AMD Never Settle utökas med Far Cry 3: Blood Dragon – även för befintliga kunder

Permalänk
Melding Plague

AMD Never Settle utökas med Far Cry 3: Blood Dragon – även för befintliga kunder

Kampanjen Never Settle utökas med kommande Far Cry 3: Blood Dragon, som inte bara medföljer nyinköpta grafikkort i Radeon-serien utan även erbjuds för befintliga kunder.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevligt, Blood Dragon ser ganska häftigt ut dessutom

Visa signatur

| PC | MSI Z77A-G43 | i5 3570K | Corsair Vengeance 8gb | MSI GeForce GTX 660 TwinFrozr III | Fractal Design Define R4 | XFX Core Edition PRO550W | WD Blue 1TB |

Permalänk
Inaktiv

OjOj, riktigt många bra bundles på sistonde.

Permalänk
Avstängd

snällt av amd

Permalänk

Bättre än Nvidia bundle!

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Inte dåligt! Att man dessutom får koden för att man någon gång köpte under Never Settle höjer AMD ännu högre i mina ögon. Ser ut som om de äntligen har förstått att Far Cry 3 faktiskt inte fungerar så bra på deras kort och slopad det från kampanjen ;).

Permalänk
Medlem

Jag spelar aldrig spel själv men jag lär ändå säga att denna kampanj känns otroligt schysst.

Köp ett grafikkort från ~1000:- och få spel som i handeln enkelt kunnat kostat 300:- styck.

För den som ändå tänkt köpt spelen kan det inte annat än att ses som ett otroligt kap!

Permalänk
Medlem

Är detta ett spel eller bara en dlc?

Permalänk
Medlem

Amd slutar aldrig överraska oss.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av R4UWR:

Är detta ett spel eller bara en dlc?

Separat spel.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Men jösses, jag trodde hela spelet var ett aprilskämt från början..

Permalänk

Säkert bara för att UPlay vart hackat och att spelet redan läckt ut. På det här viset kommer antalet spelare se bra ut i Ubisofts böcker.

Sen tycker jag det är konstigt att man döper spelet som man gör, är det bara för att spela vidare på en känd serie? Känns som att EA skulle släppa ett "Battlefield 3: Plant zombies" som inte har ett skit att göra med BF3, men som säljer bra bara för att det har BF3 i namnet och alla P12 blir upphetsade av det.

EDIT: Har verkligen inget emot retro stilen, tycker den är skön som tusan, men tycker det är tråkigt att dom döper det som dom gör.

Visa signatur

PC: Q6600 | M2G | GTX980 | 4GB DDR2 | AX1200 | 1TB HDD |

Permalänk
Medlem

hahahaha detta spelet är ju så coolt ! retro ftw.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Synd att man köpte sitt 7950 innan AMD började med Never Settle-programmet. Onekligen väldigt trevligt med såna här bundles dock! Kommer såklart att väga in vid nästkommande köp

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk

Helt sjukt jäkla episkt spel, mycket mycket droger har konsumerats av några utvecklare hos Ubi!

First 15 min of Far Cry 3: Bood Dragon:

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Känns väldigt mycket som att de försöker rädda upp skadan efter hackningsintrånget ett par dagar sen.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Avstängd

vänta vänta vänta.... jag har ägt ett 7970 i snart ett år eller så.

innebär de att jag kan få ut bioshock infinite gratis O_o??????

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Itchy Trojan:

Helt sjukt jäkla episkt spel, mycket mycket droger har konsumerats av några utvecklare hos Ubi!

First 15 min of Far Cry 3: Bood Dragon:

Sniper Rifles - Close combat weapons for when you accidental select the wrong weapon xD

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Woop woop woop, skicka någon AMD rep hitåt så ska han få en puss

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att få Far Cry 3: Bood Dragon om man redan aktiverat nyckel då?

edit: såg nånstans att den ska komma på mailen sedan.

Permalänk
Medlem

när började man med Never Settle program?
Jag köpte min 7970 från Webhallen den 25:e marsch utan att fick nångon aktivering thingajig

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Inaktiv

Kopte mitt 7970 for ungefar ett ar sen. Kan jag anda fa detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

när började man med Never Settle program?
Jag köpte min 7970 från Webhallen den 25:e marsch utan att fick nångon aktivering thingajig

Köpte min från Dustin samma vecka, fick inget heller. Något galet?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Danielkm:

Köpte min från Dustin samma vecka, fick inget heller. Något galet?

