Xbox One innehåller svagare grafikdel än PS4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Elgabro:

Ursäkta min dåliga dator kunskap men är det inte så att GDDR5 är grafik minne?
Så varför visar dom det mot Xbox's DDR3 i jämförelsen RAM

Tacksam för seriöst svar då alla kanske inte kan lika mkt som alla andra

Eftersom GDDR5 minne kommer att gynna APU:n bättre än DDR3. Microsoft försöker kompensera med en gnutta SRAM i xboxen som agerar Cache men frågan är om det räcker.. Jag tvivlar.

Skrivet av MrNeikter:

Vänta till lansering så ska du se. Det är samma priser som förekom innan lanseringen av Xbox 360 och PS3 också. Sedan sjönk de snabbt.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av FFox:

Nu har jag inte följt Xboxs utveckling så noga, men jag har hört rykten om att man måste vara online för att kunna spela spel på Xbox, stämmer detta? :O.

Du måste koppla dig på nätet minst engång per 24/tim. Alltså med andra ord, du kan max lira offline i 24 timmar.

Du måste även ha igång Kinect för att kunna lira/använda Xbox one. Hur det blir ifall Kinect dosan går sönder får du själv avgöra hur det slutar

När du köper ett spel, den kopplas/knyts ihop med ditt konto(gamertag). Ifall du lånar ut, eller vill sälja, förutom att du får betalt av nya ägaren, han måste även betala en avgift för att aktivera spelet/skivan till sitt konto. Ifall en kompis vill låna för att testa ifall det värt och köpa spelet, måste avgiften fortfarande köpas.

Med andra ord, vill man ha en konsol + sin dator för komplett spelunderhållning, för min del blir det Ps4 + Pc kombo.

Källor:
http://kotaku.com/xbox-one-does-require-internet-connection-c...
http://kotaku.com/you-will-be-able-to-trade-xbox-one-games-on...

Sedan kan du surfa vidare på Kotaku för mer info!

Visa signatur

| Lenovo Legion Y520 | i7 8700K | ASUS Rog Strix Z370-F GAMING | Corsair CL15 Vengeance 3000Mhz | Acer 27" Predator XB271HU | Fractal Design Meshify C | EVGA CLC 280 WaterCooling | Samsung 860 Evo 1Tb/850 Evo 512 Gb| RTX Strix Asus 2070 | EVGA 650W GQ | Steelseries Rival | Logitech G105 | Playstation 4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonathanknet:

Alltså varför skulle man köpa en X1 för forza 5? Betala 5-6k för att sedan köpa ett spel för 600kr + komma åt internet (100kr?)= 6000kr+ för att spela ett bilspel... LOL
Testat forza o det är inte bättre än Gran turismo..
playstation har mer och bättre exklusiva titlar än xbox, det är även gratis o spela.

Jag fattar inte hur folk kan tycka om handkontrollen på xbox360 jämfört med ps3.. Seriöst.. Styrkorset måste vara det sämsta styrkorset som någonsin har tillverkats. Sedan att man ska behöva betala för att spela online.. Hade ni tyckt det vore okej om ea, dice etc tog en avgift för att ni ska kunna spela online? Räcker det inte med att betala internetavgift? Med tanke på hur många som whinar på tv avgiften så är det otroligt lite whine om xbox live avgiften.

Sedan är det pinsamt av sony att inte kunna visa upp en konsol..
Ps3 store har fungerat bra tidigare men den nya storen är helt förstörd, sååååå långsam o laggig o jobbig. Om dom inför den till ps4 så har dom failat stort.
Om det blir stopp för begagnatmarknaden, att man inte kan låna ut spel utan att behöva betala så blir det bojkott. Att behöva vara uppkopplad online med X1 eller ps4.. Varför? Dom bara låser in oss mer o mer o mer. Det blir ju som att man har hyrt en vara..

Om du inte visste så kan du kolla PS store på en dator och köpa dina saker / ladda hem gratis. Sedan kan du välja i datorn om du ska ladda hem eller inte.
Har du sedan din PS3 på att automatiskt slå på och ladda hem updates och liknande så kommer den dra hem spelen.

