Permalänk

bra wwII spel

Hej jag har blivit ett stort fan av wwII spel(Men inte dod)och är sugen på nått wwII singelplayer spel.Vet nån här ett bra wwII spel som är under andra världs kriget?Skulle vara väldigt tacksam för svar.
ps.citera för svar

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

Return to Castle Wolfenstein
Call of Duty 2
Medal of honor airborn

Visa signatur

PC: Define R3 | Asus Rampage II GENE | i7 920 | EVGA 660ti | 6GB RAM | 3TB HDD | Corsair 750W |
Ljud: Cambridge Audio DacMagic Plus - Beyerdynamic Dt990

Permalänk
Skrivet av jimbow1234:

Return to Castle Wolfenstein
Call of Duty 2
Medal of honor airborn

tack

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vinsent10:

Om du är okej med äldre spel så finns det Medal of Honor: Allied Assault. Det älskade jag förr i tiden.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Call of duty 1-2
Brothers in arms
Red Orchestra Heroes Of Stalingrad( muliplayer spel men riktigt kul )

Visa signatur

|CPU I5-2500k 3.30GHZ | GPU GTX 970 | Moderkort ASUS P8P67 B3 | Hårddiskar Western digital blue 500GB | Western digtal green 1TB | SSD Intel 120GB | Corsair XMS3 Vengeance 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | PSU Corsair 600W
Chassi Arc mide R2 | BenQ G2420HDBE | Windows 7 home 64 bit

Permalänk
Medlem

Jag tycker Sniper Elite V2 var riktigt kul. Kanske inte det absolut bästa spelet nånsin, men det var fortfarande riktigt kul att smyga runt och snipra nassar

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem

vilken genre inom ww2 tycker du om(stealth, run and gun etc etc)?

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Skrivet av adillboy:

vilken genre inom ww2 tycker du om(stealth, run and gun etc etc)?

om möjligt båda genrer

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

ps. stealth är nog mest wanted

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

ps. stealth är nog mest wanted

Isåfall kan du kolla på Sniper Elite V2, ett ganska kul spel. Men jag tycker dock att det är relativt enfromigt, det är nästan bara smyga, döda och ta sig fram till sitt objetive.

Annars kan du kolla på Red Orchestra 2: Heores of Stalingrad och Rising Storm (expansionen till RO2). Det är det absolut bästa WWII spelet just nu enligt mitt tycke

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Medlem

Iron Storm är ett lite annorlunda WW1/2 alternate history spel

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Inaktiv

1.Heroes and Generals. Gratis! bara å söka på google!
2. Red orchestra: Rising storm
3. Call of duty World at War
4.

Permalänk
Medlem

Battlefield 1942!

Visa signatur

i7 8700K -GB Z370N Wifi -Vengeance LPX 16gb 3000 Mhz -1070Ti -480gb SSD -FD Celsius S24 -FD Nano S -Seasonic Focus Plus 750w Gold

Permalänk
Medlem

CoH (CoH2 ser ju riktigt lovande ut)
Heroes & Generals
CoD 1,2,3 & CoD: WaW
Battlefield 1942
World of Tanks kanske?
MoH: Rising Sun

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Node 304. Moderkort: Asus P8Z77-I Deluxe. CPU: i5 3570K 4,6 GHz. RAM: Corsair Vengeance 2x4GB. Grafikkort: Asus GTX 660Ti DirectCUII. Hårddisk: 2x500 GB Seagate Barracuda 7200 rpm. PSU: FSP 650-80EGN 80+ Gold. CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO.

Permalänk
Medlem

Rising Storm / Red Orchestra 2
Day of Deafeat: Source
Heroes & Generals
War Thunder(flygplan spel)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Crentus:

Battlefield 1942!

haha jag kör test/beta versionen av den!! (vet att man kan ladda ner den fulla versionen på orgin) Rktig bra är den! roliga buggar!

Permalänk

Battlefield 1942
Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad & Rising Storm
Medal Of Honor: Airborne

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

DoD:S är lite svårt att sätta sig in i, är ju i samma "stil" som CS:S så att säga.
Rekommenderar dock Rising Storm.
Finns ett som heter Iron Front, såg väldigt bra ut på pappret men den har fått väldigt dåligt bemötande... Samma motor som ARMA2 så du får en viss idé, har själv inte testat men kanske värt att kika på?

Skrivet av Peterpanik:

haha jag kör test/beta versionen av den!! (vet att man kan ladda ner den fulla versionen på orgin) Rktig bra är den! roliga buggar!

Blev också överraskad första gången jag spelade det, hoppas DICE har en ny på gång.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Iron Storm är ett lite annorlunda WW1/2 alternate history spel

haha första spelet som krävde att man hade XP om jag minns rätt ^^

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Skrivet av anon186265:

1.Heroes and Generals. Gratis! bara å söka på google!
2. Red orchestra: Rising storm
3. Call of duty World at War
4.

har set heroes and generals men det laggar på min dator

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Skrivet av vinsent10:

Hej jag har blivit ett stort fan av wwII spel(Men inte dod)och är sugen på nått wwII singelplayer spel.Vet nån här ett bra wwII spel som är under andra världs kriget?Skulle vara väldigt tacksam för svar.
ps.citera för svar

Rising Storm

Visa signatur

Processor: AMD Athlon II X4 651 Quad-core 3.00 GHz
OS: Windows 7 64-bitars samt Ubuntu
Grafikkort: GTX 480
RAM: 8 GB
Skärmar: BenQ G2250 BenQ G700

Permalänk
Skrivet av Anton275:

CoH (CoH2 ser ju riktigt lovande ut)
Heroes & Generals
CoD 1,2,3 & CoD: WaW
Battlefield 1942
World of Tanks kanske?
MoH: Rising Sun

spelade moh:rising sun var så jävla göt när man körde 1v1 på skeppen

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Brothers in Arms: Hells Highway
Medal of Honor: Airborne

Permalänk
Medlem

War thunder !
Gratis och hyfsat kul
Går att köra sp på också

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk

om ni undrar mina specs:radeon 6720g2,AMD vision a6 3400m 1.4ghz(överclockad till 1.8ghz)6gb ram. Det är min laptop och jag ska inte skaffa en ny dator för ens feb2014

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

ps. stealth är nog mest wanted

Commandos strike force. Riktigt roligt spel och spela på högsta svårighetsnivån kan ge dig en bra match som spion(alt. sniper eller green beret)

Permalänk
Geeks Gaming

Close Combat.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zelxi:

DoD:S är lite svårt att sätta sig in i, är ju i samma "stil" som CS:S så att säga.
Rekommenderar dock Rising Storm.
Finns ett som heter Iron Front, såg väldigt bra ut på pappret men den har fått väldigt dåligt bemötande... Samma motor som ARMA2 så du får en viss idé, har själv inte testat men kanske värt att kika på?
Blev också överraskad första gången jag spelade det, hoppas DICE har en ny på gång.

Haha riktigt bra gjort ät det! Spelar det på lan! Skit roligt demot är verkligen att rekomendera!

Permalänk
Medlem

Velvet Assassin, stealth och wwii. Att ingen har nämnt det ännu

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Visserligen ganska gammalt men nog fan det absolut basta WWII spelet jag har spelat i mina dagar, samt om du letar efter ett stealth-spel sa passar det perfekt.

Prisoner of war

http://en.wikipedia.org/wiki/Prisoner_of_War_(video_game)