Fast på uppdraget "Escape the Nostalgia" Far Cry 3 - Hjälp någon?!

Permalänk
Medlem

Fast på uppdraget "Escape the Nostalgia" Far Cry 3 - Hjälp någon?!

Hej på er. Har spelat Far Cry 3 ett tag nu och älskar det. Riktigt bra spel på många områden. Nu börjar jag dock fundera på hur mycket Ubisoft egentligen bryr sim om sina spel när de väl släppts... 5st patchar har släppts men detta problem finns fortfarande kvar för vissa.

Detta är problemet:

Under uppdraget "Escape the Nostalgia" så ska man ta sig ut ur fartyget då bomben exploderat och fartyget börjat ta in vatten. Vid ett tillfälle när man simmar så kommer det en pirat och försöker kväva en. Man ska då trycka på knapparna "Space" sedan C (mash) och E.

För mig så går det bra att trycka "space" men när jag kommer till C (mash) så fungerar det inte. Jag spammar C knappen så mycket jag kan men spelet tycks inte registrera att jag trycker. Efter ett tag så blinkar C knappen i spelet rött och piraten stryper mig till döds. Jag har försökt med detta ett antal gånger nu men inget tycks fungera.

Dold text

>Jag har provat att sätta på default settings i controls. (detta har löst problemet för andra men inte mig:/)
>Jag har installerat senaste patchen 1.05 men detta gör ingen skillnad.

Det finns en sak som jag dock tror skulle fungera. Och det kräver att nån skön typ här på forumet hjälper mig klara detta.
Eftersom att detta problem bara förekommer för vissa stackare så bör det fungera för er.

Är det någon som är villig att klara detta uppdrag åt mig genom att köra på min savefile?
Säg till så mailar jag den till dig!

Tack på förhand

Joel Engström

Visa signatur

| Lian Li PC-B25 | Intel core i7 920 2.6GHz | XFX GeForce GTX 280 1GB | Corsair 6GB 1333MHz | Corsair TX750W PSU | Samsung 7200rpm 750GB | Samsung 7200rpm 1000GB | Creative X-Fi Soundblaster |

Permalänk
Medlem

Provat binda om C till tex V ? Värt ett försök

Permalänk
Medlem

Ska testa. Men tvek att det fungerar

Visa signatur

| Lian Li PC-B25 | Intel core i7 920 2.6GHz | XFX GeForce GTX 280 1GB | Corsair 6GB 1333MHz | Corsair TX750W PSU | Samsung 7200rpm 750GB | Samsung 7200rpm 1000GB | Creative X-Fi Soundblaster |

Permalänk
Medlem

Japp det fungerade. Att jag aldrig frösökt binda om knappen är ju konstigt från min sida men ändå. Skumt äre. Tack iaf!!

Visa signatur

| Lian Li PC-B25 | Intel core i7 920 2.6GHz | XFX GeForce GTX 280 1GB | Corsair 6GB 1333MHz | Corsair TX750W PSU | Samsung 7200rpm 750GB | Samsung 7200rpm 1000GB | Creative X-Fi Soundblaster |

Permalänk
Medlem
Skrivet av JDE:

Japp det fungerade. Att jag aldrig frösökt binda om knappen är ju konstigt från min sida men ändå. Skumt äre. Tack iaf!!

Härligt att det löste sig! Kul att kunna hjälpa till