Otroligt bekvämt om du vill köpa spel under påskrea och liknande när du inte är hemma.
Sen när du kommer hem är allt installerat och färdigt att spelas.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

Någon har säkert redan postat den här

men det motsvarar mitt första intryck rätt bra:

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 3600X, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 1TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell 2417DG

Permalänk
Medlem

Det är konstigt då sidor skriver att man kan lira offline en viss tid medans själva Don pratade med Geoff på GT att spelare ska inte behöva oroa sig över den delen utan endast som man vill streama eller utnyttja online delen.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av mAster9:

Exklusiva spel för ps4 lär använd all kraft men spel utvecklade till båda lär vara begränsade efter xbox one.

I och med dom delar på nästan identisk hårdvara. Så lär det nog vara mycket lättare att tweaka grafiken för att maximera för båda konsollerna. Plus att spelen kommer med stor sannolik även portas till PC, tack vare x86 gör det hela en bra bit lättare. Så lär dom designa in flexiblare grafikinställningar.

Det som gjorde hela svåra med nuvarande gen, är att hårdvaran var så pass olika att man blev tvungen att om-designa stora delar av motorn för att anpassa från typ 360 till PS4a.

Men vi får se. Mycket av det handlar om utvecklarna vill sätta in tiden och pengarna på att trycka på bättre grafik för ena konsollen över den andra. Men på tanke på att flesta multi-plattform spel även kommer till PC, där grafiken nästan alltid är bättre. Så lär vi nog se en del PS4a spel som ser lite bättre ut.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonathanknet:

Alltså varför skulle man köpa en X1 för forza 5? Betala 5-6k för att sedan köpa ett spel för 600kr + komma åt internet (100kr?)= 6000kr+ för att spela ett bilspel... LOL
Testat forza o det är inte bättre än Gran turismo..
playstation har mer och bättre exklusiva titlar än xbox, det är även gratis o spela.

Jag fattar inte hur folk kan tycka om handkontrollen på xbox360 jämfört med ps3.. Seriöst.. Styrkorset måste vara det sämsta styrkorset som någonsin har tillverkats. Sedan att man ska behöva betala för att spela online.. Hade ni tyckt det vore okej om ea, dice etc tog en avgift för att ni ska kunna spela online? Räcker det inte med att betala internetavgift? Med tanke på hur många som whinar på tv avgiften så är det otroligt lite whine om xbox live avgiften.

Sedan är det pinsamt av sony att inte kunna visa upp en konsol..
Ps3 store har fungerat bra tidigare men den nya storen är helt förstörd, sååååå långsam o laggig o jobbig. Om dom inför den till ps4 så har dom failat stort.
Om det blir stopp för begagnatmarknaden, att man inte kan låna ut spel utan att behöva betala så blir det bojkott. Att behöva vara uppkopplad online med X1 eller ps4.. Varför? Dom bara låser in oss mer o mer o mer. Det blir ju som att man har hyrt en vara..

Därför att man antagligen inte kommer köpa bara Forza 5, kommer antagligen fler roliga spel man köper senare, nu är det bara Forza 5 och det nya spelet från Bungie (som jag inte mins namnet på) som verkar intressant för mig.

Dessutom så är GT5 helt sämst, känslan suger.

DÄRFÖR att: Alla bilar låter som några jävla symaskiner, tycker man om bilar och deras ljuva sång så spelar man inte den skiten.

Visa signatur

PC: | Ryzen 7 7800x3d + Noctua NH-D15 | Asus ROG Strix B650E-F | Gigabyte Aorus RTX 3080 Xtreme | G.Skill Flare X5 32 GB 6000 Mhz | Samsung 830 128 GB | Cooler Master Silent Pro M2 850 W | Fractal Design Define R6 |
Kringutrustning: | LG 27GL83A | Epos H6PRO Open | Ducky Shine 2 | Lamzu Atlantis Pro v2 |

Permalänk

Älskar verkligen hur vissa redan utser en vinnare när ingen här har en aning om hur dem kommer prestera i praktiken. Vänta och se vilken som är bäst istället för att komma med skitsnack.

kkthxbye xoxo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

Är det inte obligatoriskt att veta frekvensen på chippet för att veta vad det kommer ha för flyttalsprestanda?

