Reparation telefon ASUS

Permalänk
Avstängd

Reparation telefon ASUS

Hej! Har haft ett flertal trådar angående min eviga kamp med att reparera min telefon. Nu efter 4 månader har jag till slut kommit till perioden då ASUS har min telefon och är otroligt långsamma och ger mig information som "Väntar på bekräftelse från kund innan reservdelar tas in" även fast jag inte fått antingen mail, sms eller telefonsamtal om detta. Har gått sedan fredags med denna status.

F.ö. skickade jag en bild jag tog med telefonen och mailade till deras mail för att bekräfta kostnadsförslaget. Ingenting av detta har jag fått någon feedback på och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Han på supporten sa att jag skulle ha fått ett mail i samband med någon nyreparationsbekräftelse, men som sagt..

Vad ska jag göra? Har gått så lång tid så att min telefon är outdated snart!! Skickades f.ö in 3e april och har alltså tagit 21 dagar att komma till punkten där dom ber om detta.

Hur ska jag gå till väga?

Permalänk
Avstängd

Kolla skräppost?

Permalänk
Medlem

Ring och fråga vad de vill ha om inte mail fungerar

Permalänk
Medlem

vänta ut tiden sen häv köpet få dina cash och köp dig en sg4 som du kan slänga i deras nylle utan att den går sönder