Nvidia Geforce GTX 780

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

utan problem?
du har nog fått problem redan det är därför du inte märker av dom
haha

Nej inte alls droppar väldigt sällan under 30 FPS på fulla 64 man servrar

Permalänk
Avstängd

Synd att Swec bara testar spel, finns ju så mycket annat man kan göra med ett grafikkort.
Nån som vet hur bra man kan "mina" med 780?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

EVGA's nya ACX kylare verkar vara riktigt bra!
http://hexus.net/tech/reviews/graphics/55725-evga-geforce-gtx...

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk

Dags att se hur amd svarar med nästa serie, hoppas att det blir ett likvärdigt prestanda men med lägre pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Yes enligt vissa tester så är det ca 3% prestanda skillnad till Titan.
Har ett beställt ett på Inet bara vänta på att de ska få in dem på lager

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FearKill:

Yes enligt vissa tester så är det ca 3% prestanda skillnad till Titan.
Har ett beställt ett på Inet bara vänta på att de ska få in dem på lager

kommer lägga en beställning på den jag med.
fan bara 100kr dyrare än standard och då får man en betydligt bättre kylare och bättre överklockning.

hade tänkt köra med vattenblock till GTX 780 men misstänker att överklockningen inte kommer att bli bättre.
även ljudnivån är ju inte att bråka om.
vattenkylning börjar bli onödigt i dagsläget nu när luftkylarna är så pass effektiva.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

kommer lägga en beställning på den jag med.
fan bara 100kr dyrare än standard och då får man en betydligt bättre kylare och bättre överklockning.

hade tänkt köra med vattenblock till GTX 780 men misstänker att överklockningen inte kommer att bli bättre.
även ljudnivån är ju inte att bråka om.
vattenkylning börjar bli onödigt i dagsläget nu när luftkylarna är så pass effektiva.

Går ju skrämma upp den en bit. http://www.guru3d.com/articles_pages/evga_geforce_gtx_780_sc_...

Ska bli att sälja mina 2x MSI Lightning 680 och skaffa 1 som sagt, får se om det blir 1 till nästa månad

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FearKill:

Går ju skrämma upp den en bit. http://www.guru3d.com/articles_pages/evga_geforce_gtx_780_sc_...

Ska bli att sälja mina 2x MSI Lightning 680 och skaffa 1 som sagt, får se om det blir 1 till nästa månad

slå till på en 120hz skärm också så du får ut max.
ser fram emot BF3 i över 100fps utan microstuttering

senast jag körde SLI var med GTX 570 men det var så mycket microstutter så det vart nästan mer flyt med det senare som var 1st GTX 670.
nu kommer det bli grymt

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

slå till på en 120hz skärm också så du får ut max.
ser fram emot BF3 i över 100fps utan microstuttering

Sitter redan med 2st 120Hz, ska se om det blir en tredje också

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FearKill:

Sitter redan med 2st 120Hz, ska se om det blir en tredje också

ok ser det nu
missade specsen

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

kommer lägga en beställning på den jag med.
fan bara 100kr dyrare än standard och då får man en betydligt bättre kylare och bättre överklockning.

hade tänkt köra med vattenblock till GTX 780 men misstänker att överklockningen inte kommer att bli bättre.
även ljudnivån är ju inte att bråka om.
vattenkylning börjar bli onödigt i dagsläget nu när luftkylarna är så pass effektiva.

Vattenblock på en referens PCB skulle nog inte ge så mycket mer pga volt gränsen på 106%.
Fast ifall vi får se ett MSI Lightning 780 på vatten kan vi nog räkna med riktigt fina överklockningar!

Men som du sa, idag tar man sig otroligt långt på luft!! Tummen upp för EVGA's ACX kylare!

EVGA ACX Cooler 63c Load Core 967 MHz (Ref 863) with a Boost clock of 1020 MHz (Ref 900) (in-game) reaches roughly 40 dBA
3XWindforce Cooler 67c i Load Core 954 MHz (Ref 863) with a Boost clock of 1006 MHz (Ref 900) (in-game) reaches roughly 39 dBA

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Vattenblock på en referens PCB skulle nog inte ge så mycket mer pga volt gränsen på 106%.
Fast ifall vi får se ett MSI Lightning 780 på vatten kan vi nog räkna med riktigt fina överklockningar!