Gäller endast utvalda modeller, brukar stå hos försäljningsstället om spelen hänger med.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Vet ej med när "Never Settle" bundles har sin begynnelse. Köpte mitt 7950 för ungefär en vecka sedan. Där fanns en "Never Settle" lapp med kod på till att få Bioshock Infinite och Crysis 3. Skrev in den på hemsidan och vips var spelen mina. Nu får man ett till. Inte illa detta =)!
Gillas starkt. Tummen upp!

Visa signatur

Chassi: NZXT H2 Svart - Moderkort: MK Gigabyte GA-990FXA
Cpu: AMD FX (tm) - 8350 Eight core processor 4Ghz/4,2Ghz - Ram: Corsair 12GB 1600MHz XMS3
Grafikkort: Sapphire 7950 Vapor-X 3GB GDDR5
Vattenkylning: Corsair Cooling Hydro H60 - SSD: 60GB Corsair SATA, Force 3
Fläktar: Bitfenix Spectre Pro 140 MM Topp. 3x NZXT 120 MM rest. [BF3 - Zaifer]

Permalänk
Medlem

Jag köpte 7950 från Pixmania men tydligen gällde bara Never Settle för franska kunder där. Själva fan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FribBe:

Jag köpte 7950 från Pixmania men tydligen gällde bara Never Settle för franska kunder där. Själva fan!

Märkligt det. Borde väl gälla på allla 7950 tycker man.
Fanns med ifrån CDON i alla fall! Där jag handlade mitt! (Kan bero på att det var Sapphire också ju) Who knows.

Visa signatur

Chassi: NZXT H2 Svart - Moderkort: MK Gigabyte GA-990FXA
Cpu: AMD FX (tm) - 8350 Eight core processor 4Ghz/4,2Ghz - Ram: Corsair 12GB 1600MHz XMS3
Grafikkort: Sapphire 7950 Vapor-X 3GB GDDR5
Vattenkylning: Corsair Cooling Hydro H60 - SSD: 60GB Corsair SATA, Force 3
Fläktar: Bitfenix Spectre Pro 140 MM Topp. 3x NZXT 120 MM rest. [BF3 - Zaifer]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Gäller endast utvalda modeller, brukar stå hos försäljningsstället om spelen hänger med.

Aha, då hoppar vi över detta då

Permalänk
Skrivet av Rappe Rodent:

Säkert bara för att UPlay vart hackat och att spelet redan läckt ut. På det här viset kommer antalet spelare se bra ut i Ubisofts böcker.

Sen tycker jag det är konstigt att man döper spelet som man gör, är det bara för att spela vidare på en känd serie? Känns som att EA skulle släppa ett "Battlefield 3: Plant zombies" som inte har ett skit att göra med BF3, men som säljer bra bara för att det har BF3 i namnet och alla P12 blir upphetsade av det.

EDIT: Har verkligen inget emot retro stilen, tycker den är skön som tusan, men tycker det är tråkigt att dom döper det som dom gör.

Om.jag inte missminner mig så har Blood Dragon samma uppbyggnad från grunden som Far Cry 3. Det är alltså precis samma rörelser och animationer som FC3. Fast med nya "skins" och kanske någon mindre annorlunda rörelse på gubbarna.
Tror fler skulle klaga på likheterna om det inte heter Far Cry 3 i titeln!
Hoppas på att spelet kommer bli grymt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. | Moderkort: Asus Maximus V Gene. | Processor: Intel® Core i5-3570K. | CPU-kylare: Noctua NH-D14. | Grafikkort: MSI GeForce GTX 660Ti OC Twin Frozr II 2GB. | RAM-Minnen: 8GB Corsair Vengeance LP DDR3 1600Mhz. | SSD: Samsung 830 128GB. | Nätaggregat: be quiet! Pure Power L8 630W. |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaifer:

Märkligt det. Borde väl gälla på allla 7950 tycker man.
Fanns med ifrån CDON i alla fall! Där jag handlade mitt! (Kan bero på att det var Sapphire också ju) Who knows.

Ångrar det väldigt mycket nu i efterhand. Hade jag köpt från Komplett hade jag fått spelen.