AMD Never Settle utökas med Far Cry 3: Blood Dragon – även för befintliga kunder

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

Blood Dragon läcktes för två dagarsen så pirater kan få det redan nu och gratis. Men vi hedliga behöver vänta i nästan 2 veckor till... lyckat

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Fan vad bra att dom även erbjuder det till befintliga kunder!

Det visar goodwill!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av R4UWR:

Är detta ett spel eller bara en dlc?

Läser du artiklarna över huvud taget?
Första meningen sista stycket: "Kommande Far Cry 3: Blood Dragon är ett fristående spel och har inte har särskilt mycket gemensamt med originaltiteln."

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Justbecause:

Läser du artiklarna över huvud taget?
Första meningen sista stycket: "Kommande Far Cry 3: Blood Dragon är ett fristående spel och har inte har särskilt mycket gemensamt med originaltiteln."

Okej sorry då, jag läste inte hela artikeln

https://soundcloud.com/frdmbeats
|Intel core i5 3570K @ 4.6ghz|Corsair H80i |Corsair carbide 240|12gb 1600mhz|Corsair 700W|ASUS MAXIMUS GENE V

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2004
Skrivet av filipcombat:

Bättre än Nvidia bundle!

Vart hittar man nVidia bundle?

[Intel 6700K @ 4500MHz]--[MSI Core Frozr L]--[MSI Z170 Gaming M5]--[Corsair 16GB 2666MHz DDR4]--[MSI 1080Ti Gaming X @ 2038/12006MHz]--[EVGA Supernova G2 850W]--[Fractal Design Define S]--[Windows 10 x64]--[Acer X34A]--[Corsair Strafe RGB MX Silent]--[Mionix Naos 7000]--[HyperX Cloud II]--[Creative Gigaworks T20]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Jul 2001

Det kallar jag kundvård!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Mar 2008

Köpte för ett tag sedan ett 7750 och fick med FC3, detta med retroaktiv freebee gör en glad.

MAIN: i7 4790K, 16GB, GF980, 850Pro+850Evo KIDS: i5 750, 16GB, GF770, 860Evo
CLUB: i5 6600K, 16GB, GF680, 840Pro+750Evo #2: Q9550, 4GB, GF460, 840Basic
SONY VAIO: i3 2310M, 6GB, R6470M, 840Evo
AMIGA: A4000/PPC, A4000/060, A1200/060, A600/030, A500/020, A1000 etc.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2007

fungerar lika uselt som Far Cry 3 med Crossfire

XB271HU|OLED55C7|Define C|Focus+ 850W|Crosshair VI Hero|Ryzen 1700X@3.9GHz|NH-D14|Flare X 16GB@3466MHz|GTX 1080Ti|960 PRO 1TB|WD Gold 12TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Maj 2008

Har inte lyckats luska fram hur man kan ladda ner FC3: blood dragon om man redan aktiverat sin never Settle kod? För visst har jag rätt att man ska få ett serienummer via mail som man använder i origin/steam?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Europa
Registrerad
Okt 2010

Fifan vad härligt
Då får man två ex på Blood Dragon då alltså

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av Grip-:

Blood Dragon läcktes för två dagarsen så pirater kan få det redan nu och gratis. Men vi hedliga behöver vänta i nästan 2 veckor till... lyckat

Det är väl inte deras fel att någon gör något olagligt, dvs hackar och snor spelet? Vem bryr sig om skatteåterbäringen när man kan skita i att betala skatt helt gratis?

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ödeshög
Registrerad
Nov 2006

Alltså, omslaget till Blood Dragon är ju bara så retro!
Samma stil som på gamla Robocopspel till Sega.

EVGA G2 Supernova 750W, ... , 2x8GB Vengance, MSI GTX760 4GB Gaming Ed + GTX580 3GB Phantom (ej SLI).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Europa
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av Mitchymojboj:

Har inte lyckats luska fram hur man kan ladda ner FC3: blood dragon om man redan aktiverat sin never Settle kod? För visst har jag rätt att man ska få ett serienummer via mail som man använder i origin/steam?

Bemöda dig att läsa nästa gång. 1 maj får du nyckel.

Skickades från m.sweclockers.com

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid tangentbordet
Registrerad
Maj 2008
Skrivet av sirnicke:

Men jösses, jag trodde hela spelet var ett aprilskämt från början..

kommer fortfarande att tro att det är ett april skämt när jag väl sitter och spelar det i sommar...

I am the Leech King!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Okt 2007

Är det värt att gå från ett 5870 till ett 7790 kort? Märker man skillnad?

Finns en video på youtube där nån spelar spelet i 20 min.

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kristianstad
Registrerad
Nov 2012

Tack AMD

-Thuban X6@3,9GHZ + NH-D14

-HD7950@1300/6000MHZ + Accelero Extreme

-Corsair TX850W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Jan 2012

Någon ide om hur jag kan idiotförklara min kompis som inte ger sig och tycker att detta är en dlc även fast det är ett fristående spel som inte har något gemensamt med far cry 3. Känner för att slänga han i en soptunna

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av MyZk0:

Fifan vad härligt
Då får man två ex på Blood Dragon då alltså

Fan va fint! Då kan du ju skicka ett ex till mig:-P

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2005
Skrivet av AddeezZ:

Någon ide om hur jag kan idiotförklara min kompis som inte ger sig och tycker att detta är en dlc även fast det är ett fristående spel som inte har något gemensamt med far cry 3. Känner för att slänga han i en soptunna

Ingen kärlek för 80-talet kanske? DLC? Förmodligen hjärndöd eller något.. bästa spelet på flera år! Helt såld!

Sys 1:ASUS Z87 Deluxe - 4770K - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII SLI - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb - CM HAF XM - Corsair AX1200i - BenQ XL2410T
Panasonic TX-P50ST50Y - Logitech Z906 - Sennheiser PC360

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av Mocka:

Vart hittar man nVidia bundle?

Kan inte riktigt hitta det nu. Men kan förklara det enkelt. Man fick en kod som var värd t ex 20$ till ett free2play spel. Enligt mig ganska ''tråkigt''.

Gigabyte GA-X99-UD5 WIFI - Intel Core i7 5820K - Ballistix 16GB DDR4 4x4 2400MH - LEPA G1000-MB 80+ Gold - Samsung 850 EVO 500GB - Noctua D15 - Phanteks Enthoo Luxe - GTX970 - AOC g2770Pqu - Corsair K70 RGB - Razer Mamba 2012 4G - SteelSeries QcK+ - Roccat KAVE XTD 5.1 -

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av Heinel:

Det är väl inte deras fel att någon gör något olagligt, dvs hackar och snor spelet? Vem bryr sig om skatteåterbäringen när man kan skita i att betala skatt helt gratis?

Att de har spelet så pass lättåtkomligt är deras fel, helt klart. Det händer mer eller mindre aldrig, dom måste ha tabbat sig totalt på ett eller annat sätt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Feb 2007
Skrivet av Grip-:

Att de har spelet så pass lättåtkomligt är deras fel, helt klart. Det händer mer eller mindre aldrig, dom måste ha tabbat sig totalt på ett eller annat sätt...

Det är p.g.a. pirater med samma inställning so dig som det läckt ut och att andra vissa spel lider av det eminenta kopieringsskyddet som kallas DRM... Fantastiskt....

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Europa
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av Termometer:

Fan va fint! Då kan du ju skicka ett ex till mig:-P

Ska nog ge bort det till någon i min närhet.. (:

Mitt kärnkraftverk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2009
Skrivet av Itchy Trojan:

Helt sjukt jäkla episkt spel, mycket mycket droger har konsumerats av några utvecklare hos Ubi!

First 15 min of Far Cry 3: Bood Dragon:

Ett spel som är gjort för att vara roligt, mycket ovanligt idag! Blir helt klart ett köp!

| InWin 303 | MSI X99A MPOWER | Intel Core i7-5930K | 32GB Corsair Vengeance LPX | Nvidia GeForce GTX Titan XP | 240GB HyperX Predator M.2 | x2 500GB Samsung 850 EVO | Asus PG279Q | Vattenkylning | Mayflower Objective2/ODAC | Sennheiser HD700 | Windows 10 Pro |

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av Kvickstick:

Ett spel som är gjort för att vara roligt, mycket ovanligt idag! Blir helt klart ett köp!

Vad menar du?! Att ingen speltillverkare gör spel för att man ska tycka de är roliga att spela....förrän nu?!

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHML
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av Justbecause:

Vad menar du?! Att ingen speltillverkare gör spel för att man ska tycka de är roliga att spela....förrän nu?!

Tror han menar att även om många spelhus försöker göra sina spel roliga, så är de inte det riktigt. Många spel idag är mer eller mindre tråkiga jämfört med back in the days, iallafall när det kommer till spel ämnade för att vara redigt roliga, och i detta fallet så använde det sig av den gamla spelstilen för att göra något modernt av sitt FC, vilket verkligen lyckades. Detta kunde också floppat rejält, om det inte vore för all narr av dagens spel, som till exempel tutorial for idiots som spelet börjar med, kan vara bra att tänka på

Numera dålig koll på saker

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av Itchy Trojan:

Tror han menar att även om många spelhus försöker göra sina spel roliga, så är de inte det riktigt. Många spel idag är mer eller mindre tråkiga jämfört med back in the days, iallafall när det kommer till spel ämnade för att vara redigt roliga, och i detta fallet så använde det sig av den gamla spelstilen för att göra något modernt av sitt FC, vilket verkligen lyckades. Detta kunde också floppat rejält, om det inte vore för all narr av dagens spel, som till exempel tutorial for idiots som spelet börjar med, kan vara bra att tänka på

Jag ingår iofs inte i kategorin människor som tycker detta spel ser det minsta roligt ut, så jag förstår inte vad som skulle vara så roligt med det, ser bara ut som en taskig mod till FC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHML
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av Justbecause:

Jag ingår iofs inte i kategorin människor som tycker detta spel ser det minsta roligt ut, så jag förstår inte vad som skulle vara så roligt med det, ser bara ut som en taskig mod till FC

jaha.

Numera dålig koll på saker

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bollebygd
Registrerad
Dec 2003
Skrivet av Justbecause:

En anledning skulle t.ex. kunna vara att du är född sent 80-tal eller 90-tal och helt enkelt inte minns när det begav sig. Enligt vad man ser på den här videon så får det här med all underbar future-känsla som rådde på 80 och tidigt 90-tal i form av Transformers, Robocop, He-Man och hela paletten av mer eller mindre urusla (med dagens mått mätt alltså) filmer och serier som utspelade sig i rymden. Det här spelet är gjort för att det ska se "dåligt" ut, det är en del av charmen. I mitt tycke tycker jag det ser helt underbart ut!

//Svantesson - Tillräckligt gammal för att ha ägt en helt egen dator sedan 1985 (då fyra år gammal)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
I Stockholms närhet
Registrerad
Okt 2001

Tack för det AMD!
Kul att se att ni försöker värna om era gamla som nya kunder och köpare av era produkter på olika sätt - vad trevligt.

/Saint25