Men som du sa, idag tar man sig otroligt långt på luft!! Tummen upp för EVGA's ACX kylare!

EVGA ACX Cooler 63c Load Core 967 MHz (Ref 863) with a Boost clock of 1020 MHz (Ref 900) (in-game) reaches roughly 40 dBA
3XWindforce Cooler 67c i Load Core 954 MHz (Ref 863) with a Boost clock of 1006 MHz (Ref 900) (in-game) reaches roughly 39 dBA

Nu kommer du ändå inte att komma runt 1.212V varken på EVGA Classified 780 eller MSI 780 Lightning, dessa kort kommer mera som "out of the box" som titan blir med custom BIOS och valfri på egen risk högre powerlimit som passar fint med vatten.
Men ärligt talat är referenskylaren den snyggaste och mest genuina av dom som hittills finns på bild och Classy den plastigaste och solklart fulaste kreationen.

vs:

Permalänk
Medlem
Skrivet av linxz:

Jag som tyckte mitt GTX 280 räckte, fast det gör det:)

Fan vi blir ju nästan bröder.
Jag har GTX 275

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 290!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!
Hjälp Teamtrees plantera träd på vår jord. https://teamtrees.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gamers:

Nu kommer du ändå inte att komma runt 1.212V varken på EVGA Classified 780 eller MSI 780 Lightning, dessa kort kommer mera som "out of the box" som titan blir med custom BIOS och valfri på egen risk högre powerlimit som passar fint med vatten.
Men ärligt talat är referenskylaren den snyggaste och mest genuina av dom som hittills finns på bild och Classy den plastigaste och solklart fulaste kreationen.
http://i.imgur.com/yirV6Oy.jpg

vs:
http://videocardz.com/images/2013/05/GeForce-GTX-780-Image.jp...

Vars har du fått det ifrån? Tillverkarna har helt fria händer med 780.
Du länkar ju till fel kylare?
http://www.evga.com/articles/00746/images/hero/780_3788_650x4...

Specs för 780 Classified
EVGA ACX Cooler
14+3 Power Phases
++ Power Target
Dual BIOS
Dual 8pin Power Input

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem

Nöjer mig med mitt GTX 460

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z170X Gaming 3 | CPU: i7 6700K @ 4,4GHz | Grafikkort: ASUS GTX 1070 8GB STRIX | PSU: EVGA Supernova G2 650W | RAM: Kingston HyperX 16GB 2133MHz | SSD: Samsung 850 EVO 1TB & 500GB Chassi: FD Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Vars har du fått det ifrån? Tillverkarna har helt fria händer med 780.
Du länkar ju till fel kylare?
http://www.evga.com/articles/00746/images/hero/780_3788_650x4...

Specs för 780 Classified
EVGA ACX Cooler
14+3 Power Phases
++ Power Target
Dual BIOS
Dual 8pin Power Input

Eller kommer det med både ACX och "standard" kylare, dock är ingen av dem lika läckra som 690/titankylaren och dubbel gräddvisp passar inte riktigt på övre meainstreamkort som 780.

Nu är det bekräftat att 780 Classified INTE får EVBot och GK110 är låst till max 1.212V och ända vägen runt är just EVBot.
Fria händer innebär inte att det är fritt att bränna sönder GPU:s och nu är dte så att GK110 jheller inte är nårt vidare vaken på spänning över 1.212V heller så det spelar ingen roll, men "Classified" och "Lightning" har inte samma betydelse som det hadde på 600 serien med monsterspänningar, 4GB vram so,m på 780 översätts tll 6GB Vram som är reservetet för titan.
++ Power Taget betyder bara att du med default BIOS kan passara 106% eller 265W, men det har vi ju kunnat med titan sedan det kom också och allt beror på hur modig man är och hur bra/vattenkylning man har.
Dom har INTE HELT fria händer med 780, bara att designa egen PCB, använda egen kylare, INTE att köra eget race vad gäller spänningar och liknande då dom hadde även fria händer med 600 serien och där såg nvidia till att 680 Classified stympades så EV Bot togs bort och kortets klockprestanda försvann, 660PE var övervoltat i första rev, sen blev det låst till standaden så idag är dte lika mediokert som resten av kortena precis som EVGA Classified 680 blev utan sin övervoltningsfunktion.

