MSI släpper "allt i ett"-dator för gamers

Permalänk
Medlem

Spel denna borde vara awesome att spela på.

*Civilization 5
*Total War serien
*Ruse
*Wargame

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate

Permalänk
Medlem

Hoppas Angry Birds kommer förinstallerat på den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Vem efterfrågar egentligen denna?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag! Tycker det är skitfult med klumpiga miditowers osv.. vill ha en AIO som jag kan lira lite games på.
Just den här tycker jag dock var ganska så ful

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

HAH, detta är ju dummare än en gaming laptop.
Man måste va bra mycket stollig (eller okunnig) för att köpa en sån här.

Permalänk
Medlem

Stämmer in i kören, AIO-burkar blir intressanta först när de kommer med "riktiga" komponenter. Det enda jag skulle kunna tänka mig att ha en AIO-burk till är om jag vill ha ordentlig prestanda, men samtidigt vill slippa en massa anskrämliga sladdar. Behövs inte prestandan, så kör jag laptop, och spelar utseendet ingen roll, så blir det en vanlig stationär dator. Det här är en laptop i annorlunda kläder, och fyller således ingen som helst funktion för mig.

Och en pryl till; utan att vara någon Apple-fan, hur kommer det sig att det bara är Apple som lyckats få AIO-konceptet att se riktigt bra ut hittills? De nya iMacarna är det enda hittills jag sett som jag skulle kunna tänka mig att ha i vardagsrummet.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Nu har första modellen dykt upp. Med SSD och Blu-ray visserligen ... men 17.000:- spänn....

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=780456

Nu har jag aldrig rekommenderat Apple, men den som köper denna istället för en iMac har mycket att förklara för frugan.

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover