CDON värt är min steam-nyckel ?

Permalänk
Medlem

CDON värt är min steam-nyckel ?

Hejsan!, imorse så köpte jag dead island riptide men kunde inte aktivera den från och med nu. Loggade in på cdon och gick till redownloads och såg där mitt spel och tröck på det sedan godkänn, då kom en pdf fil upp hur jag ska göra men jag hittar ingen nyckel / kod till spelet och undrar vart jag hittar den ? Hjälp !

så här står det i filen Please follow these instructions to activate your product on Steam:
1.
Launch Steam
2.
Click the
Games
menu at the top of the Steam
window.
3.
Choose
Activate a Product on Steam
.
4.
Follow the onscreen instructions to complete the process.

Har gjort allt men hittar ingen kod.

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

Du köpte det för 15:- ellerhur? Använd gärna sökfunktionen för det finns redan en tråd om detta problem eftersom det var hundrstals som beställde riptide när CDON "antagligen felaktigt" la ut det för 15:-

Varsågod! http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/1206594-nan-som-...

Edit: citerar ett inlägg ur länken:
"Kan säga att jag beställde 2 nycklar och har varit i kontakt med supporten och fått svar kort och gott : vi har problem med dessa produktnycklar, avvakta tills imorgon (måndag) och har du ej en nyckel då så kontakta supporten. Så till mig nekades ingen nyckel eller påpekande att det är något fel, så andas in och andas ut, lugna ner er, för 15 kronor kan det gott väntas lite extra, håller ni med ?

Permalänk
Medlem

https://cdon.se/customer/redownload gå in fliken spel tryck på spelets namn o sen till höger så står det Produkt-/Bonusnycklar "HÄR STÅR DIN KEY"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aarox:

Du köpte det för 15:- ellerhur? Använd gärna sökfunktionen för det finns redan en tråd om detta problem eftersom det var hundrstals som beställde riptide när CDON "antagligen felaktigt" la ut det för 15:-

Varsågod! http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/1206594-nan-som-...

Edit: citerar ett inlägg ur länken:
"Kan säga att jag beställde 2 nycklar och har varit i kontakt med supporten och fått svar kort och gott : vi har problem med dessa produktnycklar, avvakta tills imorgon (måndag) och har du ej en nyckel då så kontakta supporten. Så till mig nekades ingen nyckel eller påpekande att det är något fel, så andas in och andas ut, lugna ner er, för 15 kronor kan det gott väntas lite extra, håller ni med ?

jodå

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

fick ett meddelande igår att jag inte får någon kod :(,
Känns orättvist mot oss som inte fick någon nyckel att en del personer fick en nyckel för 15:-

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marreboy:

fick ett meddelande igår att jag inte får någon kod :(,
Känns orättvist mot oss som inte fick någon nyckel att en del personer fick en nyckel för 15:-

Du fick däremot rabatt på 50kr?
Var glad.

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Skrivet av grollish:

https://cdon.se/customer/redownload gå in fliken spel tryck på spelets namn o sen till höger så står det Produkt-/Bonusnycklar "HÄR STÅR DIN KEY"

Du kanske har missat det, men för många är det blankt under Produkt-/Bonusnycklar, är därför folk haft problem med detta.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Saxn:

Du fick däremot rabatt på 50kr?
Var glad.

+ pengarna tillbaka
Men rabattkod på 50kr kan man få gratis ändå.

Skickades från m.sweclockers.com