Permalänk

CS:GO Fragmovie

Tjena!

Detta är min första CS:GO Frag movie med helt okej frags enligt mig. Titta gärna och kommentera eller gilla videon, tack!

*bort*

Permalänk
Medlem

Ledsen att säga, men höll på att somna efter en minut in eller så :(.

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

Väldigt bra video, Vilket program använde du för att redigera videon?

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Skrivet av matte56:

Ledsen att säga, men höll på att somna efter en minut in eller så :(.

Tråkigt att höra :/ Kassa frags, dåligt redigerat eller kass musik till?

Permalänk
Skrivet av adillboy:

Väldigt bra video, Vilket program använde du för att redigera videon?

Tack så mycket! Jag använder Sony Vegas 12, ett bra program att använda då jag är nybörjare!

Permalänk
Avstängd

Bra redigerat verkligen! men vissa frags var ju motståndet alldelles för low

Visa signatur

Mina prylar: Ipad,MacBook pro,Iphone,ipod. Android dynga vill ingen ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DesertFuneral:

Tråkigt att höra :/ Kassa frags, dåligt redigerat eller kass musik till?

En bra fragfilm enligt mig gör att man faktiskt vill hoppa in i spelet och spela. Tror att problemet var motståndet d.v.s inget intressant att kolla på :).

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

fett jävla ace du fick i mitt port men inga high skillade du möter precis men annars helt ok video

Permalänk
Skrivet av icuis:

fett jävla ace du fick i mitt port men inga high skillade du möter precis men annars helt ok video

Yeah, det var en skön känsla när jag fick det acet Särskilt när de andra i micen skrek en massa
Mjo...ligger på rank: Gold Nova III, men jobbar mig uppåt!

Permalänk
Medlem

Tråkiga kills, sånt händer ju varje game och inge vidare bra motstånd. Men tittade ändå igenom hela filmen

Permalänk
Medlem

För att vara en första fragvideo så har du väl ändå gjort ett bra jobb. Det som kan förbättras mest är fragsen, oftast vill man ju se headshots eller galna situationer där det plockas flera personer i rad, men det var vissa frags i videon som kändes rätt "standard", dvs en AK-spray där det mesta missar, men det blir en frag till slut, t.ex.

Visa signatur

the streets, YO

Permalänk
Medlem

schysst video

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk

Det var ju inte direkt några frags värda att göra en film över.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thailandur:

Det var ju inte direkt några frags värda att göra en film över.

Måste hålla med här.

Inget fel på musiken och på redigeringen i sig dock. Kan alltid bli bättre, men inte dåligt gjort. Försök få några "coolare" frags bara

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tyvärr är diskussionsunderlaget (sett till hela forumets population) för lågt gentemot reklamvärdet med dessa trådar, därför låses tråden.