steam: Takemall
Skype: sebastian_sundin

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Melysia:

Häääääj, är grymt sugen på o lira, har lagt till mr_svahn och HerrLiljegren men jag lyckas inte hitta trådskaparens steam!
Är långt ifrån den bästa spelaren, har lirat väldigt mycket cod på xbox men inte alls lika mk på pc, men tycker nästan att bops2 är roligare på pc, så lägg till mig om ni vill!
Steam: Takemall
Skype: sebastian_sundin

Accecpterade nu! Har dock fått ett återfall o börjat köra D3 så är kanske inte så jätteaktiv på Steam de närmaste dagarna...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Mitt nät slutade fungera när vi spelade..
Funkar fortfarande inte=/
/Genesis

Permalänk
Medlem

Lägg till pigbearman på steam, jag och en polare brukar lira rätt aktivt, men söker fler att lira ligamatcher med! På helgerna brukar det bli en och en annan pils och lite färgad sprit på det. Kör med skype också!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[CPU] I5 3770k @ 4.6ghz 1.2v [Moderkort] Asus p8z77-v [Minne] Kingston HyperX 1600mhz 12gb [Grafikkort] Asus GTX 780 DCII @ 1207 / 1706 [Hårddisk] Samsung 840 EVO 256gb (os) Ocz Vertex2 (spel) [Skärm] Benq XL2420T och en Benq G2420HDBL

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Accecpterade nu! Har dock fått ett återfall o börjat köra D3 så är kanske inte så jätteaktiv på Steam de närmaste dagarna...

Du får fan lära dig att prioritera

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Jag kommer nog också vara ganska inaktiv nu närmaste veckan.. skickade in grafikkortet idag. Coilwhine är ett helvete.

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kevve1:

Du får fan lära dig att prioritera

Hahaha föllåt. Är ni så sugna på att bli smiskade igen?

Helt ärligt så känns det som att vi borde vara tillräckligt många spelare för att det alltid ska finnas några som vill köra League Play. Jag har aldrig provat det men de två matcherna mot ert party var nog det roligaste jag haft i Blops2 på sistonde och jag antar att league play har lite av samma känsla?

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Hahaha föllåt. Är ni så sugna på att bli smiskade igen?

Helt ärligt så känns det som att vi borde vara tillräckligt många spelare för att det alltid ska finnas några som vill köra League Play. Jag har aldrig provat det men de två matcherna mot ert party var nog det roligaste jag haft i Blops2 på sistonde och jag antar att league play har lite av samma känsla?

ja poppar vi alla in nu som tillkommit via sweclockers och ingame är vi lätt 2 fulla partyn ^^

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Medlem

League Play vore ju rätt kul, fast egentligen inte med tanke på CTF och S&D. Något vi borde göra för att få lite mer action är att starta ett party på 12 och lira lite custom games.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Aldrig prövat på league vad händer där?P

Permalänk
Medlem

Sprang in i sweclockare ikväll igen. Vann första medans andra var en förlust.
http://www21.speedyshare.com/DDymQ/download/2013-04-14-00003....
http://www19.speedyshare.com/KKwjW/download/2013-04-14-00001....

Edit: kul att de man vet är från sweclockers som man möter förstår vad domination går ut på!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Sprang in i sweclockare ikväll igen. Vann första medans andra var en förlust.
http://www21.speedyshare.com/DDymQ/download/2013-04-14-00003....
http://www19.speedyshare.com/KKwjW/download/2013-04-14-00001....

Edit: kul att de man vet är från sweclockers som man möter förstår vad domination går ut på!

Ja det var ju tydligt, jag var ju inte med där

Ikväll blir det gaming!