Permalänk

Just Cause 2 Lan

Tjabba, allihop! Undrar bara om man kan sätta upp en enkel lan-server med Just Cause multiplayer-mod! Jag vet att jag är sent på det, och att testerna var för några månader sen, men alla sa att dom skulle ge ut serverfiler och sånt, men jag hittar inte ett dyft om något i den stilen.. Folk som frågat om man kan sätta upp en server med Hamachi, eller liknande, har fått ett solklart ja till svar, men jag har bannemig inte fått det att funka.. Om någon vet något, så är jag tacksam för svar!

Permalänk

Nej.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Hmm, kan du formulera om ditt svar lite? Vad svarar du nej, på?

Permalänk
Skrivet av R4ZORMOUSE:

Hmm, kan du formulera om ditt svar lite? Vad svarar du nej, på?

Citat:

Undrar bara om man kan sätta upp en enkel lan-server med Just Cause multiplayer-mod!

Nej.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kebabhyvlarn:

Småelak kille, vad har man här att göra.

Jag vet inte om du vill spela Just Cause 2 modet, det är för många bugs på det. Hittade någonting om det för ett tag sen, men inte just nu.
Vänta bara så får vi se vad som händer.

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasSj:

Småelak kille, vad har man här att göra.

Kebabhyvlarn är inte elak. Han svarade snabbt och rakt på trådskaparens fråga

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Tror inte ens att moddet är tillgängligt just nu.

Hoppas de lägger till så att man kan hosta egna servers för typ 4 pers. Det blir så dålig framerate på vanliga JC2MP.

Permalänk

Jaja, som ni säger får jag väl vänta, om det nu kommer någon lösning, över huvudtaget..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Airikr:

Kebabhyvlarn är inte elak. Han svarade snabbt och rakt på trådskaparens fråga

Ja om man ska gå ute efter ordens riktiga budskap, men även en mening skriven med text kan ha en viss "ton".
Detta var en tråkig ton.

Ska vi inte bråka i TS tråd , hejdå lycka till

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem

OT: Prova denna länken jag hittade https://www.jc-mp.com/

§5
Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Förutom bumpregeln så finns det en regel till som vissa här bör ta sig en titt på;

§ 5
Anmäl olämpliga inlägg

Medlemmar har möjlighet att rapportera misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Har för mig att Just Cause 2 moden är i såpass tidig beta att dom inte vill släppa någon servermjukvara för den ännu utan man är välkommen att testa när dom kör beta weekends.