Permalänk
Medlem

Om man vill lägga ner 6000kr på grafikkort skulle nån här köpa 2xgtx680 eller 1xgtx 780??

Visa signatur

| Coolermaster Cosmos S | Asus Z87 Maximus VI hero | Intel 4770k | Asus Geforce GTX780 | Corsair H100i | Corsair AX860i | Corsair Vengance Pro DDR3 16GB 2400 MHz | Intel 520 180GB SSD | OCZ Vertex 3 120GB SSD | HP LP2475w 24" |

Permalänk
Medlem

[QUOTE Förr stog sig en sådan investering i tre år.(Geforce 3 500TI någon?) [/QUOTE]

Jag vet hur det känns min vän, jag köpte HD6990 Antilles år 2011, när det var världens starkaste kort.
Sen kom GTX 690.

Det är bara du kommer till Örebro, så gråter vi tillsammans XD.

Nu kör jag på ett GTX 275, tills jag fått sålt mitt nuvarande HD6990 Antilles.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 290!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!
Hjälp Teamtrees plantera träd på vår jord. https://teamtrees.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av iProtocol:

Precis installerat mitt GTX 780, synd att man sitter på en skärm med 1680x1050

Haha Ouff, snacka om att ha köpt en Chevy 400CI, till en Nissan Micra.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 290!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!
Hjälp Teamtrees plantera träd på vår jord. https://teamtrees.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

Nyss köpt ett 680 i en dator för 11k. Två 780 kostar 12k och ger den prestanda man tycker borde vara rimlig i dagens spel.

När man ser sitt 680 längst ner i detta test känner man sig lite lurad och undrar om PC-branchen kommer bli en lyxhobby för de med feta plånböcker. Gamla entusiastkort i mellanprisklassen som 560ti fick ingen lång livstid.

Ändå kände jag personligen att jag kostat på mig något utav det bästa, detta var precis innan 780 kom ut i etern. Redan nu känner man att trots att man hoppat på "high end" så är kortet redan sist i graferna.

Förr stog sig en sådan investering i tre år.(Geforce 3 500TI någon?)

Next gen kommer lägligt, mitt 680 får sitta i tills det ruttnar till förmån för PS4, den investeringen hoppas jag står sig lite bättre. Det är kul med PC, men 12k för att hänga med, det är inte rimligt längre. Eller 6K för ett 780, om man kan "nöja sig" med det, haha

Vi lever ändå i Sverige, ett relativt priviligerat land, men Nvidia får en att känna sig fattig. Nä, som sagt, next gen kommer inte en dag för tidigt, det behövs något "prisvärt" som står sig ett tag...

Alltså, det tog 4 månader innan GF3 Ti500 förlorade kronan till GeForce 4600. Som i sin ur fick stordäng ytterligare 4 månader senare av Radeon 9700. 8 månader efter Ti500 släppts var den drygt 2 generationer efter. 3 år efter GF3 Ti500 släppts så var det hopplöst utdaterat.
Så du har inte bara fel, utan det var helt och hållet tvärtom på den tiden du talar om. 3 år var det mellan TNT2 och Radeon 9700. Enorm skillnad med andra ord.

Permalänk
Medlem

Köpte mig precis ett 780, får det levererat imorgon
4 463:- sek blev det i dagens växelkurs, ganska nöjd med det. (bor utomlands)

Visa signatur

Intel 9600k - 1080Ti - 32gb ram
AMD Threadripper 1920x - Asus GTX 1070 - 48gb ram
Intel 5820k - MSI GTX 1070 - 16gb ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Alltså, det tog 4 månader innan GF3 Ti500 förlorade kronan till GeForce 4600. Som i sin ur fick stordäng ytterligare 4 månader senare av Radeon 9700. 8 månader efter Ti500 släppts var den drygt 2 generationer efter. 3 år efter GF3 Ti500 släppts så var det hopplöst utdaterat.
Så du har inte bara fel, utan det var helt och hållet tvärtom på den tiden du talar om. 3 år var det mellan TNT2 och Radeon 9700. Enorm skillnad med andra ord.