Jag menar, om sony säger 1.84 TFLOPs med 18 CU's och vi sedan får reda på att xbox one har 12 CU's ....
Om ni då räknar ut att XBONE har 1,23 TFLOPs så tar ni ju för givet att de båda chippen körs i exakt samma frekvens.

Eller är det så att uppgiften om 1,23 TFLOPS kommer direkt ifrån pyttemjuk?

Citat:

In terms of the GPU hardware, hard information was difficult to come by, but one of the engineers did let slip with a significant stat - 768 operations per clock. We know that both Xbox One and PlayStation 4 are based on Radeon GCN architecture and we also know that each compute unit is capable of 64 operations per clock. So, again through a process of extrapolation from the drip-feed of hard facts, the make-up of the One's GPU is confirmed - 12 compute units each capable of 64 ops/clock gives us the 768 total revealed by Microsoft and thus, by extension, the 1.2 teraflop graphics core.

Från http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-spec-analysi...

Men visst frekvensen är inte bekräftad än. Men det kommer att vara 800Mhz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av haxxelhoff:

Man ska köra playstation.

Ser bara nackdelar med Xbox och har alltid gjort.
Det är bara en massa fattiga fanboys som rippar spel som föredrar Xbox imo.

Dessutom så har Playstation mer erfarenhet i branchen än vad Microsoft har också.

Har lirat en del Xbox då jag lånade polarens en sväng för att testa det och lira med polare som bara körde Xbox.
ALDRIG mer säger jag bara. USCH.

Åh sluta bara. Jag har använt krysslådan i åratal och inte rippat ett enda spel. Va inte så extremt trångsynt och dra alla över en kant! Och utan att själv göra samma sak, kan jag prata om egna erfarenheter då mina kompisar (som är Sony-anhängare) gjort en massa dumheter med deras PS-system. Jag antyder inget, utan konstaterar bara fakta..

Skrivet av JnLoader:

Prestandan exakt som väntat alltså PS4'an klart mycket bättre fast då bör vi tänka att prestandan i PS4'an är ett skämt jämfört mot vad en Pc kan ha!

Så himla trött på dessa kommentarer. News flash: konsolerna tävlar inte mot PC-maskiner! Hur absurt det än må låta, så är de inriktade till en hel annan marknad. Medelsvenssons är inte intresserade av att köra med 3x Titan i SLI för att maxa Crysis; det är för dyrt och opraktiskt (för dem - inte för oss). Du får ursäkta ifall jag verkar lite brysk, men jag är bara trött på alla dessa kommentarer

Permalänk
Medlem

Rätt så "långsamma" AMD CPU på 1,6GHz. En Intel CPU på 3,2GHz+ är dubbelt så snabb eller mer. Visst, det är 8 kärnor, men i spel är det oftast bra med rejält snabba kärnor då inte allt går att dela upp i fler trådar. De har lämnat dörren öppen för en Steambox att knäcka båda utan att kosta allt för mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Tror också jag ska köpa den mycket p.g.a. Forza... till en början iaf! Lär komma många bra fler spel

Kommer också köpa, inte bara pga Forza, men det väger över en del då jag har spelat hela serien.

Hoppas inte nåt blir lidande om det nu stämmer ang grafikdelen. 360 hade om jag inte läst bättre grafikkort än ps3, medans ps3 hade något bättre processor, om man nu gjorde spelet optimalt efter ps3, vilken sällan hände, därför många spel kanske ser bättre ut på 360.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Buio:

Rätt så "långsamma" AMD CPU på 1,6GHz. En Intel CPU på 3,2GHz+ är dubbelt så snabb eller mer. Visst, det är 8 kärnor, men i spel är det oftast bra med rejält snabba kärnor då inte allt går att dela upp i fler trådar. De har lämnat dörren öppen för en Steambox att knäcka båda utan att kosta allt för mycket.

Jag hade dock inbillat mig att anledningen till att man i spel oftast inte har användning för många kärnor är just för att konsolerna inte haft så många kärnor, och därför har spelen inte gjorts för att funka med många trådar?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av RaBoX:

Du kan inte ta att PS4 har en bättre grafikdel eller hur ska jag tolka det du skriver. Ganska underligt inlägg förövrigt.

Sa jag det ens?!

