Lurar som Apple Earpods, fast till Nokia?

Permalänk
Medlem

Lurar som Apple Earpods, fast till Nokia?

Jag har testat ett par Apple Earpods och tycker att de känns riktigt sköna, till skillnad från såna där lurar som ska petas in i själva hörselgången, såna hatar jag.

Men jag kör inte iPhone, så jag behöver lurar som funkar som handfree till min Nokia-mobil. Finns det någon annan variant som funkar som och sitter som Apples lurar, men som funkar med Nokia?

Permalänk
Avstängd

"Earbuds" låter det som du tänker på, typ snäckor som var poppis för 100 år sedan...

Permalänk
Medlem
Skrivet av miklon:

Jag har testat ett par Apple Earpods och tycker att de känns riktigt sköna, till skillnad från såna där lurar som ska petas in i själva hörselgången, såna hatar jag.

Men jag kör inte iPhone, så jag behöver lurar som funkar som handfree till min Nokia-mobil. Finns det någon annan variant som funkar som och sitter som Apples lurar, men som funkar med Nokia?

Tror tyvärr inte det, du får köpa och testa om det fungerar, annars får du väl köra bluetooth-adapter a la Sony MW1 eller nåt liknande för att få mikrofon och mediaknappar tillgängliga!

Skrivet av trollhattan:

"Earbuds" låter det som du tänker på, typ snäckor som var poppis för 100 år sedan...

Detta är en Earpod:

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W