Fast det tog 3 år innan ett spel maxade kortets potensial och ytterligare två år innan det var "hopplöst utdaterat" (läs, det räckte inte att sänka upplösning osv)så jag upplevde den investeringen väldigt värd mot idag. Klart det kom nya kort hela tiden, det var inte alls det jag syftade på. Ett toppkort räckte betydligt längre och kostade mindre. Nvidia var före sin tid med det kortet. Som med Titan, bara att nu vill de ha löjliga överpriser för sina toppkort. Inte vidare konstigt att PC-marknaden tappat mot konsollerna.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

Fast det tog 3 år innan ett spel maxade kortets potensial och ytterligare två år innan det var "hopplöst utdaterat" (läs, det räckte inte att sänka upplösning osv)så jag upplevde den investeringen väldigt värd mot idag. Klart det kom nya kort hela tiden, det var inte alls det jag syftade på. Ett toppkort räckte betydligt längre och kostade mindre. Nvidia var före sin tid med det kortet. Som med Titan, bara att nu vill de ha löjliga överpriser för sina toppkort. Inte vidare konstigt att PC-marknaden tappat mot konsollerna.

Haha nej! Många spel blev ett bildspel på vettiga inställningar redan då. Testa dåtidens spel i 1600x1200 32Bit och AA + AF.
Om du nöjde dig med 1024x768, max 30FPS och ingen AA eller AF så kan det fungerat ett tag, inte annars.

EDIT: Förresten? Pratades inte om hur fort kort blev ersatta av bättre? Då gäller fortfarande argumentet om 4 månader för Ti500. Om du nu ska byta till att klara dagens spel. GTX 680 klarar dagens spel bättre än GF 3 Ti500 gjorde med dåtidens ett år efter sin lansering. Och snart tre år gamla GTX 580 klarar dagens spel långt mycket bättre än vad Ti 500 gjorde efter samma tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

Fast det tog 3 år innan ett spel maxade kortets potensial och ytterligare två år innan det var "hopplöst utdaterat" (läs, det räckte inte att sänka upplösning osv)så jag upplevde den investeringen väldigt värd mot idag. Klart det kom nya kort hela tiden, det var inte alls det jag syftade på. Ett toppkort räckte betydligt längre och kostade mindre. Nvidia var före sin tid med det kortet. Som med Titan, bara att nu vill de ha löjliga överpriser för sina toppkort. Inte vidare konstigt att PC-marknaden tappat mot konsollerna.

Priserna är ett resultat av situationen med nvidia ensam ohotad med titan och mindre hotad med 780.
Du skall enbart vara glad att 780 INTE kostar vad det bör göra, dvs mellan 7000 och 8000kr då det kan med förenklad syn ses som en 3GB variant av titan men utan kompressorn som titan har monterad och som kickar in när det behövs pga av att det inte är exakt samma GPU med exakt samma funktioner.
När AMD vaknar upp i höst kommer 780 att rasa pga konkurrans och ev kommer titan att fundera på att vandra neråt beroende poå hu bra AMD:s nya presterar och om det gör det utan MS i CF.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Haha nej! Många spel blev ett bildspel på vettiga inställningar redan då. Testa dåtidens spel i 1600x1200 32Bit och AA + AF.
Om du nöjde dig med 1024x768, max 30FPS och ingen AA eller AF så kan det fungerat ett tag, inte annars.

EDIT: Förresten? Pratades inte om hur fort kort blev ersatta av bättre? Då gäller fortfarande argumentet om 4 månader för Ti500. Om du nu ska byta till att klara dagens spel. GTX 680 klarar dagens spel bättre än GF 3 Ti500 gjorde med dåtidens ett år efter sin lansering. Och snart tre år gamla GTX 580 klarar dagens spel långt mycket bättre än vad Ti 500 gjorde efter samma tid.

