Börjar ledsna på CDON's reklamations tid.

Permalänk

Börjar ledsna på CDON's reklamations tid.

Okej nu är det så här att jag har skickat tillbaka en mus som var defekt från CDON.

I själva verket skiter jag hur lång tid CDON tar på sig att titta på musen jag skickade in för CDON skickade en ny till mig som funkar, problemet är att dom mottog musen den 27 maj och har satt en faktura på mig som SKALL makuleras när dom har "godkänt" den trasiga produkten, men tro på fan dom inte har tittat på skiten än och deras faktura dom satt på mig förfall den 4:e juni som tur är har jag koll och man kunde förlänga förfallodatum så jag i alla fall inte fick någon påminnelseavgift men det nya förfallodatumet går ut den 13:e så vad ska man göra? Hoppas dom lyfter på arslet på 3 dagar och makulerar. Har kontaktat deras värdelösa kundservice men dom säger "det kan ta upp till 1 vecka bla bla"

Känns det seriöst att man kan ev få påminnelseavgifter osv när man reklamerar produkter på CDON?

Permalänk
Medlem

Vad gäller det för mus? Alla företag har olika policys för DOA.

Edit: skumläste bara, missade att du fick avgifter osvosv. En policy ska såklart inte säga att man ska godta påminnelseavgifter om det inte är sitt fel haha. Sorry för det!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Vad gäller det för mus? Alla företag har olika policys för DOA.

Mionix 8200 skrev om problemet här.

http://www.sweclockers.com/forum/56-kringutrustning/1211365-m...

Permalänk
Rekordmedlem

Det låter mera som du vill returnera musen enligt ångerrätten än reklamera den ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Det låter mera som du vill returnera musen enligt ångerrätten än reklamera den ?

Eftersom produkten som CDON skickade var defekt och jag påpekade det har jag rätt inom 14 dagar att antingen ångra köp eller få en ny likadan produkt vilket jag valde.

Problemet är fortfarande att reklamationstiden tar längre tid än vad deras jävla "ersättningsfaktura" är satt på.

Permalänk
99:e percentilen

Har ingen åsikt i ärendet, men jag har ett generellt tips:

Handla aldrig på faktura om det finns alternativ.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av HurMycket:

Har ingen åsikt i ärendet, men jag har ett generellt tips:

Handla aldrig på faktura om det finns alternativ.

Har inte handlat på faktura... Köpte min mus igenom swedbank direktbetalning det var när CDON skickade ut den nya musen som dom satt en faktura på mig

Detta är från CDON

Citat:

Hej,

Tack för att du kontaktade oss.

Vi beklagar att den levererade produkten var defekt.

Vi kommer att lägga upp en ny order till dig på produkten som var defekt.

En faktura eller kvittering/garantisedel kommer medfölja den nya leveransen. Vi ber dig därför att invänta den nya leveransen innan du returnerar den defekta varan, så att du kan skicka med den NYA fakturan eller kvittering/garantisedeln med returen.

- Förpacka varan du vill returnera tillsammans med den nya fakturan/kvitteringen. Vi kommer att skicka ut en fraktlapp per post med vilken du sänder in produkten.

- Ange orsaken till din retur när du returnerar så att våra åtgärder blir korrekt.
Ersättningsfakturan som medföljer den nya produkten makuleras så fort returen nått oss, denna ska inte betalas, du betalar fakturan från din första leverans precis som vanligt.

Tänk på att emballera allting väl så att inga skador uppkommer under transporten och därefter skriva adressen på paketets utsida.

Permalänk
Medlem

Är du verkligen säker påa tt du kan 'ångra köpet' via distansköpslagen ifall varan var DOA? Är inte hundra på det, då det verkligen inte är pracksis på de stora jag handlat av. Normalt så är DOA något de skall åtgärda 'inom skälig tid' vilket varierar med produkt. Sedan börjar inte dina distansköpsdagar ticka innan du får en fungerande vara (mig veterligen).

Jag har dock inte så gedigen kunskap inom ämnet, och det finns säkerligen en hel del prejud. att hålla koll på...

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Kan ju alltid hävda att man inom 6 månader från inköpsdatum har rätt att häva ett köp om produkten är felaktig från fabrik.
Det betyder att du bara är hygglig som inte kräver slantarna åter, utan accepterar en ny produkt.
Denna paragraf är rätt bra att hävda när saker ska in på rep. men man inte är så pigg på det utan vill ha prylarna utbytta.

Visa signatur

MB: Asus ROG Hero | CPU: i4770@4,6GHz | RAM: 16GB@1600 | GPU: 6970 | STORAGE: 2*120GB SSD | COOLING: Custom, Water

Permalänk
Skrivet av Hzup:

Är du verkligen säker påa tt du kan 'ångra köpet' via distansköpslagen ifall varan var DOA? Är inte hundra på det, då det verkligen inte är pracksis på de stora jag handlat av. Normalt så är DOA något de skall åtgärda 'inom skälig tid' vilket varierar med produkt. Sedan börjar inte dina distansköpsdagar ticka innan du får en fungerande vara (mig veterligen).

Jag har dock inte så gedigen kunskap inom ämnet, och det finns säkerligen en hel del prejud. att hålla koll på...

Vet inte riktigt var du vill komma? Jag har inte ångrat köpet utan fått en DOA, jag har fått en ny mus, CDON har fått den defekta. CDON har inte tittat på den på 13 dagar imorgon 2 veckor. Dom har satt en ersättningsfaktura för nya musen som skall makuleras när dom har tittat på den defekta musen men dom säger inget till mig ingenting händer och fakturan förfaller är det rimligt vid ett DOA fall?

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Kylskåpshandtag:

Vet inte riktigt var du vill komma? Jag har inte ångrat köpet utan fått en DOA, jag har fått en ny mus, CDON har fått den defekta. CDON har inte tittat på den på 13 dagar imorgon 2 veckor. Dom har satt en ersättningsfaktura för nya musen som skall makuleras när dom har tittat på den defekta musen men dom säger inget till mig ingenting händer och fakturan förfaller är det rimligt vid ett DOA fall?

Följande mening i ditt första inlägg kan lätt tolkas som att du önskar åberopa distansköplagen:

Skrivet av Kylskåpshandtag:

Detta är inte under garantitid utan under dessa 14 dagar från jag köpte musen.

Om du önskar reklamera varan har det ingen betydelse om det är inom de första 14 dagarna eller de första sex månaderna. För övrigt är det under garantitid, för den börjar gälla när köpet görs (och gäller i till exempel ett, två eller tre år – olika från produkt till produkt och ÅF till ÅF).

I och med att du gjort din del och skickat in fakturan, som CDON skrev att du skulle göra, bör det väl inte vara något problem, tycker jag.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av HurMycket:

Följande mening i ditt första inlägg kan lätt tolkas som att du önskar åberopa distansköplagen:

Om du önskar reklamera varan har det ingen betydelse om det är inom de första 14 dagarna eller de första sex månaderna. För övrigt är det under garantitid, för den börjar gälla när köpet görs (och gäller i till exempel ett, två eller tre år – olika från produkt till produkt och ÅF till ÅF).

I och med att du gjort din del och skickat in fakturan, som CDON skrev att du skulle göra, bör det väl inte vara något problem, tycker jag.

Okej jag blandade ihop lite där men oavsett vad så kvarstår fortfarande det att CDON har inte makulerat den ersättningsfaktura fast dom har haft den trasiga produkten i 13 dagar nu. Jag skiter som sagt hur länge dom håller på med det jag vill inte ha påminnelseavgifter ev INKASSO för att dom inte kan sätta ordentliga förfallodatum från början och jag litar inte på KLARNA.

Permalänk
Medlem

Vägra betala och hänvisa till 25 § konsumentköplagen:

Citat:

25 § Köparen får hålla inne så mycket av betalningen som fordras för att ge honom säkerhet för hans krav på grund av att varan är felaktig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Är du verkligen säker påa tt du kan 'ångra köpet' via distansköpslagen ifall varan var DOA? Är inte hundra på det, då det verkligen inte är pracksis på de stora jag handlat av. Normalt så är DOA något de skall åtgärda 'inom skälig tid' vilket varierar med produkt. Sedan börjar inte dina distansköpsdagar ticka innan du får en fungerande vara (mig veterligen).

Jag har dock inte så gedigen kunskap inom ämnet, och det finns säkerligen en hel del prejud. att hålla koll på...

Som konsument har man enligt lag rätt att ångra ett distansköp inom 14 dagar. Självklart förlorar man inte en lagstadgad rättighet för att säljaren levererar en defekt produkt.

Om kunden vill häva köpet av en defekt vara m.h.a. ångerrätten verkar det ju inte speciellt begåvat att ta kostnaden för att skicka ut en fungerande vara då kunden med största sannolikhet ändå kommer att häva köpet i samma ögonblick som den felfria varan anländer till denne. Om kunden varit intresserad av en ny vara hade ju denne valt reklamation från första början, och därmed sluppit stå för returfrakten (vilken kunden får stå för om vederbörande åberopar ångerrätten).

@TS: Då du valde att reklamera så skall ärendet hanteras "inom skälig tid" och utan "väsentlig olägenhet" för dig som konsument (KKöpL 26§ 3st). Skälig tid för att hantera ett reklamationsärende brukar enligt praxis vara inom max 3-4 veckor.

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk
Medlem

Jag var utan dator i 2 månader sålängenCDON försökte göra något. Tog 1 månad före fraktsedeln kom sedan gick en halv månad som ärender var oförändrat. Först när jag kontaktade Josefin här på forumet så började saker och ting hända Kommer fortsätta handla på CDON bara föratt hon gjorde 2 månaders jobb på rn dag

OnT:Köp inte på faktura Gillas inte. Faktura låter bra till sånthär uppstår, då kan det bli sånthärnt krångel :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Kylskåpshandtag:

Vet inte riktigt var du vill komma? Jag har inte ångrat köpet utan fått en DOA, jag har fått en ny mus, CDON har fått den defekta. CDON har inte tittat på den på 13 dagar imorgon 2 veckor. Dom har satt en ersättningsfaktura för nya musen som skall makuleras när dom har tittat på den defekta musen men dom säger inget till mig ingenting händer och fakturan förfaller är det rimligt vid ett DOA fall?

Ring klarna och flytta förfallotiden på fakturan...förklara att CDON är slöa...jag har gjort samma funkar bra!
Klaran flyttar säkert utan problem fram förfallodatumet minst 15dagar om du frågar dem;)
Därefter kontakta CDON och tryck på...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Jag var utan dator i 2 månader sålängenCDON försökte göra något. Tog 1 månad före fraktsedeln kom sedan gick en halv månad som ärender var oförändrat. Först när jag kontaktade Josefin här på forumet så började saker och ting hända Kommer fortsätta handla på CDON bara föratt hon gjorde 2 månaders jobb på rn dag

OnT:Köp inte på faktura Gillas inte. Faktura låter bra till sånthär uppstår, då kan det bli sånthärnt krångel :/

Skickades från m.sweclockers.com

Han har inte köpt på faktura..

Ring CDON och va på dom, säg att deras faktura går ut vilken dag som helst.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Skrivet av running_wild:

Han har inte köpt på faktura..

Ring CDON och va på dom, säg att deras faktura går ut vilken dag som helst.

Bättre att ringa Klarna...det är ju deras faktura;)
Som jag sagt tidigare...det är lätt att flytta förfallodatumet, bara att ringa Klarna och förklara...förra gången CDON strulade då behövde jag inte ens förklara...Klarna flyttade fram fakturan 15 dagar direkt.

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Ångerrätt och relamation är två olika saker. Har du rivit ut sakerna och börjat använda dem så är det väldigt lite ett ångerrättsfall än en reklamation.

Dessutom så kanske du har rätt att ångra köpet inom 14 dagar men det står ingenstans att du är garanterade pengarna tillbaka inom förfallodatumet av en faktura. Med pengarna tillbaka så behöver det inte vara fysiska pengar utan det handlar om att bli krediterad. Dvs pengar tillbaka eller makulera en skuld, osv.

Med köp på faktura så har du bara skjutit upp betalningen. I övrigt är det som att redan betala. Det är inte säljaren som gett dig kredit. Säljaren får pengarna redan när ditt köp genomförs och det skapas en utomstående skuld mellan dig och kreditföretag (rent praktiskt, inte alltid bokstavligen).

En kreditering sker först när reklamationen eller varan godkänts. Det sker oberoende av vilken kredittid du får. Står det specifierat i köpeavtalet så ska det göras inom den tiden, om inte så enligt vad som är bestämt i handelslagar osv.

Visst kanske det låter osmidigt att inte lösa det direkt men det finns ingen rätt att inte behöva betala alls om man köpt på kredit och får en DOA-vara. De avtalade tidsintervallerna måste tyvärr respekteras. Det är bara att betala och sedan få dem tillbaka. På så sätt får du inga, eller slipper bråka om, påminnelseavgifter.

/s

Visa signatur

2500k H2O, HD6950@6970

Permalänk
Skrivet av shaglord:

Ångerrätt och relamation är två olika saker. Har du rivit ut sakerna och börjat använda dem så är det väldigt lite ett ångerrättsfall än en reklamation.

Dessutom så kanske du har rätt att ångra köpet inom 14 dagar men det står ingenstans att du är garanterade pengarna tillbaka inom förfallodatumet av en faktura. Med pengarna tillbaka så behöver det inte vara fysiska pengar utan det handlar om att bli krediterad. Dvs pengar tillbaka eller makulera en skuld, osv.

