Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem

Lite roligt godis inför helgen, en hondata till EP3an, ska bli kul att se vad resultatet blir sen, och även en växelknopp till bilen.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Skrivet av Liv&helvete:

http://imageshack.us/a/img706/6435/dagenskop2013040900.jpg

Kunde inte låta bli att låta trycka upp ett exemplar på ett jobb som jag gjorde nu under helgen. Så det fick bli en matchande ram till det. Men det här, det kan ni nog vid det här laget. Inga större fascinerad nyheter med andra ord.

http://imageshack.us/a/img546/8947/dagenskop2013040901.jpg

Klart nöjd.

Den här var riktigt snygg, funderingar på att sälja den?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Den här var riktigt snygg, funderingar på att sälja den?

Tackar. Hör av dig via ett PM så kan vi prata mer om saken.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Nya Ghost - Infestissumam. Signerad

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk

Ghosts nya platta här också, dock som vinyl.

Blev glatt överraskad när jag fick se att den var vit!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yuppienalle:

Ghosts nya platta här också, dock som vinyl.

http://i270.photobucket.com/albums/jj94/Sv00p/IMG_0451.jpg

Blev glatt överraskad när jag fick se att den var vit!

http://i270.photobucket.com/albums/jj94/Sv00p/IMG_0454.jpg

Av någon anledning tycker jag att vinyl skivor är bättre än cd skivor. Och med bättre menar jag snyggare. Ser mer 'stilrent', 'inspirerande' och 'motiverande' ut att vilja använda.

Permalänk
Medlem

En ny musmatta, Steelseries 4HD. Min gamla 4D va så sliten att den nästan hade hål rakt igenom på mitten så det va dags för en uppgradering.

Permalänk
Medlem

Lite blandad dryck

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Skrivet av devdel:

Av någon anledning tycker jag att vinyl skivor är bättre än cd skivor. Och med bättre menar jag snyggare. Ser mer 'stilrent', 'inspirerande' och 'motiverande' ut att vilja använda.

Hehe, lite så har jag börjat känna på sistone också. Det är därför jag faktiskt ganska nyligen införskaffade mig en skivspelare. Blev klart glatt överraskad när jag fick reda på att Ghost skulle släppa sitt nya album på LP. Ett glasklart köp för mig med andra ord!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk
Medlem

Slutarknappstopp, filteradapter/motljusskydd och ett B+W Polarisationsfilter (Käsemann 49mm Pro MRC)

Permalänk
Avstängd

Har inget med kameran att göra men lite småcoolt du har med snövit där

Permalänk
Medlem

Fick bli ett GTX580 till

För 1490 kr så kändes det rätt okej, kan vara kul att prova SLI med

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Ny madrass: GOLD T35 Dreamzone, från jysk

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Glöm inte skaka den!

Åsens milk <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Har inget med kameran att göra men lite småcoolt du har med snövit där

haha, glömde skriva att den också är ny, därav placeringen ^^ (har dock flyttat ner den när jag insåg hur fel den hamnat)

Permalänk
Medlem

Terraria! Sjukt roligt tidsfördriv!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av The raT:

Terraria! Sjukt roligt tidsfördriv!

Skickades från m.sweclockers.com

Det ser grymt roligt ut, bra bild! 5p.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk

Två objektiv (Canon 24-105 f4L och sigma 70-200 f2.8) och en väldigt billig kamera (canon 400D)

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

Tumgrepp och Lansky's 5-delade slipstenskit

Permalänk
Medlem

Riktigt underskattat spel

Skoj med lite puzzel faktiskt.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

I väntan på en kommande utställning nu till sommaren, så har jag börjat smått att trycka upp lite material som jag tänkte jag ska ha med.
Just den här, det är ett jobb som jag gjorde nu för ett par dagar sen som jag lät trycka upp två ex utav.

Inramat och klar. Klart nöjd med resultatet. Även om jag nu ska vara ärlig, så kunde själva motivet ha varit en aning mindre.
Så det är nog inte helt omöjligt att jag låter trycka om den.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Mums.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ladies & Gentlemen, may I present to you, danskarna Volbeat's senaste album forhelvede!

cdon har en liten fraktfri kampanj till 30'de april.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Liv&helvete:

I väntan på en kommande utställning nu till sommaren, så har jag börjat smått att trycka upp lite material som jag tänkte jag ska ha med.
Just den här, det är ett jobb som jag gjorde nu för ett par dagar sen som jag lät trycka upp två ex utav.

Inramat och klar. Klart nöjd med resultatet. Även om jag nu ska vara ärlig, så kunde själva motivet ha varit en aning mindre.
Så det är nog inte helt omöjligt att jag låter trycka om den.

Uställning? Nu vill vi ha detaljer:)
Är det i Sandviken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Uställning? Nu vill vi ha detaljer:)
Är det i Sandviken?

Nä, det blir på ett ställe som heter Engeltofta. Ligger ca 3 mil öster om Sandviken längst kusten i Gävle.
Det blir jag och 14 stycken till som ska dela på själva utställningen. En utställning som kommer bli en mix utav allt från foto till statyetter. Så det ska bli både intressant och roligt.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Liv&helvete:

Nä, det blir på ett ställe som heter Engeltofta. Ligger ca 3 mil öster om Sandviken längst kusten i Gävle.
Det blir jag och 14 stycken till som ska dela på själva utställningen. En utställning som kommer bli en mix utav allt från foto till statyetter. Så det ska bli både intressant och roligt.

Aha, tycker mig känna igen namnet engeltofta men inte säker.
Åker till sandviken nångång i mars så hade det varit snart och Sviken hade man tittat förbi:)

Permalänk

Ville göra en bygglogg men blev alldeles för exalterad så allt åkte ihop direkt!
För dom som undrar, ja en h100i får plats i ett R4 det är tajt, jävligt tajt, men det går med lite våld!

Detta är nu min redigerings/gamingburk och notera mitt namn, jag går mot strömmen x) Nej men läget är som ALLA vet, man får mer prestanda för pengarna om man köper en PC, men JA det är en helt annan upplevelse men jag är så nöjd så!

Specs står i signaturen!

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Chefen missade att jag skulle spara en del komptimmar den här månaden så det var lika att köpa loss dom skydd jag saknade och en hel uppsättning åt tjejen så det är bortgjort

åt mig:
Leatt DBX Pro Lite nackskydd
Leatt Adventure skyddsväst
Sombrio X-Shazam skor
Fly F-16 Handskar
Troy Lee Designs BP4600-HW "skyddskalsonger"?
661 Wrist wrap pro x2

åt tjejen:
Speed Stuff MTB SP 3.0 Handskar
Troy Lee Designs GP Savage Jersey
Nukeproof Critical Armour armbågsskydd
IXS Metis Hjälm
IXS Hammer Jacket
661 Comp knäskydd
661 Wrist wrap pro x2

måste säga att jag är rätt nöjd med allt, valde rätt storlekar direkt och allt verkar vara av bra kvalité om man bortser från ett låsspänne som var fastsytt åt fel håll på tjejens skyddsjacka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

http://imageshack.us/a/img706/6435/dagenskop2013040900.jpg

Kunde inte låta bli att låta trycka upp ett exemplar på ett jobb som jag gjorde nu under helgen. Så det fick bli en matchande ram till det. Men det här, det kan ni nog vid det här laget. Inga större fascinerad nyheter med andra ord.

http://imageshack.us/a/img546/8947/dagenskop2013040901.jpg

Klart nöjd.

Den där passade mig snuskigt bra i smaken. Riktigt snygg!

Permalänk
Avstängd

Ny lgh

Visa signatur