Kan DU hjälpa mig med PaySafeCard?

Permalänk
Medlem

Kan DU hjälpa mig med PaySafeCard?

Hejsan, köpte ett PaySafeCard idag och trodde att det gick att sätta in pengarna från det på PayPal. Det gick visst inte.
Köpte en sak med det för 50kr på ett spel, något annat har jag inte köpt med det så nu ligger det kvar 50kr som inte används.
Jag behöver verkligen dom här 50kr på PayPal, och jag tänkte om det fanns någon här som byta pengar med mig. Jag ger någon av er dom här 50kr och du ger mig 50kr på PayPal.
Jag kan ge koden först, men inte till vem som helst såklart, känner på mig om någon försöker luras.

Om det nu inte finns någon som vill, finns det något sätt att föra över PaySafeCard till Paypal?

Här är spel man kan använda PaySafeCard med för er som vill köpa något för dom här 50kr!
https://www.paysafecard.com/sv-se/anvaend/spel/

Om du kan hjälpa mig så är du riktigt schysst, tack! (:

* Om detta är förbjudet, radera denna tråden då. Jag har läst igenom regler, men kan inte se något om att man inte får detta. *

Permalänk

Hade kunnat byta med dig som en god gärning men har tyvärr inte paypal! lycka till och hoppas det löser sig

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 960T BE @ x5 3.0Ghz | Moderkort: ASUS M5A78L-M LX | GPU: XFX - AMD Radeon HD 6770 | Minne: 8GB Corsair VENGEANCE CL9 | Chassi: Fractal Design R4 | HDD: 500GB Samsung Spinpoint F3| Skärm: BenQ XL2420T - 120hz | Laptop: Lenovo T420 - Iphone 4S

Permalänk
Medlem
Skrivet av aske.nord:

Hade kunnat byta med dig som en god gärning men har tyvärr inte paypal! lycka till och hoppas det löser sig

Tack iallafall! )
Ja, det löser sig nog hoppas jag!

Permalänk
Avstängd

Det verkar som det går att använda i LoL, så jag skulle ju kunna ha användning för dom.

mattias.lagerlof@hotmail.se är det störst chans att jag svarar på.

Inte helt hundra på hur man för över perngar till folk genom paypal, men jag har ett konto iaf

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Rätt säker på att det bara är att göra en vanlig banköverföring för att föra över till någon annans paypalkonto.

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Det verkar som det går att använda i LoL, så jag skulle ju kunna ha användning för dom.

mattias.lagerlof@hotmail.se är det störst chans att jag svarar på.

Inte helt hundra på hur man för över perngar till folk genom paypal, men jag har ett konto iaf

Skickar ett mail till dig!

Permalänk
Medlem

Mod kan stänga tråden, Lagerlöf hjälpte mig och det gick väldigt snabbt och smidigt!
Tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem

Jag bumpar detta!
Om jag köper ett PaySafeCard på 50kr, kan någon ge mig 50kr på Paypal?

Tack!

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler