MSI visar upp Z87 Mpower för Intel Haswell

Permalänk

Skall inhandlas och en i5 Haswell när de kommer ut

Permalänk
Medlem

Fråga, kommer det komma modeller till 2011 socket också i och med Haswell lanseringen?

Har för mig att jag hört det någonstans. Kan dock vara fel ute. I sådana fall, släpper de modeller starkare än motsvarande "3770k" till 1150 då? Liknande 3930.

Visa signatur

Specs: Laptop,

Permalänk

Hoppas inte MSI har hafsat ihop BIOS/EUFI nu bara. Så vi kan få stabila kort redan från dag 1 med andra ord.

Visa signatur

Fractal Design R5 - Asus Maximus ix Code - Intel 7700K - Cryorig H7 - Samsung 960 Pro - Corsair RM750 V2- Asus ROG Strix 2060 - AOC Q3277PQU - NAD D3020 - Shure Aonic 50 - Dali Evidence 470 - Monitor Audio Bronze BR5 - Denon Rcd-M40 - XTZ 8.17 - Mionix Zibal 60 - Mionix Naos 3200 - Tangent Amptser BT 2 - Wharfedale Diamond 210 - Sen några fler datorer - Hörlurar - Och vettefan vad man har dragit på sig under åren. Dessa är iaf. dem primära jag använder mest.

Permalänk
Medlem

Bara jag som tyckte mammaplankan såg väldigt, ja jag vet inte, naken ut? Hur som haver var det väldigt fräscht

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Batman:

Sablar vad stiligt, det är så här ett moderkort ska se ut! Hade gärna sett den i orange också, men jag ska inte gnälla. Kul att dom fotat den ute i naturen i alla fall, jordnära produkt

Skrivet av Heinel:

Kan vara så att det är Meantek som tagit bilderna:)

Skickades från m.sweclockers.com

Ajamän, min trädgård, represen'n!

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Vad kan den här skönheten tänkas kosta?

Permalänk
Medlem

Mycket stiligt, blir nog detta plus en 4770K.

Skrivet av kufra:

Trodde haswell hade byggt in spännings delen i CPUn?

Skickades från m.sweclockers.com

Undrade lite över det också. Inte insatt i hur det funkar, men kan tänka mig att regleringen sker i flera steg?

Visa signatur

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10

Permalänk
Skrivet av Hagge:

Fin bräda, frågan är, har MSI lagt tillbaka Offset?

Det undrar jag också. Värdelös bräda för 24/7 oc annars, dessvärre

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|