Med köp på faktura så har du bara skjutit upp betalningen. I övrigt är det som att redan betala. Det är inte säljaren som gett dig kredit. Säljaren får pengarna redan när ditt köp genomförs och det skapas en utomstående skuld mellan dig och kreditföretag (rent praktiskt, inte alltid bokstavligen).

En kreditering sker först när reklamationen eller varan godkänts. Det sker oberoende av vilken kredittid du får. Står det specifierat i köpeavtalet så ska det göras inom den tiden, om inte så enligt vad som är bestämt i handelslagar osv.

Visst kanske det låter osmidigt att inte lösa det direkt men det finns ingen rätt att inte behöva betala alls om man köpt på kredit och får en DOA-vara. De avtalade tidsintervallerna måste tyvärr respekteras. Det är bara att betala och sedan få dem tillbaka. På så sätt får du inga, eller slipper bråka om, påminnelseavgifter.

/s

Men hallå!!! Betala inte! Det är ju en ersättningsfaktura som skall makuleras när den defekta produkten kollats av CDON.
Blir bara mer besvär att betala den! Ring Klarna och ändra förfallodatumet! Läser ingen mina inlägg!?

Tidsintervallerna måste inte alls respekteras...de kan ändras för längre respit och smidigare lösning av ärendet:D
Har du någongång varit med om en återbetalning ifrån CDON och Klarna? Tror inte det...då hade du inte föreslagit den lösningen:)
Det går snabbare att skicka en rymdsond till Mars än att få tillbaks sina pengar ifrån CDON och Klarna;)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kylskåpshandtag:

Har inte handlat på faktura... Köpte min mus igenom swedbank direktbetalning det var när CDON skickade ut den nya musen som dom satt en faktura på mig

Detta är från CDON

Måste bara fråga, har du gjort som CDON skrev (Vi ber dig därför att invänta den nya leveransen innan du returnerar den defekta varan, så att du kan skicka med den NYA fakturan eller kvittering/garantisedeln med returen.), eller fick du den nya musen efter du skickade in den gamla?

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av running_wild:

Han har inte köpt på faktura..

Ring CDON och va på dom, säg att deras faktura går ut vilken dag som helst.

flrstod det så my bad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av netbuddy:

Måste bara fråga, har du gjort som CDON skrev (Vi ber dig därför att invänta den nya leveransen innan du returnerar den defekta varan, så att du kan skicka med den NYA fakturan eller kvittering/garantisedeln med returen.), eller fick du den nya musen efter du skickade in den gamla?

Ja jag skickade allt efter jag fått den nya musen.

Skrivet av Fidel Castro:

Men hallå!!! Betala inte! Det är ju en ersättningsfaktura som skall makuleras när den defekta produkten kollats av CDON.
Blir bara mer besvär att betala den! Ring Klarna och ändra förfallodatumet! Läser ingen mina inlägg!?

Tidsintervallerna måste inte alls respekteras...de kan ändras för längre respit och smidigare lösning av ärendet:D
Har du någongång varit med om en återbetalning ifrån CDON och Klarna? Tror inte det...då hade du inte föreslagit den lösningen:)
Det går snabbare att skicka en rymdsond till Mars än att få tillbaks sina pengar ifrån CDON och Klarna;)

Det fanns en knapp länkad via CDON man kunde skjuta fram har redan gjort det och nu går den ut imorgon...

Om CDON tar på sig 3-4 veckor att göra detta varför i helvete sätter dom ett förfallodatum på 1 vecka? Kommer ihåg när jag reklamerade en sak på komplett det tog sin tid men jag hade fan ingen jävla faktura satt på mig som förfall ett viss datum.

Permalänk
Skrivet av shaglord:

Ångerrätt och relamation är två olika saker. Har du rivit ut sakerna och börjat använda dem så är det väldigt lite ett ångerrättsfall än en reklamation.

Dessutom så kanske du har rätt att ångra köpet inom 14 dagar men det står ingenstans att du är garanterade pengarna tillbaka inom förfallodatumet av en faktura. Med pengarna tillbaka så behöver det inte vara fysiska pengar utan det handlar om att bli krediterad. Dvs pengar tillbaka eller makulera en skuld, osv.

Med köp på faktura så har du bara skjutit upp betalningen. I övrigt är det som att redan betala. Det är inte säljaren som gett dig kredit. Säljaren får pengarna redan när ditt köp genomförs och det skapas en utomstående skuld mellan dig och kreditföretag (rent praktiskt, inte alltid bokstavligen).

