Permalänk

[Bf3] Välkommen till klan SOG

Välkommen till SOG - Särskilda OperationsGruppen.
Battlefield 3 & 4.

Vilka vi är: SOG består av en grupp trevliga spelare i åldrar 18 - 40. Även utanför datorns värld går vi på events, senaste eventet vi gick på var Sci-Fi Mässan i Göteborg 6-7 april.

Vad vi siktar efter: En social trevlig klan med många roliga kvällar och stunder. Att spela kompetitivt på ESL och att växa i ett flertal spel.

Våran hemsida är under uppbyggnad och kommer stå färdig för användning om ca 3 veckor. Ni kan följa utvecklingen på följande länk: http://www.ClanSOG.se

Vill du bli en SOG medlem? Tveka inte att ansöka och ta del av en rolig grupp!

Vid intresse adda FrigolitPellets på skype.

Visa signatur

''I'm sorry, I'm having trouble hearing you- I'm getting a lot of bullshit on this line''

Permalänk
Inaktiv

Låter intressant, addat skypen

Permalänk

Låter bra!

Visa signatur

''I'm sorry, I'm having trouble hearing you- I'm getting a lot of bullshit on this line''

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sheppard90:

Låter bra!

Osäker om det blev rätt skype dock, inget livstecken än Hur pass seriösa är ni? Tänkte den stora åldersskillnaden. Själv letat efter en mindre seriös/mer casual svensk klan som kommunicerar via skype eller liknande, där man kan lira när man har tid liksom, med bra strategitänk utan att bli för seriösa Svårt att hitta sådana dock, undrar vart alla andra föräldrergamers gömmer sig på internet.

Permalänk

Du kan lägga till brdl90 på skype istället så kan vi prata vidare där. Men det låter som du skulle passa bra hos SOG.

Visa signatur

''I'm sorry, I'm having trouble hearing you- I'm getting a lot of bullshit on this line''

Permalänk
Medlem

Kanske värt att uppgradera datorn lite för bf3 och andra spel med tanke på detta. Har ingen möjlighet för en "seriös" klan och mina vänner spelar bara uteslutande wow. Och det är lite segt i längden att alltid spela ensam.

Denna grupp är alltså menad för folk som kan spela ibland, varierande "skills", och mest för att det är kul?

Är 27 så åldern borde ju fungera iaf.

Fixar Skype när jag kommer hem så kan jag lägga till dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Som sagt, Vi är en klan som först och främst vill åt den sociala sidan, att man spelar tillsammans och diskuterar mellan himmel och jord på Teamspeak. Du är mer än välkommen! Bara lägga till mig på Skype vid intresse.

Visa signatur

''I'm sorry, I'm having trouble hearing you- I'm getting a lot of bullshit on this line''

Permalänk
Medlem

Verkar skoj. jag fixar när jag hinner.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

ni har inga ankar på att spela Arma2 wasteland? tänke mest som sidan av?

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate

Permalänk

Alltså dom spelen som vi försöker fokusera på i dagens läge är väl Battlefield 3, kommande Battlefield 4, och Dota 2. Men planer finns även på Arma 3 och CS:GO.

Visa signatur

''I'm sorry, I'm having trouble hearing you- I'm getting a lot of bullshit on this line''

Permalänk
Medlem

Hoppsan. Detta låter ju intressant. Alla former av klanspel las ner för en sisådär 7-8 år sen, men kanske dags att spana in detta..
Både för BF samt Dota.. är förbaskat trött på att lira dotapub och se hur folk springer dubbelcarry i lanes..

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Väldigt intressant, addar på skajp när jag kommer hem!

Permalänk
Medlem

Skulle ni kunna kasta in en länk till Battlelogen vore de uppskattat.

Permalänk

Battlelogen är halv tom just nu då alla medlemmar inte aceppterat inbjudan än. Ni gör bäst i att adda på Skype så tar vi diskussionen vidare där ifrån. Ni är alla varmt välkomna !

Visa signatur

''I'm sorry, I'm having trouble hearing you- I'm getting a lot of bullshit on this line''

Permalänk

Vid intresse glöm inte att adda Skype!

Visa signatur

''I'm sorry, I'm having trouble hearing you- I'm getting a lot of bullshit on this line''

Permalänk

Hur pass seriösa är ni? Hur ''bra'' måste man vara? Letar efter en casual server.

Permalänk

Största aspekten på klanen ligger vid den sociala / roliga sidan. Hur bra eller dålig du är spelar ingen roll då vi inte ska försöka vara den bästa. Vi spelar för att det är kul !

Visa signatur

''I'm sorry, I'm having trouble hearing you- I'm getting a lot of bullshit on this line''

Permalänk
Avstängd

Det är ingen som anklagar en för fusk om man är bra på BF3 i er klan?

Va med i en klan ett tag sen nu...avundsjuka va en rejäl jobbig sjukdom hos den klanen....fick hoppa av pga att vissa spred rykten om en

Visa signatur

-Thuban X6@3,9GHZ + NH-D14

-HD7950@1300/6000MHZ + Accelero Extreme

-Corsair TX850W

Permalänk

Grymt snygg hemsida!

Visa signatur

Stationär: Fractal R4 - MSI Z77A GD55 - i5 3570K/Antec Kühler H2O 620 - XFX Radeon 7950 3GB - Corsair Vengeance 1600MHz 16GB - Corsair TX 750 W - Crucial m4 SSD 128 gig - Seagate Barracuda 1 TB x2 Skärm: BenQ EW2430 Laptop: MacBook Pro 2011 - 256 gig SSD Musikutrustning: M-Audio Fast Track Ultra - Pro Tools 11 - AKG K240 - Dynaudio BM5A MKII - tc electronic BMC-2 DAC - Line 6 POD HD Böna

Permalänk
Medlem

Men hallå där jag är på! addar skype direkt! är 18 år och älskar bf3 i alla dess former, förutom när folk är tröga och inte verkar veta vad de gör själva...

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Skrivet av Ak-47:

Det är ingen som anklagar en för fusk om man är bra på BF3 i er klan?

Va med i en klan ett tag sen nu...avundsjuka va en rejäl jobbig sjukdom hos den klanen....fick hoppa av pga att vissa spred rykten om en

Om du uppenbarligen inte fuskar är du välkommen att ansöka till oss. Vi har nolltolerans mot fuskare.

Skrivet av Adamsvard:

Grymt snygg hemsida!

Tack!

Visa signatur

''I'm sorry, I'm having trouble hearing you- I'm getting a lot of bullshit on this line''

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sheppard90:

Om du uppenbarligen inte fuskar är du välkommen att ansöka till oss. Vi har nolltolerans mot fuskare.

Tack!

Jag fuskar absolut inte..Gäller alla spel, jag vill vinna med rent samvete

Hur reggar man sig? Jag trycker på ''registrera'' men inget händer.

Visa signatur

-Thuban X6@3,9GHZ + NH-D14

-HD7950@1300/6000MHZ + Accelero Extreme

-Corsair TX850W