Permalänk
Medlem

CM Storm Stryker Blue Mod

Permalänk
Medlem

Mycket stiligt:) klar 4 tycker jag

Permalänk
Medlem

Jag är inte ett jätte fan av starka led belysningar men färgkodningen är snygg och skulle du fråga mig så skulle du ha en vit led slinga som bara lyser upp tillräckligt så man kan se färgkodningen i sin riktiga glans 4/5

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800X3D | In Win 301 | Asus 5070Ti Prime OC Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Övrigt: Simrace fantast.

Permalänk
Medlem

Snyggt chassi.
Håller verkligen inte med om att Webhallen har bra kund-service, man kan fan undra om dom inte är utvecklingsstörda.
Pajasar.

Permalänk
Medlem

å fan! jag hade en del problem och de fixade mina problem fort. Synd att de sög för dig.

Permalänk
Medlem

En 5a för Sigge!

Visa signatur

Dator:Ryzen 7 5700X3D | ASUS TUF RTX 3070 | ASUS X570-F | Supernova G2 750W | Samsung 840 EVO 250GB & 500GB | Fractal Design Meshify Compact | Noctua D15S Chromax
Ljud: Beyerdynamic DT990 Pro 250Ω | Schiit Modi | Argon 7460.

Permalänk
Avstängd

Jävligt snyggt, är det enermax fläktar?

Permalänk
Medlem

De vita fläktarna är faktisk original fläktarna man får med i chassit. De är cooler master något ? dom är snygga men flyttar inte så mycket luft som man vill.

Tack ska du ha

Permalänk
Medlem

Vad tycker du om kfa2 kylaren? har funderat på att dra till på en sån för sli.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Ett singel gtx 680 ligger ju i ca 25-30 i villo grad. Men när man kör på full load så kommer kommer kortet ligga på ca 70-75 grader och det låter ju inte så mycket.

Men om du kör sli med dessa korten så kommer de låta en del faktis. Inte så att de stör super mycket, men de kommer låta.

NU är dessa de ända korten jag har testat och har inte mycket att gem föra med. Från min synvinkel så rekommenderar jag absolut kortet.

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt bygge !

Permalänk
Medlem

Riktigt fint bygge! Blått o vitt funkar bra ihop.

Permalänk

För blått, släck den där LED-belysningen! Komponenterna ska själva utstråla färgerna! annars bar bygge

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Håller med dig ska ta bort de och köra vit ljus istället för blåt. Känns inte bra med så mycket blåt.
Tack ska du ha

Skickades från m.sweclockers.com