Välkommen till klan AOD

Permalänk
Medlem

Välkommen till klan AOD

Hej,

Jag har sedan tre år tillbaka varit medlem i en klan som jag anser vara en av de bästa jag någonsin varit i, om inte den bästa.
Angels of Death.

AOD är en internationell klan med 1300 medlemmar spridda över hela världen och 8 olika spel. I nuläget är våran PS2 outfit på US server Matheson en av de största i hela spelet. Våran WOT grupp vann de amerikanska mästerskapen 2011 men hamnade tyvär utanför prispallen i världsmästerskapen samma år.

AOD grundades 1999 och var från början endast inriktad på FPS spel men över åren har vi utvecklats och inkluderar nu titlar som WOT, SWTOR och Defiance.
Väldigt många av våra medlemmar säger att de föredrar oss över alla tidigare klaner de har spelat med. Det anser jag vara en väldigt bra reflektion av hur vi behandlar våra medlemmar.

Personligen är jag en del av våran Battlefield 3 (Snart 4) division. Vi har/har haft många mer eller mindre kända youtube personligheter som spelat med oss, den mest kända av dessa är nog Sgt. Enigma och hans agressive recon spelstil.

Om vi låter intressanta så ta en titt på clanaod.net eller adda MisterSasori på battlelog om du vill veta mer!

Permalänk
Medlem

Söker ni spelare inom andra spel eller vill ni hålla er till vad ni har nu?

Dvs; FPS Spel som CS:GO
MOBA som HoN, Dota2, LoL(urs)?
Andra mmorpg; Aion Online?
RTS; Starcraft 2?

Permalänk
Medlem

Vi har tidigare försökt att starta grupper inom CS:GO och LOL men då de dåvarande medlemmarna inte visade tillräckligt med intresse var det inget som tog fart.

De spel vi just nu har grupper inom är:
Battlefield 3
EVE Online
Jedi Knight
Mech Warrior Online
Planetside 2
Star Wars: The Old Republic
WarZ
World of Tanks
Defiance

Och det är för dem som vi söker medlemmar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Sas:

Vi har tidigare försökt att starta grupper inom CS:GO och LOL men då de dåvarande medlemmarna inte visade tillräckligt med intresse var det inget som tog fart.

De spel vi just nu har grupper inom är:
Battlefield 3
EVE Online
Jedi Knight
Mech Warrior Online
Planetside 2
Star Wars: The Old Republic
WarZ
World of Tanks
Defiance

Och det är för dem som vi söker medlemmar.

Söker ni efter CS:GO spelare alternativ HoN någon gång i framtiden så kan du skicka iväg ett PM till mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spetch:

Söker ni efter CS:GO spelare alternativ HoN någon gång i framtiden så kan du skicka iväg ett PM till mig.

Det är tyvärr inte så troligt men kika på våran hemsida då och då och se ifall vi har startar upp i något spel du gillar.