Vill börja med Diablo 3 igen , inget gear :S

Permalänk
Medlem

Vill börja med Diablo 3 igen , inget gear :S

Hejsan det är så att jag vill börja med Diablo 3 , men problemet är att jag gav allt mitt gear till en polare..
som i tur sålde det för WoW guld , och jag gav ju han mitt diablo guld också och det sålde han för WoW guld...
så är lite i en knepig situation en level 60 barb med inget gear eller pengar , någon som har någon tanke ??

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xenoz:

Hejsan det är så att jag vill börja med Diablo 3 , men problemet är att jag gav allt mitt gear till en polare..
som i tur sålde det för WoW guld , och jag gav ju han mitt diablo guld också och det sålde han för WoW guld...
så är lite i en knepig situation en level 60 barb med inget gear eller pengar , någon som har någon tanke ??

Köp guld, antingen på RMAH eller på nån kinasida.

Har du tur finns det någon snäll själ som kan skänka lite gear eller guld men jag själv kan inte hjälpa dig då gjorde just det till en annan på forumet för nån månad sedan.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Köp guld, antingen på RMAH eller på nån kinasida.

Har du tur finns det någon snäll själ som kan skänka lite gear eller guld men jag själv kan inte hjälpa dig då gjorde just det till en annan på forumet för nån månad sedan.

urgh , vill inte ha en ban dock :S , hmm aja..

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk

Du kan ju köpa guld i D3 via AH, så någon ban lär du inte få!

Visa signatur

Asus Gryphon Z87 | Intel Core i5 4670K | Corsair Dominator 16GB | EVGA GTX 780Ti ACX | Samsung EVO Basic 120 GB | Corsair H100i | Bitfenix Phenom M Vit | Corsair CS 650W 80+ Gold Modulär

Permalänk

Dra upp en ny gubbe eller kör från låg svårighetsgrad tills du gearat upp dig igen. Inga kul alternativ men jag tror inte du har så mycket val

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Fråga polare om lite guld som du kan bygga för ?

Visa signatur

Grafikkort:GTX 660ti Processor:I5 3570k 4.2 GHz Skärm:BenQ RL2450HT

Permalänk
Medlem

om du inte har gear och vill ha gear så får du väll göra som alla andra Grinda, grinda och sen grinda lite till.. DVS om du inte är en 90talist.. då får du be pappa om hans kreditkort och lägga in några lax på diablo kontot och köpa end game gear!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk

finns det något bra sätt att farma guld?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

urgh , vill inte ha en ban dock :S , hmm aja..

Köper du det via RMAH så är det Blizzard som tillhandahåller guldet, så då lär du inte få en ban.

Permalänk
Avstängd

Vad är det för gubbe? Har lite gear över som inte säljer på AH som jag lika gärna kan ge bort isåfall.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Skrivet av mr_svahn:

Vad är det för gubbe? Har lite gear över som inte säljer på AH som jag lika gärna kan ge bort isåfall.

Han är barbar, det står i första inlägget. Ifall det var det du menade.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem

Crafta archon

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schackmannen:

finns det något bra sätt att farma guld?

ACT 1 med så hög MP som möjligt och lite gold find på gear?

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av apelipell:

Han är barbar, det står i första inlägget. Ifall det var det du menade.

Måste missat det, ändå läste jag inlägget två ggr.

Har en ring eller två samt vile wards ifall TS e sugen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Måste missat det, ändå läste jag inlägget två ggr.

Har en ring eller två samt vile wards ifall TS e sugen.

Tackar inte nej till något , bara om du vill så!

men alltså jag vet inte , guld köpande känns inte aktuellt :S

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ett helt set har donerats =O , tackar grymt mycket till personen , tack tack tack!

så behöver inget

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hejsan hoppas det inte gör något att jag dyker upp mitt i din tråd.

Jag har inte lirat sedan förra sommaren. Och nu tänkte jag börja igen. Däremot som Witch Doctor.

Är lvl 45 just nu och skulle gärna uppskatta en boost till inferno lvl 60. Är det någon som har nått som skräpar som passar min char så får ni gärna säga till

Bnet Dassh#2777

EDIT: Har en massa gear men tydligen inget som är värt mycket :/

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Xenoz:

Ett helt set har donerats =O , tackar grymt mycket till personen , tack tack tack!

så behöver inget

Inga problem

Permalänk

Värt att nämna är att du bör aldrig köpa guld från RMAH då priset suger. Köp istället högsta level emerald och sälj dessa på gold ah så får du 10 gånger mer guld för dina pengar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Jag har inte lirat sedan förra sommaren. Och nu tänkte jag börja igen. Däremot som Witch Doctor.

Är lvl 45 just nu och skulle gärna uppskatta en boost till inferno lvl 60. Är det någon som har nått som skräpar som passar min char så får ni gärna säga till

Bnet Dassh#2777

Adda PaPaGoja#2616
Jag hjälper dig ikväll om ingen redan gjort det, inne vid 21 tiden

Visa signatur

| Asus M4A78-E | Phenom2 X4 940 @ 3,4Ghz | Corsair 8GB (4x2GB) XMS-2 8500C5 | HD6950 2GB | 640GB HDD |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dassh:

Bnet Dassh#2777

Om det är något Papagoja inte har så sitter jag på ett set Vile Wards med Int/vit och en ring eller två som ksk är nåt att ha. Har även en Int Mempo och kanske några vantar.

ElSvahnomano#2997

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Inga problem

Good guy.

Det första jag tänkte varför ingen bara ger honom något eller att han frågar någon polare. Vafan ska han behöva köpa guld för, tragiskt alltså.

Visa signatur

En dator, en mobil och en tablet. X870 Hero / 7900X / 4080 / 1200W

Permalänk
Medlem
Skrivet av PaPaGoja:

Adda PaPaGoja#2616
Jag hjälper dig ikväll om ingen redan gjort det, inne vid 21 tiden

Schysst addar dig redan nu

EDIT: Hade redan dig Papegoja

Skrivet av mr_svahn:

Om det är något Papagoja inte har så sitter jag på ett set Vile Wards med Int/vit och en ring eller två som ksk är nåt att ha. Har även en Int Mempo och kanske några vantar.

ElSvahnomano#2997

Tackar! Uppskattas enormt! Addar dig oxå nu

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lakoni:

Good guy.

Det första jag tänkte varför ingen bara ger honom något eller att han frågar någon polare. Vafan ska han behöva köpa guld för, tragiskt alltså.

Att köpa guld är lite onödigt enligt mig. Gav han lite gear så han får en bra start och kan bygga sig uppåt själv
Han ska ju få lite utmaning i spelet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ett tips annars är att skramla ihop några tusen guld och sedan hänga på AH och försöka roffa åt dig items genom att lägga skambud i sista minuten.

Har kammat hem 4 helt ok legendarys för <5000g under lunchen

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dysenteri:

Ett tips annars är att skramla ihop några tusen guld och sedan hänga på AH och försöka roffa åt dig items genom att lägga skambud i sista minuten.

Har kammat hem 4 helt ok legendarys för <5000g under lunchen

Jo, har suttit nu i ca 2-3 timmar och läst genom AH och försökt hitta saker som är värda. Är nog lite vilsen sen man spelade i Somras. Men det ska nog bli bra

Permalänk
Medlem

köp guld ingame för typ 200 svenska kronor så är du tillbaka i matchen! ;D

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Förstod jag rätt att all ditt D3 guld blev WoW guld? Hur?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av Dassh:

Jo, har suttit nu i ca 2-3 timmar och läst genom AH och försökt hitta saker som är värda. Är nog lite vilsen sen man spelade i Somras. Men det ska nog bli bra

Jag tycker även att det är ganska kul att göra kap och leta efter "bargains", för att sedan sälja vidare. Sedan spelar det enligt mig ingen roll om man nu köper halvkassa items så länge det blir en helt okej uppgradering ändå.

Köpte väl ett 1h som saknade en "viktig" stat för cirka 4500 gold, men som gav mig +1500 HP och +8500 DPS ungefär.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av feesk:

köp guld ingame för typ 200 svenska kronor så är du tillbaka i matchen! ;D

Helt onödigt! Köp hellre radiant star emeralds för samma summa pengar, sälj dem sedan för guld... Får du mkt mer för, ibland är tom radiant star rubys mer värda än emeralds

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]