Haha. Jo. Du får väl läsa på lite då så får vi se om du hittar spelet jag tänker på. Handlade inte om att maxa kortet utan utnyttja allt godis som det byggdes för. Å självklart fick man offra AA och sånt, det sa jag ju. Det kom man långt på. Och nej, det pratades inte om hur fort kort blev ersatta av bättre, det handlade i första hand om priset för toppkorten. Vilket detta inlägg snappade upp:

Skrivet av Gamers:

Priserna är ett resultat av situationen med nvidia ensam ohotad med titan och mindre hotad med 780.
Du skall enbart vara glad att 780 INTE kostar vad det bör göra, dvs mellan 7000 och 8000kr då det kan med förenklad syn ses som en 3GB variant av titan men utan kompressorn som titan har monterad och som kickar in när det behövs pga av att det inte är exakt samma GPU med exakt samma funktioner.
När AMD vaknar upp i höst kommer 780 att rasa pga konkurrans och ev kommer titan att fundera på att vandra neråt beroende poå hu bra AMD:s nya presterar och om det gör det utan MS i CF.

AMD har ju inte lyckats få Nvidia att "rasa" direkt, vilket är synd. Känns som Nvidia+Intel är en extremt vanlig kombo idag. Men med färska konsoller behöver Nvidia se över prisvärdheten, för nu börjar det bli riktigt löjligt. Vilket på sätt och vis blir till vinst för AMD, men framförallt för konsumenterna. Aldrig kul när ett företag verkligen mjölkar ur sin placering på täppan.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

Haha. Jo. Du får väl läsa på lite då så får vi se om du hittar spelet jag tänker på. Handlade inte om att maxa kortet utan utnyttja allt godis som det byggdes för. Å självklart fick man offra AA och sånt, det sa jag ju. Det kom man långt på. Och nej, det pratades inte om hur fort kort blev ersatta av bättre, det handlade i första hand om priset för toppkorten. Vilket detta inlägg snappade upp:

AMD har ju inte lyckats få Nvidia att "rasa" direkt, vilket är synd. Känns som Nvidia+Intel är en extremt vanlig kombo idag. Men med färska konsoller behöver Nvidia se över prisvärdheten, för nu börjar det bli riktigt löjligt. Vilket på sätt och vis blir till vinst för AMD, men framförallt för konsumenterna. Aldrig kul när ett företag verkligen mjölkar ur sin placering på täppan.

Så vad var unikt med GF3 Ti500 menar du? Höll sig värdet länge?

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som fått ett EVGA ACX GTX 780 skickat från Inet även fast det står att de inte har några i lager?
Fick ett sms i morse om det så, även kollinummer finns med så, ska bli intressant om jag får de imorgon.

Även fick svar av Inet.se igår om att de inte visste leverans datum så känns ju lite skumt att de skickade så snabbt utan att veta om de fick in några?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Någon mer än jag som fått ett EVGA ACX GTX 780 skickat från Inet även fast det står att de inte har några i lager?
Fick ett sms i morse om det så, även kollinummer finns med så, ska bli intressant om jag får de imorgon.

Även fick svar av Inet.se igår om att de inte visste leverans datum så känns ju lite skumt att de skickade så snabbt utan att veta om de fick in några?

De har inte i lager eftersom de har fler bokningar än de har fått in kort. När de får in kort går inte dessa till lager utan skickas ut på en gång. Samtidigt vet de inte alltid hur många de får in i förväg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

De har inte i lager eftersom de har fler bokningar än de har fått in kort. När de får in kort går inte dessa till lager utan skickas ut på en gång. Samtidigt vet de inte alltid hur många de får in i förväg.

Ja då är jag imponerad trodde jag skulle få vänta typ 1 månad elr så.

Men då borde jag ha den imorgon, då får man väl lägga ut sina 2 st MSI Lightning 680 på marknanden

Permalänk
Medlem

Även fast sweclockers till och med haft en hel artikel om Valley testets möjligheter att köra både opengl och directx så misslyckas de producera ETT ENDA opengl-test. Patetiskt som bara fanken.

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.