Jag kom ihåg när det gick rykten om att PS4 skulle ha mellanklassen från HD7000-serien, så var det ett jääävla liv om det. Samma sak med Xbox nu. Så fort när någonting får någonting som anses vara "gammalt" så blir det så här...

Permalänk
Medlem

Var kan man läsa vilka spel som kommer vara exklusiva? Skulle vilja veta så ja kan bestämma mig va ja ska ha

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Microsofts köpargument är alltså att vi ska köpa deras låda för att kunna titta på tv...med tv:n? Yes, det slår nog hårt i stugorna.

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem

alla spelmotorer kommer ändå utvecklas till sämsta gpun? vilken den gjort i 10år?:P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CsPri3st:

alla spelmotorer kommer ändå utvecklas till sämsta gpun? vilken den gjort i 10år?:P

Den sämsta grafikkretsarna har suttit i båda konsolerna. Så där har vi det problemet löst.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av €lysian:

Microsofts köpargument är alltså att vi ska köpa deras låda för att kunna titta på tv...med tv:n? Yes, det slår nog hårt i stugorna.

Japp och för att det ska fungera måste man bo i USA!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mOOpiTh:

Var kan man läsa vilka spel som kommer vara exklusiva? Skulle vilja veta så ja kan bestämma mig va ja ska ha

Helt meningslöst att ta beslut nu. Mycket kommer presenteras under E3-mässan.
Boka in 10 Juni då är presskonferenserna. En (påstådd) insider säger att SONY har "an avalanche of games".

Sony har:
Driveclub
Infamous: Second Son
Killzone: Shadow Fall
Knack

sedan ryktas det om The Last Guardian och nya Final Fantasy som blir 15 antar jag
Nya IP från Ready at Dawn och Santa Monica studios. Kanske något nytt från Naughty Dog också.

MS har
Forza Motorsport 5
Quantum Break
Ryse (Kinect)

sedan ryktas det om Dead Rising 3 och att man fixat tidsexklusivitet på Respawn Entertainments kommande spel Titan.

Detta och mer under bara E3

Permalänk
Avstängd

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130522/ingen-avgift-for-b...

Man ska tydligen kunna köra begagnade spel iaf utan avgift. Vilket bevisar att ryktet som florerade tidigare var falskt.

Skrivet av Buio:

Rätt så "långsamma" AMD CPU på 1,6GHz. En Intel CPU på 3,2GHz+ är dubbelt så snabb eller mer. Visst, det är 8 kärnor, men i spel är det oftast bra med rejält snabba kärnor då inte allt går att dela upp i fler trådar. De har lämnat dörren öppen för en Steambox att knäcka båda utan att kosta allt för mycket.

Tvivlar att Steambox skulle kunna pusha in bättre hårdvara till lägre pris. Du stirrar dig blint på märket på CPUn. Sedan kan du inte heller resonera att en Intel CPU på 3,2 GHZ är dubbelt så snabb.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av €lysian:

Microsofts köpargument är alltså att vi ska köpa deras låda för att kunna titta på tv...med tv:n? Yes, det slår nog hårt i stugorna.

Nu har du nog missförstått lite, det krävs ytterligare en låda för den funktionen plus XBL Gold :P.
Billigt och bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maysay:

Jag tror att det här bli bra. Var det inte samma diskussioner när Xbox 360 & PS3 lanserades. Xbox 360 var så himla mycket svagare m.m. men vi såg ju vem som gick ut som segrare där. Dessutom så har jag alltid sett Xbox mer mot TV än Playstation i o m XBMC m.m.

Playstation har alltid varit den där lite dyrarer kraftmaskinen. Xbox har varit lite mer vem som helst har råd med den. Vilket är bra i min bok. Microsoft har avancerat på marknaden med hjälp av bra erbjudanden m.m. och jag gissar att de kommer kunna göra det med den One också. Typ att köp ett programpaket och få en Xbox One på köpet m.m. Mycket smartare att satsa på media center än en share funktion som PS4:an hade. Grafikdelen och minnet ser jag inte som en större förlust om man kan hålla en bra prisbild.

XBMC gick bara att köra på den första XBOXen. Krävde dessutom att man chippade eller softmodade den. 360n var väl lika värdelös på media som ps3an?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Where should I put this thing so that it doesn't hurt anyone we know or care about?"
"Out the window, Sam. There's nobody but strangers out there."

