Byte från telia till boxer, ett bra val?

Permalänk
Medlem

Byte från telia till boxer, ett bra val?

Hej, har några frågor inför ett eventuellt byte mellan operatör. Idag har jag Telia men efter att ha kollat på boxers erbjudande ser jag att kanalerna som finns i utbudet är i stort sätt samma och priset ligger ungefär på samma nivå. Men jag byter i huvudsak till boxer eftersom priset för bredband är mycket billigare.

Men nu till frågan, är boxer lika bra som Telia, får man samma hastigheter med mera? Har du några problem med boxer? Sen den sista frågan använder boxer bredbandet till tv:en eller får man extra bredband till tv:en?

Visa signatur

CPU: Intel i5 3570K@3.4GHz - Modekort: MSI Z77A-G45 - Minne: Corsair 8GB LP - Grafikkort: Gigabyte Windforce 7950 3GB Chassi: Fractal Design R4 - SSD: Samsung 830 128GB - Nätaggregat: OCZ Fatal1ty 750W - Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 evo

Permalänk

Har boxer kabel-TV? Tror enbart att det är en prisfråga. Allt beror på vilken anslutning du har i övrigt. Funkar det med Telia så borde Boxer fungera.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits