Permalänk
Medlem

Hjälp med csgo

Hejsan jag har csgo/call of duty och när jag startar spelet så blir bilden svart och sedan efter några sekunder kommer bluescreen eller ibland så fryser bilden och man hör ett konstigt ljud som upprepar sej. Alla andra spel jag kört har fungerat utmärkt spel såsom Batllefield 3, Hitman 3, Dishonored,

hur löser jag detta?

här är min dator:

jag har dessa delar i min dator

moderkort: gigabyte GA-970A-UD3 Socket AM3

processor: AMD FX-8150 Socket AM3

grafik: msi geforce GTX 670 2gb

ram: Corsair vengance ddr3 16 gb

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

OKej jag fattar men då till nästa problem jag harb läst att man måste ha ett usb minne för att kunna updatera bios finns det inte nåt enklare sätt?

har nämligen inget usb minne

Permalänk
Skrivet av Nxter:

OKej jag fattar men då till nästa problem jag harb läst att man måste ha ett usb minne för att kunna updatera bios finns det inte nåt enklare sätt?

har nämligen inget usb minne

Ett usb minne får du för runt 50kr idag. En rätt värd investering kan man tycka.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3770k @ 4,6Ghz GPU: ASUS GeForce GTX 670 2GB RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB Moderkort: ASUS SABERTOOTH Z77 SSD1: Corsair SSD Force Series 3 60GB SSD2: Corsair SSD Force Series 3, 240GB HDD: Western Digital Caviar® Black 1TB HDD2: Western Digital Caviar® Black 2TB

Permalänk
Medlem

Finns oftast uppdateringsprogramvara så du kan dra in BIOS-uppdateringen direkt från Windows.

Jupp, http://www.gigabyte.se/products/product-page.aspx?pid=3907#bi...
Du kanske inte ska ta BETA-versionen. Men annars är det bara att köra.