Permalänk

Vill köpa Xbox One enbart för Forza 5, men sen funderar jag på om det är värt det då det är det enda spelet jag är sugen på. PS4 skulle jag eventuellt köpa då det lutar åt att flertalet kompisar kommer köpa detta och co-op är ju alltid trevligt, oavsett spel. Helst sitter jag bara på min dyra speldator och surfar

Visa signatur

- i7 2600K @ 4,8GHz - MSI GTX 770 - Fractal Design 1000W R3 - 8 GB DDR3 @ 2000 MHz - 250GB Samsung 840 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockew1989:

Om ms sparar en slant på detta är det ju smart,ingen kommer ju göra ps4 exklisiva titlar pga detta ändå förmodligen, skulle för övrigt vara kul att faktist de ps4, där ska det till väldigt mycket om dom ska förlora iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Underskatta inte Konami och de japanska speltillverkarna. De har en nyfunnen patriotism nu när det är tillåtet av USA för japaner att vara stolta över nått som är deras eget. PS4 har redan helt exklusiva titlar medans allt i spelväg som XBO har är en hund i call of duty.

Men jag tror fortfarande på microsoft i långa loppet, men det börjar se brunare ut för dem.
Aktien är inte vad den brukade vara i värde, xbox divisionen har endast uppvisat vinst ett enda kvartal sedan xbox1 släpptes (och det var tydligen pga omstruktureringar och kapitalförflyttning från officedivisionen). Man brukade säga att microsoft alltid vann genom att hålla ut i en marknad tills de andra faller.
Idag brakar deras tangentbord/möss division, xbox går fortfarande inte med vinst, windows phone/mobile knakar i kanterna så det gör nästan ont, surface har sålt 10% av förväntad försäljning, de förlorade hd-skivsförmatet, de åtalas höger och vänster för monopolmissbruk (inte bara i EU och USA längre men även i SEATO och BRIC länderna). Office och Windows är de divisioner som bär företaget och alla försök att diversifiera möts med enormt motstånd från konsumenterna.
Vad vill folk igentligen att de ska göra? (förutom att sparka Ballmer såklart)

Jag tycker vi kan åtminstone vänta med att döma ut XBO innan vi ens ha provat den. Personligen i mitt scenario tror jag att jag kommer spela ett par dagar när den känns ny sen kommer den bli en underbar debianburk med steam då skyddet är secureboot och det redan är hackat samt att riktpriset är satt lågt nog att känna att jag får en hyfsad linuxpuka för pengarna.

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130522/ingen-avgift-for-b...

Man ska tydligen kunna köra begagnade spel iaf utan avgift. Vilket bevisar att ryktet som florerade tidigare var falskt.

Det stämmer inte. Xboxsupport på Twitter var inte korrekt informerade.
Harrison har bekräftat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av draal:

Japp och för att det ska fungera måste man bo i USA!!!

Otur för oss med andra ord. Röststyrningen lär ju krångla om personen har en väldigt säregen dialekt dessutom. Alla snackar ju inte 'rikssvenska' i hela landet så det ska bli intressant hur detta ska fungera i praktiken. Eller måste man först spela in sin egen röst för att kunna styra maskinen? Låter ganska jobbigt ^^

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av €lysian:

Otur för oss med andra ord. Röststyrningen lär ju krångla om personen har en väldigt säregen dialekt dessutom. Alla snackar ju inte 'rikssvenska' i hela landet så det ska bli intressant hur detta ska fungera i praktiken. Eller måste man först spela in sin egen röst för att kunna styra maskinen? Låter ganska jobbigt ^^

Men inte kommer röststyrningen fungera på svenska väl?

Permalänk
Medlem

* tar fram popcorn skålen *

Roligt och se hur majoriteten av Sony's fanboy's försöker smutskasta xboxet så mycket det går, medans pc folket hatar båda två och till slut xbox folket som väntar till E3 där vi får veta allt som är viktigt med konsollerna,,, spelen

Permalänk
Medlem

den enda delen med xbox one som är bra är kontrollen.. pinsmat microsoft! hoppas det kommer några fulhacks så jag kan använda xbox kontrollen till mitt ps4

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.