En kreditering sker först när reklamationen eller varan godkänts. Det sker oberoende av vilken kredittid du får. Står det specifierat i köpeavtalet så ska det göras inom den tiden, om inte så enligt vad som är bestämt i handelslagar osv.

Visst kanske det låter osmidigt att inte lösa det direkt men det finns ingen rätt att inte behöva betala alls om man köpt på kredit och får en DOA-vara. De avtalade tidsintervallerna måste tyvärr respekteras. Det är bara att betala och sedan få dem tillbaka. På så sätt får du inga, eller slipper bråka om, påminnelseavgifter.

/s

Jag har inte handlat på faktura utan det är en ersättningsfaktura CDON har gjort? Produkten i sig är redan betald eller ska jag betala för två möss? Det du säger att jag skall betala låter väldigt smidigt när CDON säger själva att man inte skall betala....

Dom har inte ens nämnt att produkten är godkänd eller ej utan det tar bara tid, tiden spelar ingen roll för mig för jag har en fungerande produkt nu MEN den där jävla fakturan som ligger med ett förfallodatum hos KLARNA är fortfarande ett problem.

Permalänk
Skrivet av Kylskåpshandtag:

Jag har inte handlat på faktura utan det är en ersättningsfaktura CDON har gjort? Produkten i sig är redan betald eller ska jag betala för två möss? Det du säger att jag skall betala låter väldigt smidigt när CDON säger själva att man inte skall betala....

Dom har inte ens nämnt att produkten är godkänd eller ej utan det tar bara tid, tiden spelar ingen roll för mig för jag har en fungerande produkt nu MEN den där jävla fakturan som ligger med ett förfallodatum hos KLARNA är fortfarande ett problem.

Fast du redan skjutit fram den kan man ändå ringa och förklara läget...de skjuter nog fram den mer så du har tid att kontakta CDON...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Klarna eller cdon är inte förpliktigade att ge dig extra förfallotid för reklamation. Den fakturan avser det ursprungliga köpet och leveransen som gjorts.

Utbetalning kan göras på flera olika sätt och är inte begränsad till Klarna. Dem har som sagt redan betalat CDON för din faktura.

Det går att få till det så som du önskar men du kommer behöva avsiktligen ignorera förfallodatum, samla påminnelser och skrika dig hesare för att komma ur. Det blir bara mera arbete och frustration...

/s

Visa signatur

2500k H2O, HD6950@6970

Permalänk
Skrivet av shaglord:

Klarna eller cdon är inte förpliktigade att ge dig extra förfallotid för reklamation. Den fakturan avser det ursprungliga köpet och leveransen som gjorts.

Utbetalning kan göras på flera olika sätt och är inte begränsad till Klarna. Dem har som sagt redan betalat CDON för din faktura.

Det går att få till det så som du önskar men du kommer behöva avsiktligen ignorera förfallodatum, samla påminnelser och skrika dig hesare för att komma ur. Det blir bara mera arbete och frustration...

/s

Så en reklamation på CDON innebär alltså antingen påminnelseavgifter från deras faktureringsbolag eller att betala dubbla summan för vad produkten i sig kosta.

Tycker någon ens här att det låter normalt?

Permalänk
Skrivet av HurMycket:

Har ingen åsikt i ärendet, men jag har ett generellt tips:

Handla aldrig på faktura om det finns alternativ.

Hur kommer det sig att du inte rekommenderar det? Är bara lite nyfiken

Visa signatur

Folk brukar säga "Två flugor i en smäll".
Jag brukar säga "Två flugor på smällen.

😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kylskåpshandtag:

Så en reklamation på CDON innebär alltså antingen påminnelseavgifter från deras faktureringsbolag eller att betala dubbla summan för vad produkten i sig kosta.

Tycker någon ens här att det låter normalt?

Dubbla summan. Har jag missat något?

/s

Visa signatur

2500k H2O, HD6950@6970

Permalänk
Skrivet av shaglord:

Dubbla summan. Har jag missat något?

/s

Produkten är redan betald en gång? Du tycker att jag skall betala denna ersättningsfaktura med? Vilket CDON säger att jag INTE skall göra.

Skrivet av Fidel Castro:

Fast du redan skjutit fram den kan man ändå ringa och förklara läget...de skjuter nog fram den mer så du har tid att kontakta CDON...

Kontaktade KLARNA och dom sköt fram den i en månad snabbt och enkelt gick det. Säger som han i sällskapsresan 1 "Det var sista gången jag åkte med suntrip(handlade på CDON)"